"Arghh aku bosan la .. Kau ni nak bising² ni apahal.. Biar la mmg dia perempuan simpanan aku pun!!" Herdik En.Lee
"Sampai hati awak buat saya macam ini.. Owh mmg betul la betina si*l tu perempuan simpanan awak.. Mmg dasar jantan tak guna.." Balas Puan Lee dalam kecewa..
"Ya mmg .. Ehh kau jaga mulut sikit dia walaupun perempuan aku.. Baik kau jaga mulut kau sebelum aku apa² kan kau!!"
"Apa yang awak nak buat.. Nak pukul nak tampar buat la saya dah tak kesah dengan pasal itu lagi!!"
En.Lee tidak tahan terus memukul isterinya.. Dia menampar isterinya selepas itu menendang isterinya pula.. Pn.Lee tergolek² akibat tendangannya suaminya itu..
En.Lee memukul Pn.Lee sangat teruk sehingga meninggalkan kesan lebam dimuka dan berdarah teruk dikawasan mulut,telinga dan juga anggota badan yang lain.. Pn.Lee termuntah darah kerana ditendang di perut sebanyak yang mungkin
"Ini kan yang kau nak kan!!! Nah rasa kan!! Suka tak.." Sindir En.Lee
...............................................................
Aku tersedar dari tidur...Aku terdengar seperti ada orang yang bergaduh di ruang tamu.. Lantas aku pergi turun ke tangga dan aku terkejut kerana ibubapaku sedang bergaduh... Bapaku memukul ibu ku dengan teruk... Bapaku terus keluar dari rumah dan tidak balik kerumah langsung..
Aku terus menangis dan terus pergi ke bilikku semula.. aku berpura² tidur sedangkan aku rasa serba salah dalam diri.. Umur aku pada waktu itu 7 tahun..
Aku pergi keluar dari bilikku trus menunju ke ibu ku..
"Omma,wae??" Tanya ku..
"Om..mmaa.. Sakit Tae..taey..ong.." balas ibuku..Lantas aku terjumpa handphone milik ibu ku lalu aku mendail nombor kecemasan..
"Kami dari Pusat Perkhidmatan Kecemasan apa yang kami boleh bantu ini Cik.." Tanya pihak awam
"Tolong .. Omma saya.. Omma saya kena pukul.. Tolong selamat kan omma saya.." Balas Taeyong
"Ok ,Adik bertenang .. Sekarang ni bagi alamat rumah .." Balasnya sambil menenangkan TY
"4-11-45 Jalan Apjeong-gui yoidu"
"Ok kami akan datang dengan segera"
5 Minit kemudian,
Ambulans tiba dihadapan rumah Taeyong.. Terus paramedik masuk kerumah lalu membaringkan ibu TY keatas (Lupa la nma nya) Katil kecil itu dan memasukkan ke dalam van ambulans tersebut.. Taeyong mengikuti ibunya juga.. Dia menangis saja ketika didalam van itu.. Kesemuan paramedik & jururawat menenangkan Taeyong..
TIBA DI HOSPITAL
Mereka terus membawa ibunya memasuki Wad Kritikal.. Taeyong tak dibenarkan masuk.. Jadi dia hanya dapat melihat daripada tingkap pintu itu sahaja.. Dia menangis apabila melihat ibunya yang tidak sedarkan diri ..
Selepas itu , Seorang doktor keluar dari wad itu.. Dan dia berkata kepada Taeyong..
"Ini anak Pn.Lee ke?? " soal doktor itu
"Ye saya" Balasnya
"Ok sebelum tu nama saya doktor Oh Sehun .. tapi dimana appa?"
"Taktahu"
"Adik jangan nangis OK.. Sebenarnya Omma adik.. emm Omma adik tidak dapat diselamatkan akibat kesan tendangan yang teruk dibahagian rusuk kiri dan juga perut omma adik.." Penjelasan doktorTaeyong hanya mendiam kan diri dan tidak tahu nak buat apa sekarang ini.. Sekarang hanya dia seorang sahaja.. Bapanya entah pergi kemana tidak diketahuinya..
Taeyong keluar dari hospital tersebut ditemani oleh doktor Oh ..Doktor Oh menghantar Taeyong pulang ke rumah milik Pn.Oh iaitu Ibu kepada Doktor Sehun.. Mula² dia ingin menghantar Taeyong kerumah tetapi risau akan keselamatan budak kecil yang berumur 7 tahun itu..
"Hari ini kamu duduk disini dulu ye.. Nanti kamu telefon ayah kamu dan beritahu tentang ibu ye" Kata Sehun
Taeyong hanya mengagguk sahaja.. Dia masuk kerumah.. Dan Puan Oh membawa nya pergi ke satu bilik tetamu.. Dia memandang skrin handphone itu lama².. Dia terus mendail nombor itu..
"Hei perempuan kau nak apa lagi hah.. Pergi mampus sana la.. Kacau hidup aku je la!!"
"Appa,omma dah tak de" Balas TY
"Mw..oo..yyy..aaa" Balas En Lim terkedu..
"Nae omma dah tak de.. Annyeong .. Esok hari pengebumian omma..Harap appa boleh datang.." Balas TY
Dan panggilan ditamatkan..
Bersambung~
Ok macam mana dengan chapter 1 ni.. ok tak.. Hmm mesti agak membosankan sikit.. Vote & Comment ok.. Hope ramai yang support Ai..
YOU ARE READING
PSYCHOPATH | TAEYONG
Action(WARNING) PERKATAAN MENCARUT ADA DISINI ... Mengisahkan Taeyong Atau TY yang menghidap penyakit gangguan masalah jiwa.. Ia nya disebabkan hal keluarga nya yang asyik huru-hara.. Disebabkan itu dia telah mengalami tekanan yang amat dasyat.. Sehingga...