Bangsal Taeyong
Mereka tiba di tempat persembunyian Mark.. Taeyong parking keretanya berdekatan bangsal.. Dia matikan enjin dan menolong Yuta mengeluarkan Mark dri kereta ke bangsal..
"Yuta, kau angkat bahu dia aku angkat kaki dia tau"
" Ok "
"Hana Dul Set angkat "
"Arghh beratnya dia.. Dia makan apa ?? "
"Jangan banyak bunyi angkat je la.. "
Mereka berdua kepenatan mengangkat Mark.. Taeyong pergi ke arah pintu bangsal lalu membukannya.. Mereka meletakkan Mark diatas kerusi..
"Weyh, ambilkan tali tu " Arah Taeyong
"Nah" Hulur Yuta
Taeyong mengikat pergelangan tangan Mark dan juga pergelangan kaki Mark.. Ikatannya amat ketat dan susah untuk dibuka.. Yuta hanya memerhati sahaja , sebenarnya Yuta kasihan akan Mark dia tidak sanggup melihat Mark akan diseksa nanti..
"Yuta,Tolong aku.." Minta Taeyong
"Tolong apa??" Tanya Yuta
"Aku nak kau jaga budak ni.. Aku nak balik semula ke dewan.." Perintah Taeyong
"Asal kau kena g sn??" Tanya Yuta hairan
"Klu aku x de kt sne.. Pastu Mark pula hilang nanti ada org syak.. Kau nak ke kena tangkap kau kn penakut.." Jelas Taeyong sambil mengata Yuta
Yuta menggangguk kn kepalanya dan dia malas nak bercakap dengan Taeyong.. Sakit hati titew tau.. T_T...
Taeyong terus beredar dari situ..
"Ini la peluang aku untuk selamat kan kau Mark" Cakap Yuta
Yuta terus membuka ikatan Mark tapi malamgnya ikatan itu sangat ketat.. Dia mencari benda tajam untuk dipotong tetapi tiada.. Dia hairan..
"Ehh mana pula pisau , gunting kat sini ye.. Tdi bukan ada ke??" Soal Yuta sendiri..
...............................................................
Taeyong P.O.V
Dia ingat aku bodoh ke?? Takkan la aku nak tinggalkan kau dengan Marker Pen tu berdua dengan ada barang ² yang tajam.. Hahaha.. Aku tahu kau nak selamat kan dia .. Tapi barang tak de hahahaha....
Aku menuju ke dewan balik.. Sampai sahaja aku melihat yeoja tu ada.. muka dia pucat.. Dia datang ke arah aku...
"Nampak Mark x??" Tanya CL
"Tak .. asal.. " Balas Aku
"Tadi dia bukan dengan kau ?? " Soal CL
"Itu tadi..Sekarang dia tak de dgn aku.. " Balas Aku" Dah la aku penat la.. Gerak lu.. Malam ni aku tak balik.. " Sambung aku..
Aku berlalu pergi meninggalkan 'yeoja baka' tu.. Aku terus ke motorsikal dan aku pergi ke bangsal ku..
END TAEYONG P.O.V.
Yuta mendengar bunyi motorsikal dia tahu itu Taeyong dan Mark masih belum sedarkan diri.. Dia berasa sangat bersalah sangat sekarang ini..
Pintu dibuka dan muncul lah Taeyong di muka pintu itu.. Yuta hanya melihat muka Taeyong sahaja..
"Jom balik.. " Kata Taeyong
"Siapa nak jaga dia " Tanya Yuta
"Esok sekolah kan... " balas Taeyong
"Kau lapar tak ??" Soal Yuta
" Esok datang sini .. " Kata Taeyong
"Araseo.. " kata Yuta..
Mereka pun balik kerumah masing²....
………………………………………………………
Keesokannya
"Hmm dekat mana aku ni??Kenapa aku diikat?? Omma tolong!!!"
Tiba² bunyi pintu dibuka.. Mark ketakutan..Dan yang masuk adalah Taeyong
"Hyung.. Nasib baik hyung datang.. Hyung tolong Mark..." Kata Mark dengan penuh harapan...
" Ya aku akan tolong kau.. Hihih.. Dah bangun ye kau.. "Kata Taeyong
"Ap-pa-apa maksud hyung???" Soal Mark dengan gagap
"Hmm kau fikir lah sendiri.. " Kata Taeyong
"Hyung nak buat apa dekat Mark.. Jebal jangan buat apa² dekat Mark.. Kalau tidak.. "
"Kalau tidak apa?? kau nak jerit.. Jerit lah... 'Tolong! Tolong !' Hihih.. Tiada siapa boleh dengar la.. "
Taeyong datang ke arah Mark.. Dia memegang muka Mark dan berkata
" Jaga diri tau.. Jangan buat perangai kalau kau nak selamat.. Hihi.. Annyeong.. "
Taeyong keluar dari bangsal dan mengunci bangsal lalu beredar pergi ke sekolah..
"Tolong!! Hyung !! Huarghh Omma!!!! Tolong!!" Jerit Mark sambil menangis teresak²..
……………………………………………………
YOU ARE READING
PSYCHOPATH | TAEYONG
Action(WARNING) PERKATAAN MENCARUT ADA DISINI ... Mengisahkan Taeyong Atau TY yang menghidap penyakit gangguan masalah jiwa.. Ia nya disebabkan hal keluarga nya yang asyik huru-hara.. Disebabkan itu dia telah mengalami tekanan yang amat dasyat.. Sehingga...