Capitolul 8

6.4K 221 22
                                    

        Zayn povestește .

       
    
     Nu am mai zis nimic doar am ieșit din  bar foarte nervos . Trebuie sa găsesc o cale sa mă căsătoresc cât mai repede cu Eva,  altfel am sa rămân pe străzi. M-am urcat în mașină și observ ca este ora 3 dimineață,  mamă ar trebui sa merg și eu acasă sa dorm puțin,  dar nu pot trebuie sa vorbesc cu ea . Înaintez spre casa prietenei ei , nu este foarte mult de mers , sper doar sa nu doarmă . În aproximativ 20 de minute am ajuns și cobor jos din mașină.  Acum vine partea cea grea , cum dracu' o sa găsesc camera în care doarme?! Sunt 100 de camere aici sper doar sa nu dau peste 2 amorezi dezbrăcați. 

         Intru în casa și din nou mă gândesc,  oamenii ăstia nu au cheie ? Cum sa lase o casa așa mare deschisa.  Măcar Eva trebuia sa o închidă,  nu a avut un incident tocmai plăcut mai devreme .

    Urc scările care duc spre etaj și intru în prima camera , spre surprinderea mea Eva este aici și doarme . Și este aproape dezbrăcată,  poarta doar niște boxeri și bustiera de la Kalvin Klein.  Mamă ce bine arata . Nu Zayn , Eva nu arata bine . Nu trebuie sa Îți placa de ea !! O dar vai , cine sa trezit ? Marele comentator . Stai , eu chiar vorbesc cu conștiința mea ?

     Lăsând vorbitul la o parte,  mă apropii de patul ei și îi mișc puțin mâna. 

       -Eva , trezeste-te te rog.  Îi spun eu calm sa nu cumva sa o sperii din nou . Nu cred ca o sa supraviețuiesc și a doua oară. 

    Își deschide ochii încet și se sperie puțin,  apoi se uita la corpul ei acoperit doar de puțin cearceaf și lenjerie intima . Își trage cearceaful pana în gat și mă lovește cu piciorul în burta , eu căzând jos.
      Mda , pai măcar nu m-a lovit în față.  Nu as suporta ca fata mea perfecta sa pățească ceva .

       -Ce dracu cauți aici din nou ?! Îmi spune foarte nervoasa . Prima data vii si ma sperii de moarte apoi fugi ca un prost și acum vi și mă trezești la 3 dimineata , eu fiind doar în lenjerie intima . Tu nu ai casa ? Nu cunoști ceasul ? Lasa-ma o data în p...
  Nu mai apuca sa zică ceva pentru ca îmi lipesc buzele de ale ei , prima data se opune dar când vede ca nu are încotro îmi răspunde . Mă întind pe pat și ea se pune peste mine , oare am mers prea departe . Se desprinde din sărut și îmi da o palma peste fata .

     -Spune-mi o data ce dracu vrei și pleacă.

       -Vreau sa te căsătorești cu mine . Îi spun eu foarte hotărât. 

   

Casatorie fortata Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum