Benim Ol

669 10 1
                                    

Yeni bir gün.Hayatımın değişeceği yeni bir gün.Gece karnımdaki ağrıdan uyuyamadım çünkü çok heyecanlıydım.Liseye başlıyordum.Ben Demet.Zengin bir ailenin tek kızı.Bi haylide şımarık.Okula gitmem için hazırlanmam gerekiyodu.Dolabı açtım.  Dar kot bir pantolon üstüne salaş bir kazak ve at kuyruğu.Bence çok güzel görünüyordum.Servise bindim.Aslında ben bu özel okula gitmek istemiyordum.Buradakiler bi hayli şımarık.(Benden öte)Ama gelde babama anlat !

-Şerefsiz ! Ne oluyor ya bi anda servis durdu.Ahhh lanet olası şoför. Bi araba kullanmayı bile beceremiyosun !

Servisten indim ve acayip derecede yakışıklı,uzun boylu,esmer ve gözlüklü birisi çıktı karşıma.

-Ya sen ehliyeti kasaptan mı aldın ?

-Ama bu kadar güzel bir kıza bu sözler yakışmıyor.

-Kes.

-Ama ben size..

-Uzatmayalım !

Şoför:Tamam bir sorun yok.Gidebiliriz.

Hemen servise bindim.O gerizekalı kendini beğenmiş çocuk hala bana bakıyodu .Umursamadım .Ve yola devam ettik.Eveeeet !! Ve sonunda okuluma gelmiştim..Hemen koşarak kızlar tuvaletine gittim.Eeee mükemmel bir okuldayım.Herkese iyi görünmem gerekiyor öyle değil mi ?Makyajımı tazeliyecektim.  Tuvaletin önüne gelmiştim içeriden sesler geliyodu .Bi erkek sesi.

-Mükemmelsin !!

Kapıyı açmamla çığlık atmam bir oldu.Bu o değilmiydi!?

Evet arkadaşlar bu ilk deneyimim.İstediğiniz gibi eleştirebilirsiniz.

Benim OlHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin