2 pt 2

807 67 6
                                    

Dia terus membawa kesemua daging milik Haechan dan dimasukkan kedalam plastik berwarna hitam.. Dan dia membawa balik daging itu kerumahnya..

KESEESOKAN PAGINYA

CHAE LIN ATAU GELARANNYA CL MEMEKIK DI PAGI² HARI SEPERTI BIASA..

Dia memanggil Taeyong,Mark dan Haechan.. Taeyong dan Mark turun bersama uniform sekolah yang lengkap..

"Taeyong, Dh beli daging cincang yang aku suruh Mark pesan dekat engkau??" Tanya CL

"Dh beli.. Ada tu dalam peti ais.. Cari guna kepala lutut mana nak jumpa hahaha.." Balas taeyong

CL menahan amarahnya itu.. Kalau boleh dia nak je maki si Taeyong..

"Mark,mna Haechan??" Tanya CL kpd anaknya Mark
"Ntah la omma , slalu nya dia dah siap .. Mungkin tengah mandi lagi kot.."Balas Mark
"Pergi tgk adik kamu tu Mark.." Arah CL

"Hahahha korang akan terkejut punya.. Seorang demi seorang akan meninggalkan keluarga ini!! Isi hati Taeyong

Mark menuruti arahan ommanya dan terus menaiki tangga untuk ke bilik Haechan.. Setelah sampai dibilik Haechan dia mengetuk pintu tetapi tiada laungan .. Dia cuba untuk membuka pintu dan pintu tidak terkunci.. Alangkah terkejutnya melihat bilik adiknya itu berlumuran dengan darah yang masih segar ...

"Arghhhh!!!!! Tolong Ppali wa!!!" Jerit Mark

………………………………………………………

Situasi Di Meja Makan

"Kau ni kalau tak dengar cakap aku tak boleh ke?? Aku omma kau tau.. Kau kena hormat aku sebagai mak kau ini.." CL

"Aku nak dengar cakap kau memang tak lah..Kau bukan ommaa aku lah!! So buat apa aku nak hormat orang macam kau ni pembunuh!!!" Balas Taeyong

"Omma kau dah lama mampus tau tak.. Kau kalau tak buat aku marah memang tak sah kan.. Aku buk...

Arghhhh!!!!! Tolong Ppali wa!!!

"Eh dah kenapa dengan Mark tu.. Ehh Haechan.." CL kehairanan dan terus menaiki ke atas untuk melihat apa yang terjadi ...

Hanya Taeyong seorang sahaja dibawah sambil tersenyum sinis.. Ini baru permulaan inilah pembalasannya..

………………………………………………………

SITUASI DI BILIK HAECHAN

CL sampai je dipintu masuk Haechan dan dia nampak Mark..

"Apa yang Mark bising² ni.. Nampak hantu ke?? Terjerit² macam orang gi..." Belum sempat CL meneruskan percakapannya dia terkedu apabila melihat bilik anak bongsunya itu.. CL tidak tahu untuk berbuat apa terus jatuh terduduk CL dibuatnya..

"Omma,nu..nu..nugu. nuguya omma.. Omma Wae!!!" Tanya Mark sambil meronta-ronta kepadanya Omma nya..

"Omma tak tahu Mark.. Cepat call polis.. " balas CL

"Nae"

Mark terus mencapai handphone lalu mendail talian 999 .. Dia memberitahu segala maklumat tentang kes kematian Haechan..

………………………………………………………

Taeyong terus naik dan menuju ke bilik Haechan.. Dia hanya berpura-pura menangis apabila melihat drama CL bersama Mark itu..

"Siapalah yang membunuh Haechan itu ya.. Jikalau Yong tahu siapakah gelaran pembunuh itu.. Tunggu la balasannya itu" Kata Taeyong

"Entah la hyung.. Ya.. Mark juga akan membalas balik orang yang telah membunuh adik kita Yong" Balas Mark

"Takpe kita berusaha ya.. Jangan bersedih lagi" Balas Taeyong dengan senyum sinis..

………………………………………………………

15 kemudian...

Polis tiba dikawasan perumahan CL.. Polis siasat tentang kejadian itu.. Mereka menanyakan soalan bila kali terakhir mereka melihat Haechan?? Masing-masing mengatakan kali terakhir ketika makan malam bersama...

Taeyong hanya mendiamkan diri dan berlakon seolah-olah dia kehilangan adik kesayangannya itu..

PSYCHOPATH | TAEYONG Where stories live. Discover now