Capitolul 3

10.5K 252 53
                                    

       Mă trezesc buimacă și realizez că nu sunt in camera mea , toate amintirile îmi revin , mă uit la ceas și observ că este ora 18.00 . Wow am dormit ceva . Observ că sunt doar in lenjerie intima așa că mă îmbrac cu hainele cu care am venit . Cobor jos și Emily cu Louis fac ceva de mâncare . Emily când mă vede vine și mă ia in brate . Emilia este cea mai buna prietena a mea de când eram mici ne înțelegeam foarte bine . O iubesc mult pe nebuna asta .

      -Esti ok ? Mă întreabă vizibil îngrijorată .

       -Tu ce crezi ?

        - Chiar nu știu ce e in mintea părinților tăi , ești foarte tânără inca la 19 ani . Eu am 20 și nici măcar nu am în gând să mă căsătoresc .

       -In fine hai sa nu ne mai gândim la asta . Ce pregătiți voi aici ? Ii întreb și înaintez spre tigaia care este gata de pus la cuptor.

       -Facem pui cu cartofi la cuptor , spune Louis .

        -O pai pot să vă ajut cu ceva ?

        -Nu , totul este gata deja , doar dacă nu te deranjează să mergi la magazin , spune Emily .

         -Nu , chiar mi-ar face plăcere , măcar să vă ajut și eu dacă mă lăsați să stau la voi , spun eu puțin jenată .

         -Nu fi prostuță ești oricând binevenita la noi , îmi spune Louis.

         -Ok , pai Emily îmi dai niste haine de schimb te rog ?

           -Sigur , du-te în camera mea și alui Louis acolo găsești tot ce vrei .

          Înaintez spre camera lor cum mi-a spus Emily și mare îmi e mirarea sa vad ce camera frumoasa au . Mă îndrept spre dressing care , apropo , este enorm și îmi aleg un maiou negru , o pereche de blugi albi cu talie înaltă și rupți în genunchi , îmi dau cu peria prin par de câteva ori și gata . Cobor jos și Emily îmi explică ce trebuie să cumpăr și îmi dă bani , ma simt puțin jenată pentru că nu pot sa ii ajut și eu cu ceva , as vrea sa merg până acasă să îmi iau și eu niste haine , bani , dar mie frica că nu o să mă mai lase să ies . Deci mai bine mă lipsesc. Ajung la magazin și cumpăr : Nutella , paine , chipsuri , ciocolată și alte produse nesănătoase . Când ies din magazin observ că este destul de întuneric afara , având în vedere că este ora 20:30 . Magazin este destul de departe de casa lui Emily . 

       Merg spre strada pustie și aud niste pași în spatele meu , e ciudat mainainte nu am văzut pe nimeni afară , cred că este un bărbat , măresc viteza și văd că o face și el , o iau la fugă dar nu apuc sa inaintez prea multe pentru că mă prinde de mana și îmi pune ceva la nas , încep să mă zbat dar degeaba , totul devine NEGRU ! 

     

      Hey hey , o să încerc să postez mai multe capitole pe zi .

Casatorie fortata Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum