27.

1.2K 93 33
                                    

Victoria jest pracuje jako papparazzi w jednym z najbardziej popularnych czasopism.

Pewnego dnia staje przed zadaniem zdobycia intrygujących zdjęć bądź informacji jednej z największych gwiazd muzyki - Harry'ego Styles'a.

Victoria nigdy się nie poddaje, więc postanawia wykonać to zadanie. Zaczyna śledzić gwiazdora, jest z nim absolutnie wszędzie, wie o nim wszystko : co i o której godzinie robi, gdzie wychodzi i co je.

Stara się zdobyć jakiekolwiek cenne zdjęcie, informacje, ale chłopak postępuje naprawdę ostrożnie.

Postanawia jeszcze bardziej zbliżyć się do Harry'ego. I wymyśla plan.

Pewnego bardzo deszczowego dnia cała przemoczona puka do drzwi rezydencji Harry'ego informując, że jest nowa w mieście, że się zgubiła. Brunet kupił tą bajeczkę i pozwolił dziewczynie zostać i się ogrzać.

Dziewczyna postanowiła udawać, że nie wie kim jest chłopak, aby się do niego zbliżyć i go zaciekawić swoją osobą.

Udaje się jej i dwójka zaczyna się spotykać dość regularnie.

Harry znany jest z tego, że nigdy nie umawia się z kimś z poza show biznesu dla Victorii jednak robi wyjątek.

W pewnym momemcie ich znajomości Victoria odnosi sukces ponieważ Harry się w niej zakochuję. Dziewczyna również coś do niego czuję lecz praca jest jej priorytetem.

Pewnego dnia chłopak wyjawia dziewczynie sekret. Ujawnia on jej, że nie kochał żadnej ze swoich poprzednich dziewczyn i, że każdej z nich przeszkadzał fakt, że jest on bezpłodny.

Dziewczyna jest poruszona tym, że chłopak się przed nią otworzył i chcę usunąć wszystko co jest na ukrytym w jej ubraniu dyktoafonie od początku ich znajomości. Jedak zanim jej się to udaje wszystko zostaje opublikowane. Victoria chcę wszystko wytłumaczyć Harry'emu zanim się dowie od tego z internetu bądź okładki czasopisma.

- Otwieraj te cholerne drzwi! Harry!
- *uderza ją w twarz*
- Okej...zasłużyłam. Przepraszam! Nie chciałam tego.
- Nie chciałaś?! Nie chciałaś?! Ty głupia idiotko! Zakochałem się w tobie!
- Co?
- Nic. Wynoś się!
- Harry...
- Nigdy więcej tu nie przychodz.
- Ja też Cię kocham.
- Teraz to już nie ma znaczenia. Mam nadzieję, że jesteś z siebie dumna.

Po tym Victoria odchodzi z pracy i próbuje skontaktować z Harry'm. Po miesiącu przeprosin dziewczyna się poddaje, pisze list który wsuwa pod jego drzwi i wyjeżdża.

Story IdeasOpowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz