Capitolul 4

9.9K 239 46
                                    

         Merg spre strada pustie și aud niste pași în spatele meu , e ciudat mainainte nu am văzut pe nimeni afară , cred că este un bărbat , măresc viteza și văd că o face și el , o iau la fugă dar nu apuc sa inaintez prea multe pentru că mă prinde de mana și îmi pune ceva la nas , încep să mă zbat dar degeaba , totul devine NEGRU ! 
  
       
       
             Mă trezesc cu o durere de cap cumplită , mă uit în jur și observ că sunt intr-un beci legata de un scaun , plin cu mucegai, și ăla e un șoarece ?! O nuu ! Am fobie de sioareci . Totul este atât de îngrozitor cine dracu m-a răpit oare, să fie Zayn chiar atât de disperat ?! Pe usa ruginita intra un bărbat binefacut cu cârlionți ca o oaie , avea niste ochi superbi verzi că două smaralde . Se apropie de mine și trage un scaun exact in fata mea pe care se așează și se uita intens la mine , masurandu-ma din cap până în picioare .

      -Deci , tu ești târfă cu care sa lăudat Malik , asa-i ? Mă întreabă curios aceasta oaie umană .

       -Cine dracu e Malik , și dece m-ai răpit ?

     
        -Malik , draga mea , este Zayn , acel Zayn cu ochi lui căprui și cu părul lui de milioane . Spune batjocoritor și rânjind in același timp .

        -Uite care-i faza , nu știu cine ești sau ce vrei de la mine , dar eu nu am nimic cu Zayn , m-am trezit cu el dimineața la mine în sufragerie spunând că vrea să se căsătorească cu mine , eu nu l-am văzut niciodată pe tipu' asta am fugit de-a casa la cea mai buna prietena a mea care acum sigur e îngrijorată de moarte . Așa că nu te pot ajuta în legătură cu Zayn daca asta ai vrea.

       Sta puțin și analizează situația apoi de ridica și pleacă . Ok ce a fost asta ? Încerc să mă uit după vreo fereastra sau ceva dar nici o șansă poate sunt undeva la subsol , pe ușă nu am nici o șansă poate sta vreo matahala de paza . Sunt trezita din gânduri de oaia cu ochi verzi care are în mână o cutie de pizza și suc . Ceea mai buna alegere oricum în era o foame de lup .

       -Mananca! Imi spune calm dar totuși autoritar ,intinzandu-mi cutia de pizza .

        -Cum vrei sa mănânc daca sunt legata la mâini ? Întreb iritata .

    
         -Ok , scuze .

           Mă dezleagă și încep să mănânc ca o fomista ce sunt , oaia se uita la mine amuzat .

         -Ce ? Mi-e foame omule , nu am mâncat nimic de doua zile.

         -Scuze , dar nu mi-ai spus cum te​ cheamă .

         -Nici nu o voi face. Îi spun cu gura plină .

          -O, haide nu mai fi așa încăpățânată , uite ce frumos mă port cu tine . Spune și zâmbește inocent .

        -Stiu , și asta mă sperie , de obicei răpitorii fac rău ,nu dau pizza gratis .

   
        -Uite , e simpla treabă , ne cunoaștem puțin , mănânci și te duc înapoi la prietena ta , ok ?

       
        -Promiti ? Întreb cu spranceana arcuită .

     
         -Promit. Imi spune zâmbind sincer .

    
         -Pai nu sunt prea multe de spus despre mine . Mă cheamă Eva , am 19 ani și îmi place sa dansez . Părinți mei ei bine ... mă opresc puțin și oftez , vor să mă căsătoresc cu Zayn chiar peste o săptămână , nu știu de ce , dar sigur m-au vândut . Acum stau la prietena mea și aș vreau să mă angajez undeva .
       Crețul se uita cu mila la mine , eu nu vreau mila nimănui , sunt fata mare și deșteaptă o să mă descurc eu .
       -Imi pare rău pentru ce ți sa întâmplat Eva , eu mă numesc Harry nu Potter, ci Styles spune și zâmbesc apoi continuă , poate te întrebi de ce te-am răpit ei bine.. eu îl urăsc pe Zayn foarte mult , săptămână trecută am auzit un zvon in care se spunea că Zayn și-au găsit o iubită și am primit o poza cu tine , nu îți știam numele ,  absolut nimic despre tine, aseară te-am văzut din întâmplare la acel magazin in fine . Eu și Zayn am iubit aceeași femeie în urmă cu un an , defapt doar eu am iubit-o el doar o folosea pentru plăcerile trupești . Înainte să cunoaștem amândoi acea fata , eram cei mai buni prieteni , eram intr-un club și am văzut o bruneta foarte frumoasa care mă tot privea , m-am dus la ea am povestit și am dus-o la Zayn sa io prezint , de atunci ei se vedeau pe ascuns eu nu știam nimic , cert era că cu timpul am inceput sa mă îndrăgostesc de ea , iar ea îl iubea pe Zayn dar Zayn , nu dădea nici doi bani pe ea . Intr-o zi , Gigi așa o chema pe fata , l-a văzut pe Zayn sarutandu-se cu o alta fata , Gigi a fugit acasă ,  am incercat sa vorbesc cu ea sa o sun dar nimic , a doua zi am aflat că sa sinucis ...
        Ceea ce tocmai mi-a spus Harry este de necrezut , săraca fată , săracul Harry , nenorocitul de Zayn s-a jucat cu Gigi cum a vrut el . Harry se uita intr-un punct fix și câteva lacrimi îi părăseau ochi , îmi era atât de mila de el . M-am ridicat de pe scaun și m-am dus sa il îmbrățișez , a ezitat o secunda dar apoi și-au încolăcit mainile în jurul meu . Am stat așa vreo două minute și i-am spus :

     -Tot nu mi-ai spus de ce m-ai răpit . Ii spun nedumerită .

      -Am crezut că tu și Zayn aveți o relație și că el te iubește , dar m-am înșelat el nu e bun de nimic , dacă a ajuns sa te cumpere de la părinți tai , e cel mai josnic om , am vrut să-l fac să sufere cum a făcut și el cu mine , după ce am aflat că Gigi sa sinucis eram distrus , dar acum am inceput sa mă împac cu ideea că ea nu mai e. 

  
     -Imi pare foarte rău Harry pentru ce ți sa întâmplat , nici nu știu ce altceva sa ii spun încă sunt șocată .

 
      -E ok , hai sa te duc acasă . Îmi spune și mă ia de mână și plecăm afara , Harry e un om bun care a suferit mult după persoana iubita.  Sper că intr-o zi să își găsească pe cineva care sa il merite .


     

   
  Hey , acest capitol este mai lung .

    La media cum știți cu toți este Harry aka "oaia creata cu ochi verzi" .

 

   

Casatorie fortata Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum