Kylie w akcie desperacji, kupuję bilet na koncert ulubionego zespołu swojej młodszej siostry 1D.
Podczas trwania koncertu dziewczyna wyjmuję zza kurtki broń którą celuję w stronę sceny tym samym wywołując ogromną panikę wśród prawdziwych fanów.
Dziewczyna niemalże sama oddaję się w ręce ochrony i rusza za kulisy. Tam dopiero się okazuję, że broń którą posiadała nie była w najmniejszym stopniu prawdziwa, emitowała jedynie dźwięk strzału.
Gdy tylko wchodzi za kulisy napada na nią menadżer zespołu.
- Ty idiotko! Pójdziesz siedzieć!
- To atrapa choć i tak nie wiemy jak ona to wniosła.
- Macie chujową ochronę i tyle.
- Co chciałaś osiągnąć tym osiągnąć?!
- Muszę porozmawiać z chłopakami.
- Zabierz ją z tąd to psychofanka.
- Nie dotykaj mnie!W tym momencie dziewczyna wyjmuję kolejną, tym razem prawdziwą broń i celuję do menadżera.
- Nie jeste fanką, nawet nie znam.imion tych chłopaków, ale muszę z nimi pogadać. Teraz!
- Spokojnie, dogadamy się.
- Dawaj ich tu.Menadżer idzie po zespół, a gdy tylko widzą dziewczynę z bronią w ich oczach widać strach.
- Nie chcę nikomu zrobić krzywdy. Naprawdę nie skrzywdziłam w życiu nikogo i nie chcę tego robić, więc błagam nie róbcie niczego głupiego. Jeżeli pójdę siedzieć to wy razem ze mną, ponieważ nie dopilnowaliście ochrony areny.
- Zostawcie nas. - mówi Harry
- A więc czego chcesz? Autograf? Zdjęcie?
- Nie w tym rzecz.
- A więc o co chodzi?
- O moją siostrę.I właśnie wokół niej będzie toczyć się fabuła. Młodsza siostra Kylie jest śmiertelnie chora i jej największym marzeniem jest zobaczyć na żywo swój ukochany zespół 1D. Dziewczynka jest bardzo ważna dla Kylie i ma zamiar zrobić wszystko, aby spełnić jej ostatnie życzenie.
CZYTASZ
Story Ideas
RandomStory Ideas - czyli pomysły na historię które z przyjemnością przeczytam. Jeżeli ktoś zechcę zaadaptować pomysł niech mnie o tym poinformuję w komentarzu, bądź wiadomości prywatnej.