Capitolul 7

6.9K 219 6
                                    

       Ajung pe pistă și mă îndrept spre barul in care obișnuiam să stau cu Harry . Spun obișnuiam pentru că eu de când m-am certat  nu prea umblu la acest bar și nici pe pistă foarte des .
    Intru înăuntru si il văd pe Harry jucând poker , ținând o curva in brațe . O ridic pe blonda de pe el și il prind de tricou apoi ii dau un pumn în față . Se dezechilibrează , dar nu se lasă și vrea să mă lovească și eu , dar slabe șanse îi prind pumnul chiar când vrea să facă contact cu fața mea . Toată lumea din bar de uită la noi , intr-un sfârșit Nisser , proprietarul il ia pe Harry și il duce la baie , poate sa ii curețe rana , după cate am observat i-am cam spart buza .

     -Ce ai frate ? Mă întreabă Niall , un vechi prieten.

      -Gay-ul asta mi-a răpit iubita de pe strada . Îți dai seama ?

      -Stai , tu ai o iubita ? Mă întreabă irlandezul nedumerit

       -Da.Si încurând o sa fie soția mea .

       Irlandezul vine mai aproape de mine ai își pune o mana pe fruntea mea , semn c vrea să îmi ia temperatura.

      -Omule , tu vorbești serios ?

      -Foarte serios . Te invit la nunta mea . Nu știu exact când e dar sunt sigur că o sa vi . Spun și il văd pe Harry ieșind afară din baie împreună cu Nisser și buza spartă .
     

      -Pot sa știu și eu ce dracu te-a apucat ? Mă întreabă Harry foarte nervos . Vi aici și ma iei la pumni fara nici un motiv ?! Ești patetic Zayn ! Îmi spune cu dezgust.

       -Zici că te-am lovit degaba? Omule , mi-ai răpit iubita . Spunând asta toți au început să șușotească , mainainte când vorbeam cu Niall vorbeam foarte incet . Ai luat-o de pe strada și ai rapit-o ! Și mă mai întrebi de ce te lovesc , ar trebui sa te omor pentru asta . Îi spun eu​ foarte serios , ar fi trebuit să mă fac actor .

     -Care iubita Zayn ? Ceea pe care ai cumparat-o cu 10.000 de euro de la părinți ei ?

    Auzind asta mi-a venit să mă îngrop singur , de unde dracu știe el ? Oare i-a spus Eva ? Daca afla tata am dat de dracu' .
    

Casatorie fortata Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum