DI HARI PENGEMBUMIAN
Mereka datang ke hari pengebumian omma Taeyong dengan berpakaian gelap.. Appa Taeyong membawa seseorang perempuan yang tak dikenali oleh Taeyong... Taeyong tidak dapat mengenali mahupun mengecam perempuan itu.. Appa nya pergi dekat Taeyong.. Dan dia memperkenalkan perempuan tersebut..
"Taeyong,kenalkan ini Kim Chae Lin.. Chae Lin ini Taeyong anak saya.." En Lim memperkenalkan perempuan itu..
Chae Lin menghulurkan tangan ke arah Taeyong untuk tanda perkenalan ... Tetapi Taeyong menolaknya..
"Kenapa menolak?? TY jangan derhaka.. Ini adalah Mak Tiri kamu.. Jangan nak buat perangai.. " Tegas En Lee
"Dasar perempuan tak guna.. Mak tiri aku ye.. kau tak tahu aku siapa.. Disebabkan kau aku hilang mak aku .. kau dan keluarga kau takkan aman.. Aku akan balas dendam apa yang kau sudah kau buat dekat keluarga ini!!!" desis hati Taeyong
"Apa lagi kamu tercegat cepat salam tangan Mak tiri kamu ini" Herdik En Lee
Taeyong terus salam tangan dengan Mak tirinya itu.. Dia langsung tak pandang perempuan itu.. Dia terus pergi..
"Yah taeyong !! Taeyong " Panggil En Lee
"Ala takpe lah lama² nanti dia terima la saya kan sayang.." Balas nada lembut CL
"Hmm baiklah" Balas nya..9 Tahun kemudian ...
Taeyong sudah berumur 16 Tahun.. Dia duduk bersama keluarga baharu nya itu.. Iaitu bersama bapanya dan mak tirinya itu.. Hidup Taeyong tidak senang... Kerana dia ditambah masalah dengan adanya adik-beradik tiri nya itu..
Pagi isnin ~
"Taeyong,Mark,Haechan Bangun!!! " Pekik CL
"Bisinglah perempuan tu" bengang Taeyong
7:00 A.M
Mereka bertiga turun serentak.. Taeyong hanya membuat muka masam cuka sahaja.. Mak tirinya mengajak makan..
"Jom sarapan??" Kata CL
"Maaf , aku dah lambat.." Jawab Taeyong dengan Nada keras
"Aku Tak tanya kau kan" Balas CL
"Who care cheap.. Hahaha"Balas Taeyong dengan agak pedas..
"Mulut kau jaga ye... " balasnya
"Whatever" balas TY"Mark nnti sruh TY belikan Daging cincang untuk masak makan malam esok...." Arah CL
"Nae,Omma" Jawab MarkTaeyong terus beredar dari Rumah X guna itu.. Terus dia pecut laju motor berkuasa tinggi dia itu menuju kesekolah nya iaitu NCT High School .. Dia di sekolah bersendirian sahaja sejak ketiadaan Ibunya itu.. Sedangkan Kawan baiknya iaitu Nakamoto Yuta yang berasal Dari Jepun itu pun dia tidak tegur.. Mereka berkawan dari kecil lagi.. Mereka memang rapat..
Yuta agak hairan dengan sikap Taeyong yang dulu periang tapi sekarang pendiam dan berseorangan.. Mungkin disebabkan Ibunya meninggal.. Pikir Yuta positif..
Taeyong terus memasuki sekolah dan terus pergi ke library dan memakai earphone lalu memasang lagu kegemarannya.. Dia bosan mendengar lagu dan terus mencari cerita di internet yang best untuk dibaca.. Tiba² dia terjumpa satu laman web tentang Psychopath Test .. Dia membaca dan menjawab kesemua ujian itu dan dia mendapat markah penuh..
Mark menelefonnya..
Keluar lagu Limitless dari handphone nya itu.. dia terua mengangkat.."hm kau nak apa??
"Ni omma suruh beli daging cincang untuk makan malam nanti"
"Dia tak boleh beli sendiri ke? Hidup tahu nak menyusahkan aku je la.. Ye la nanti aku belikan"
"Gomawo-yo hyung"
-Panggilan ditamakan-
Tiba² idea jahat nya keluar.. Dia ingin membunuh kesemua ahli keluarga nya itu.. Dia terus mengambil buku didalam bag dan menulis plan..
"Kau nak makan daging cincang kan.. Ok.. Aku akan buat.. hehehe"
WARNING-PART YANG MENJIJIKKAN...
SABTU 26.03
Dia memilih tarikh itu.. Ya tarikh dimana balas dendam nya akan terhapus..
Waktu itu Bapa nya tiada dirumah bersama Mak tirinya itu.. Dia kecewa kerana bapa dan Perempuan itu tiada.. Yang ada hanya Mark dan Haechan..
Tepat pukul 23:30 P.M di belakang baju nya itu ada satu pisau.. Pisau yang amat tumpul.. Dia menuju ke bilik Haechan Dimana perempuan tu punya anak kesayangan... Dia menyelinap bilik Haechan.. Dia melihat Haechan tidur dengan lena. Terus dia keluarkan pisau tersebut dan terus mencucuk bahagian jantung haechan sebanyak yang mungkin..
Dia mencucuk badan haechan tanpa belas kasihan.. Hanya benci yang ada perasaanya sekarang ini.. Haechan menjerit tolong kerana kesakitan yang diseksa oleh Taeyong..
"Arghh!!!! To..To.. Lloo..nnnggggg!!!!! Arghhh" Minta pertolongan Haechan
"Hah ni yang kau nak kan .. Terima la pembalasan aku ini.. hahahhaa.. " Balas Taeyong dengan kejam
Taeyong terus menikam perut haechan dan anggota yang lain.. Dia menyeksa adik tirinya yang berusia 9 tahun itu.. Dia amat bencikan budak itu.. Selepas itu dia mengambil gunting yang tajam terus diam cucuk ke bebola mata Haechan.. Haechan menjerit dan Taeyong menikam nya lagi.. Nafas terakhir Haechan berakhir dengan seksaan yang amat kejam..
Taeyong tidak puas dye mengambil kapak di bawah katil Haechan terus dia membelahkan Badan haechan kepada dua..Katil itu terus patah dua kerana hentakkan yang kuat.. Taeyong mengambil mayat Haechan dan dia bawa kedalam kereta sport nya itu.. Dia terus membawa ke tempat sembunyi itu..
Tiba di tempat rahsia Taeyong.. Dia cepat² mengeluarkan Mayat Haechan dan dimasukkan kedalam Mesin Pencincang daging.. Dia buka suis dan mesin itu berfungsi.. Taeyong tengok tanpa perasaan.. Malah dia hanya gelak macam orang yang tak normal..
Bersambung~
Macam mana ok x.. Hmm Vote & Comment Okey.. Hihihi.. Kalau ada problem pasal citer ini boleh la message personal je.. Panggil Ai ..
YOU ARE READING
PSYCHOPATH | TAEYONG
Action(WARNING) PERKATAAN MENCARUT ADA DISINI ... Mengisahkan Taeyong Atau TY yang menghidap penyakit gangguan masalah jiwa.. Ia nya disebabkan hal keluarga nya yang asyik huru-hara.. Disebabkan itu dia telah mengalami tekanan yang amat dasyat.. Sehingga...