07.

3.6K 168 34
                                    

*pisane chaotycznie

Victoria i Harry kilka lat temu byli zakochaną w sobie do szaleństwa parą.

Jednak pewnego dnia chłopak wpadł w kłopoty (został dilerem) a Victoria z (wielkim trudem) go zostawiła.

Dziewczyna po pewnym okresie pozbierała się i zaczęła układać sobie życie. Znalazła chłopaka i zdobyła pracę w policji o której zawsze marzyła.

Pewnego dnia otrzyma ona zadanie : ma znaleźć człowieka, który kieruję Londyńskim gangiem narkotykowym.

Victoria jest bardzo dobra w tym co robi i wkrótce dowiaduję się, że szefem owej mafii jest jej były...Harry.

Dziewczyna na początku ma zamiar wydać Harry'ego policji jednak oboje dowiadują się po pewnym czasie, że między nimi wciąż jest uczucie.

Victoria najpierw bardzo długo kryję Harry'ego, a następnie rzuca wszystko w imię miłości. Zrywa zaręczyny i odchodzi z pracy.

W jednej chwili Harry nie jest jedyną osobą poszukiwaną przez policję. Victoria również jest podejrzana o współpracę z nim.

Jednak nikt nie zdaję sobię sprawy, że Harry, że mimo że był dilerem i zabojcą to nigdy nie zabił osoby niewinnej. Był dobrym człowiekiem i Victoria to dostrzegała.

Victoria w pewnym momencie dołącza do Harry'ego, ich dwójka staję się najbardziej poszukiwaną parą w Anglii.

Pewnego dnia łapią ich agenci rządowi i stawiają ultimatum.

Zakochani mają wykonać dla nich pewne zadanie dzięki któremu zostaną uniewinnieni lub pójść do więzienia.

Co zrobią? Czy miłość przetrwa? Czy Victoria pożałuje swojej dezycji?

To wie tylko przyszła autorka.




Story IdeasOpowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz