Capitolul 13

2.5K 80 20
                                    

    

     Din perspectiva lui Zayn

     Mă trezesc buimac si imi aduc aminte ca trebuie sa ma vad cu Eva pentru a semna acel conctract apoi sa vedem cum face cu mică noastră "logodnă" , da suna ciudat ..
  
     Ma îndrept spre baie și fac un dus destul de rapid , parca sunt nerăbdător,  ma îmbrac într-un tricou alb și niște blugi negri putin rupti iar în picioare niște adidasi de la Nike albi , ma urc un masina și ma îndrept spre casa unde stă Eva acum .  Ajuns acolo parchez și ma dau jos din mașină,  sunt la usa si in fata mea apare Eva , nu pot să merg este o femeie foarte frumoasă, nu prea am ce defect sa ii gasesc sincer ...

     -Buna Zayn ,   intră - imi spune ea zâmbind ușor. 

      -Buna și ție prințesa  - îi spun și ranjesc  spre ea , ea doar își da ochii peste cap exasperata.

       -Deci, cum rămânem?
  
       - Am aici contractul , îi spun și îi întind un dosar , poti sa il citești sa il analizezi cât vrei , dacă ai ceva de obiectat poti sa imi spui si vedem cum facem .

     Își pune dosarul în față și îl analizează foarte atentă,  în acest timp o analizez și eu pe ea , Doamne deci are niște buze , as saruta-o pana la refuz.
   Corpul ei este parca tras printr-un inel , acum am observat cu ce este și a îmbrăcată aproximativ la fel ca și mine , are un tricou mai scurt alb niște blugi negri simpli și în picioare niște adidasi albi cu dungi negre Superstar de la Adidas . Am fi un cuplu perfect în fața presei. 
  
     Zayn ai dat lovitura , imi spun și ranjesc în mintea mea .

    -Zayn ma asculti ?! - strica și mă trezeste din gândurile mele nebune cu ea
  
     -Da , scuze,  ce ziceai ?
  
     - Ziceam ca am analizat tot contractul și nu am nimic de obiectat , acum vreau sa iti spun și eu care sunt cerințele mele .
  
     -Sigur , nici o problemă  , te ascult.
 
      - Nu vreau sa dormim în aceeași cameră sau un același pat , nu vreau sa ne prefacem în fața prietenilor mei , dacă ai nevoie de ceva sau trebuie să mergem undeva ma anunți din timp , nu vreau sa imi alegi tu hainele sau alte chestii de genul ..

     -Ok , nici o problema - îi spun eu dintr-o vorbă .
   
     - Bun , zice ea apoi semnam amândoi contractul .

      Vad o oarecare tristețe în ochii ei , dar totusi ar trebui să se considere noroacasa , totuși sunt Zayn Malik și am ales-o pe ea ca "Soția a mea"  chiar dacă este doar de fațadă.

Ai ajuns la finalul capitolelor publicate.

⏰ Ultima actualizare: Apr 14, 2021 ⏰

Adaugă această povestire la Biblioteca ta pentru a primi notificări despre capitolele noi!

Casatorie fortata Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum