3

757 76 8
                                    

Keesokan harinya..

Seperti biasa CL akan menjerit memanggil Mark Taeyong seperti hri persekolahannya.. Tapi kali ini CL rasa kehilangan yang teramat besar dalam kehidupannya itu..

Apabila Mark dan Taeyong mendengar jeritan CL memanggil untuk bersarapan bergegas mereka turun menuruni anak tangga.. CL bersama suaminya iaitu Mr.Lee berada di meja makan..

Mark , Taeyong dan Mr.Lee bersarapan kecuali CL.. Dia hanya memandang pinggan kaca yang ada dihadapannya untuk diisikan makanan di atas meja tersebut.. Encik Lee ataupun dikenali sebagai Lee Min Ho itu berasa risau akan isterinya itu..

"Sayang,makanlah kenapa duduk termenung sahaja" Tanya Min ho
"Oppa,saya tak de selera nak makan.." Balas CL dengan Kesedihan
"Oppa tahu yeobo sedih pasal kitaa kehilangan Haechan.. Tapi yeobo kena tabah okey .. Mungkin itu ujian yang kita kena hadapi.." Balas Min ho
"Nae.." Balas CL lalu menaiki anak tangga menuju ke biliknya itu..

Min ho tahu apa perasaan CL apabila kehilangan cahaya mata yang paling disayangi dalam keluarga mereka.. Min Ho tidak tahu untuk berbuat apa untuk menceriakan hati isterinya kembali seperti dulu..

Mark dan Taeyong pergi kesekolah dengan lebih awal daripada sebelum ini kerana takut terlewat .. Taeyong seperti biasa jalan berseorangan dan terus masuk ke kelas dia dudul dimejanya dan memakai earphone lalu memasang lagu //MAMA// daripada EXO.. Dia mengeluarkan sebuah buku daripada beg nya yang bertajuk 'Psiko' lalu membaca..

Yuta yang baru sampai terus ketempat duduk nya yang berada disebelah Taeyong.. Dia mengucapkan Selamat Pagi kepada Taeyong tetapi tidak disahutnya.. Yuta terus memegang bahu Taeyong lantas Taeyong terkejut akan kehadiran Yuta.. Terus kelam-kabut Taeyong menyorokkan buku itu..
"Yo!Bro dah lama sampai??" Tanya Taeyong dengan agak gementar

"Baru la juga.. Ni kau asal kelam-kabut nyorokkan buku tadi tu.. Apa yang kau baca tadi duh.. Tak ajak aku siakk.. Kau baca apa?? Porn ehh?? Kalau porn aq nak baca juga " Balas Yuta

"Ishh kau ni.. Tak de masa siall nak baca buku macam tu.. Kau ni kalau otak tak Byuntae tak boleh ke?? " Balas TY dengan agak baik

"Alah member enn.. Jangan lah marah Taeyong ku sayang.. Nak tengok??.." Balas Yuta..

Yuta ternampak buku itu dibawah meja Taeyong lantas dia mengambil buku itu.. Yuta dengan Taeyong berebut kan buku itu tapi malangnya Yuta yang dapat..

"Buku apa ni?? Hah 'psiko'.. asal kau baca buku ni Yong.. Pelik betul kau ni.." Tanya Yuta

"Haishh kau ni.. Diam je lah.. Balas Taeyong

Yuta membelek muka surat didalam buku tersebut lalu terjumpa sehelai kertas yang ditulis oleh Taeyong.. Dia membaca dan mendapat tahu kertas itu mengandungi perancangan jahat Taeyong..

"What the hell bro!! Kau gila ke ?? " Mencarut Yuta

"Shh... Meh sini aku citer dekat kau" Balas Taeyong

Taeyong menceritakan tentang perancangan nya itu dari A sampai Z.. Reaction muka Yuta pada waktu itu amat terkejut dia tidak sangka Taeyong sanggup berbuat demikian terhadap adik tirinya itu.. Selepas itu Taeyong meminta bantuan Yuta agar planning Taeyong berhasil...

"So macam mana kau boleh tolong aku tak??"
"Aku tak sanggup weyh.. Kalau kantoi macam mana duh.. Aku takut .."
"Kalau kantoi aku tahu la nak buat macam mana.. Tapi yang tahu hanya aku dan kau.. Biar pecah perut jangan pecah mulut.. Kalau benda ni kantoi dekat atas mulut orang lain aku akan cari kau.. Dan kau akan tahu apa yang Haechan rasa sebelum ini dan akan kena pada kau.. Arasseo??" Ugut Taeyong
"Nae, Arasseo.." Balas Yuta dengan ketakutan
"Good.. Sekarang kita plan dulu ok.."

How?? Ok ke.. Macam dinanti-nanti kan right.. hihihi.. Seram pula rasanya ..

VOTE & COMMENTS
PLEASE...

PSYCHOPATH | TAEYONG Where stories live. Discover now