Zayn povestește .
După "criza de isterie" a Evei eu și tatăl meu ne-am retras și am pornit acasă . Eram puțin dezamăgit , dar la ce mă așteptam am luat-o prea repede, nu se poate căsători cu mine fără ca măcar să mă cunoască . Ceea ce nimeni nu știe este că nici eu nu o cunosc aproape deloc , este adevărat că am vazut-o intr-o seara in acel club , dar nu i-am dat prea mare importanță , cert este că am nevoie foarte mare de ea , dacă nu mă căsătoresc cu ea in cel mult o săptămână nu am să primesc nici o moștenire de la bunicul meu . Poate că va întrebați de ce o aleg pe ea și nu îmi iau una din femeile cu care îmi petrec nopțile , pai după câte am înțeles este o fata cuminte , isteață și provine dintr-o familie bună , dar m-am inselat când am văzut că tatăl ei acceapta așa repede acei bani . Cert este că am să fac tot posibilul sa de căsătorească cu mine .
Am aflat de la un prieten că Eva acum este la o prietena foarte buna dea ei care sta destul de aproape de mine . Mă îmbrac lejer intr-o pereche de blugi negri , un tricou negru și niște teniși și o jacheta pe care o sufulc până la coate sa mi de vadă tatuajele , sunt puțin obosit , am ochi rosi ca un drogat, mă rog doar că Eva sa nu se sperie de mine , dar trebuie să vorbesc cu ea chiar daca este aproape 12 noaptea . Bunicul meu , care este foarte bogat , ar fi vrut să îmi dea mie toată afacerea dar spune că nu sunt bun de nimic , sunt doar un golan care apare in fiecare seara cu cate o domnișoara nu tocmai cuminte . Tatăl meu mă ajută să mă căsătoresc cu Eva , el crede că eu chiar vreau să mă fac băiat cuminte și că îmi place de ea . Pe naiba ! Nu zic că nu este frumoasa dar nu este genul meu . Pierdut în gânduri realizez că am ajuns în fața unei case cu etaj , unde ar trebui sa o găsesc pe Eva , cobor din mașină și înaintez spre ușă , nici nu mă obosesc să bat doar intru de parcă aș intra la mine acasă . Văd o umbra pe scari , sigur e o femeie , sper doar sa fie "ea" . Când mă observa de oprește brusc , la fel fac și eu doar pentru câteva secunde și îmi bag mâinile în buzunar și mă îndrept spre fata . Înăuntru este foarte întuneric , doar lumina blandei lune luminează puțin inceperea dar doar foarte puțin , sunt aproape de ea și îi aud respiratia accelerata , sigur crede ca sunt un hot , dar ce sa faci n-ai ce sa faci pentru unele lucruri trebuie să faci orice . Sunt exact în fața ei și mă uit atent la ochi ei albaștri care sclipesc în întuneric .
Îmi duc mâna spre obrazul ei și il mângâi ușor , tresare putin , dar apoi își lasă capul moale in mana mea . Oare nu e deloc surprinsă ca mă vede ?
-Eva , vreau sa vorbim . Îi spun eu in șoaptă .
-Bine , haide in bucătărie . Okey asta e ciudat , nu m-a pălmuit și nici omorât până acum. Înseamnă că sunt pe drumul cel bun .
Am ajuns în bucătărie iar ea sa dus la frigider și a luat o sticla de apa apoi a început sa bea din el.
-Spune-mi ce vrei . Îmi spune după ce bea aproape tot din sticla poate aici a vrut sa vina înainte să vin eu .
-Vreau sa vorbim despre faza de ieri ... Îi spun puțin jenat când îmi aduc aminte cat de direct a fost tatăl ei .
-Ce sa vorbim Zayn ? Ce sa vorbim ?! Îmi spune ea vizual nervoasa . Tu știai că am fost răpită din cauza ta ?! Nu știai , pai hai să îți spun , minunatul tau prieten Harry m-a răpit . Îmi spune urlând iar eu rămân masca . Cum dracu sa facă așa ceva ?! Și de unde o cunoaște ?! Trebuie să vorbesc neapărat cu el .
Mă ridic repede de la masă și ignor strigătele Evei , ies din casă și mă urc în mașină , mă îndrept spre singurul loc in care este Harry acum . Pe pistă !
O să îmi plătească că s-a atins de ea . Ea va fi a mea și punct , chiar daca nu intr-un mod frumos !
Hey frumoșilor , vreau și eu părerile voastre dacă sa mai continui sau nu cartea . 😄
CITEȘTI
Casatorie fortata
RomanceEva , o fata de 19 ani , este forțată să se căsătorească cu Zayn , un băiat de 23 de ani . Părinții ei au vandut-o pentru o suma mare de bani . Eva și Zayn vor trece prin multe împreună dar oare vor putea fi împreună ? Aflăm doar în "Căsă...