8

492 48 13
                                    

2 OGOS

Itu ialah tarikh dimana hari jadi Mark.. Dan juga hari pembalasan bagi Taeyong..

DI DEWAN TERBUKA SEOUL

13:30 PM

Mereka didalam rumah itu sedang sibuk untuk persiapan ulang tahun Mark yang ke-12 tahun..

Manakala Taeyong pula tengah bersiapkan dirinya didalam bilik untuk melakukan plan seterusnya seperti yang dijanjikan dia bersama Yuta..

………………………………………………………

KEDIAMAN KELUARGA KIM

Yuta sedang baring diatas katilnya sambil termenungkan tentang apa yang akan berlaku seterusnya..

Sekarang dia buntu.. Dia salah pilih jalan.. Apa patut aku buat??.. Yuta melihat jam di handphone nya itu sudah menunjukkan jam 14:00 petang.. Ada lagi 30 minit lagi untuk pergi ke rumah Taeyong...

Yuta bangun dari pembaringannya itu.. Dia terus memilih baju t-shirt lengan pendek berwarna hitam dan dikenakan seluar jeans koyak ...

Dia keluar dari biliknya dan turun ke bawah lalu mengambil kunci motorsikal Kawasaki Ninja...

"Ehem, Nak pergi mana ni??" Tanya Taeyeon

"Oh Noona, nak pergi keluar jap.. Hihihi" Balas Yuta sambil tersengih

"Hmm ye lah.. Hati-hati tau.." Nasihat Taeyeon

"Ne, Noona.." Balas Yuta..

Yuta mengambil kasut highcut Converse yang berwarna merah itu lalu disarungkan ke sepasang kakinya itu..

Dia menghidupkan motorsikal nya lalu beredar dari kawasan perumahannya menuju ke kawasan rumah Taeyong..

………………………………………………………

"Haishh mana la budak Jepun ni.. Asal tak sampai lagi.. Memang dia lupa ke?" Cakap Taeyong bersendirian menunggu Yuta..

Vroom! Vroom!

Yuta sampai.. Taeyong lega kerana Yuta akhirnya sampai tapi dia geram..

"Kau tahu tak kau dah lambat! Cuba kau tengok jam sekarang pukul berapa?!" Marah Taeyong

Yuta melihat jam tangannya yang menunjukkan pukul 14:50 ..

"Eleh lek la aku lambat 20 minit je.. " Balas Yuta dengan tenang..

"Senang la cakap kau kata 20 minit... Haishh kau ni susah la.." Sambung Taeyong lagi

"Dah kalau kita asyik bertengkar.. Sampai bila kerja nak siap?" Yuta mengalah dia malas nak bergaduh dengan Taeyong ni..

Taeyong memberi sepasang sarung tangan dan penutup mulut kepada Yuta.. Yuta mengambilnya dan memakai nya.. Taeyong sudah membuka kunci dipintu bangsal itu.. Dia terlebih masuk dahulu dan selepas itu Yuta pula..

Yuta hairan sebab Taeyong tidak membawa lampu apa apa pun untuk menyuluh bangsal itu.. Ketika dia masuk bangsal itu cerah.. Dia blurr..

"Kau kenapa??" Tanya Taeyong

"Tak aku pelik sebab semalam gelap macam mana boleh terang ni??" Soal Yuta yang pelik

"Sebab aku.. Kalau aku masuk cerah la.. " Balas Taeyong

"Oh.. " Balas Yuta pendek

"Kau percaya eh .. Sah kau ni memang sengal.. Haishh... Bangsal ni ada la suis.. Kau je tak tahu. hihihi... " Balas Taeyong memberi keterangan..

"Taraguna ini member" Marah Yuta
-_-#

Mereka membersih kan bangsal itu untuk mangsa baru iaitu Mark hahahaha.. (jgn kecam author)

Taeyong mengambil kerusi kayu dan letak ditengah bangsal itu.. Yuta hanya mengambil peralatan yang Taeyong suruh seperti kapak, pisau tumpul, tali, balang dan lain ² juga..

"Biar betul Taeyong ni.. Dengan peralatan ni ke dia nak bunuh Mark.. Aku perlu buat sesuatu.." Isi hati Yuta..

"Dah jom balik.. Kerja kat sini dah selesai.. Malam ni je.. " Kata Taeyong

Kata Taeyong itu membuat kan Yuta sedar dari lamunan nya itu..

"Hah.. Maaf aku tak dengar tadi" Balas Yuta

"Aku cakap tadi jom balik.. Kat sini dah habis...Malam ni je" Balas Taeyong

"Oh ne."

………………………………………………………

DI KEDIAMAN KELUARGA LEE

Mereka balik dari dewan.. Mereka kepenatan kerana membuat persiapan untuk Mark ..

CL pergi ke bilik Mark.. Dia mengeluarkan satu kot berwarna hijau gelap...

"Ni kalau Mark pakai mesti dia nampak segak.." Kata CL

"Saya dah balik"Laungan Mark

CL keluar dari bilik Mark dan turun ke bawah..

"Anak Omma dah balik la.. Happy la dia tu.. hihi.. Ni pergi mandi wangi kan diri, Pastu pergi pakai baju yang omma dah sediakan untuk kamu.." Arahan CL

"Ne Omma.. " Senyum Mark yang sangat comel..

………………………………………………………

Guys macam mana.. It's ok.. hmm.. Sorry idea x berapa nak keluar sangat.. Hihihi..

Don't forget .. Vote & Comments..

Thanks you....

PSYCHOPATH | TAEYONG Where stories live. Discover now