19-letnia Clara jest uczennicą ostatniej klasy liceum. Dziewczyna ma bardzo trudną sytację rodzinną. Jej starszy brat zginął w wypadku ponad rok temu przez co matka popełniła samobójstwo, a ojciec popadł w alkoholizm. Clara w wieku niespełna 18 lat musiała zacząć radzić sobie sama i znalazła pracę niekoniecznie odpowiednią dla tak młodej dziewczyny.
Zatrudniła się w jednym z nocnych klubów i została tancerką erotyczną. Pracowała zarówno w klubie jak i realizowała osobiste zamówienia. Dziewczyna jednak szanowała się na tyle że nigdy nie doszło między nią, a kientem do stosunku. Ta praca wcale nie sprawiała jej radości, ale była dobrze płatna przez co Clara miała za co żyć i zbierała na collage marzeń.
O pracy dziewczyny nie wiedział absolutnie nikt. Klub oczywiście odwiedziali inni uczniowie z jej szkoły jednak dziewczyna nigdy podczas swoich występów nie zdjeła swojej maski i czarnej peruki.
Pewnego dnia dziewczyna dostaje zlecenie pojawienia się w jednym z londońskich mieszkań na wieczorze kawalerskim. Dzień ten komplikuje jej życie jeszcze bardziej. Na wieczorze kawalerskim znajduję się Harry, były przyjaciel i chłopak Clary.
Brunet jednak mimo maski rozpoznaje dziewczynę po jej tatuażu o którym wie tylko on. Postanawia jednak nie dzielić się z przyjaciółmi tą informacją i porozmawiać z nią w szkole.
Dziewczyna w szkole jest samotniczką. Przed śmiercią brata kiedy była z Harry'm była duszą towarzystwa. Teraz natomiast nie rozmawia z absolutnie nikim.
Clara zerwała z brunetem, ponieważ w dzień śmierci jej brata kiedy potrzebowała go bardziej niż kiedykolwiek on wyjechał z kumplami pod namioty i przespał się z prostytutką.
W szkole oznajmia jej, że zna prawdę i, że nikomu jej nie zdradzi jeżeli ta postara się mu zaufać i odbudować przynajmniej ich przyjaźń. Ta nie mając wyjścia się zgadza.
Chłopak spędzając czas z dziewczyną szybko zdaje sobie sprawę w jakiej rozsypce jest dziewczyna i pragnie jej pomóc poradzić sobie z problemami.
Pomaga jej m.in w zmianie pracy, a między nimi ponownie pojawia się uczucie. Dwójka po kilku miesiącach chcę wspólnie zamieszkać i iść do jednego collegu. Tylko pojawia się pewien problem. Dziewczyna przez przypadek zachodzi w ciążę, a Harry wcale nie ma zamiaru zostać ojcem.
CZYTASZ
Story Ideas
De TodoStory Ideas - czyli pomysły na historię które z przyjemnością przeczytam. Jeżeli ktoś zechcę zaadaptować pomysł niech mnie o tym poinformuję w komentarzu, bądź wiadomości prywatnej.