Seni İlgilendirmez

116 4 0
                                    

Evet.Gece yatarken üstümde sütyenim ve kilodum vardı ama şimdi !!!

Bunları bana kim giydirmişti ? Üstümde şuan pijama vardı.Atakan mıydı?Gece yatmadan önce kapıyı da kilitlemiştim.Aklımda birçok soru vardı.Bunların bir an önce cevaplanması gerekiyordu.Hemen aşağı indim salonda kimse yoktu.Belki mutfaktadır diye düşündüm mutfağa doğru ilerledikçe mutfaktaki takırtılar daha da çok artıyordu atakan diyerek mutfağa daldım.Ahh gerizekalı kafam insan bi bakar demi ilk önce.Bu atakanın annesiydi.

-Günaydın demet kızım.

-Günaydın?(Ne yani beni gördüğüne şaşırmamışmıydı ?)

-Hadi geç masaya.

-Tamam.

Atakani sormak aklımdan geçti tam soracaktım ki bir anda bir ses duydum.

-Melekleriim !!

Oha bu atakanin sesiydi.Ve bize meleklerim mi demişti yemin ederim bir an kendimi atakanla evli sandim ayyy mutlu aile tablosuu :))

Atakan masaya oturdu ve hayvan gibi tıkınmaya başladı.Ona çok sorum vardı ama annesi buradan gitmeden olmazdı ona korkutucu bir bakış attim işe yaradı mı bilmiyorum ama sırıttı.

-Ee kizim gece rahat uyudun mu ?

-Kusura bakmayın sizi rahatsız etmek istemezdim annemgil burada olmadığı için koca evde yalnızdım.Bu yüzden otelde kalmaya karar verdim ama atakan ..

Sözümü bitirmeme izin vermeden atakan araya girdi.Burası senin de evin olacak yakında.

Hiiihh ?! Anlamamıştım ama neyse salla.

-Benim okula gitmem lazım.Kaç gündür gitmiyorum çok aksattım.

-Ben seni götürürüm.-Tamam.

Hemen yukarı çıkıp hazırlandım.Atakan dışarıda beni bekliyordu.Onu bekletmeden hemen aşağı indim.Arabaya bindim ve atakan arabayı okula doğru sürdü.Bende cebimden telefonumu çıkararak açtım neredeyse iki gündür kapalıydı.

Aman Tanrım!!!30 mesaj nedir abi!Bana hayatım boyunca bu kadar mesaj atmadınız.Hemen mesajlara tıkladım.10 tanesi bilmediğim bi numaradandı.20 tanesi de Aleyna.Direk bilmediğim numaradan gelen mesajları açtım.Yukarı doğru çıktım oha ulaş !

-Ben Ulaş.

-Nerdesin?

-Kaç gündür okula gelmiyorsun.

-Çok merak ettim cevap verirmisin? vs. Ulaş neden beni merak ediyoki ? Bunu galiba dışımdan söylemiştim.Allah kahretsiiin !!

Atakanin yüzünde meraklı bir ifade vardı sanki ona bu durumu açıklamamı bekliyordu.Ben ise bu durumdan kurtulmak için hemen

-Pijamaları bana sen mi giydirdin ?Hem nasıl girersin ki kapıyı kilitlemiştim.(Sanırım becermiştim)

-Off.Evet ben giydirdim ama napabilirdim ki odanın camı açıktı hem ben seni odaya getirdikten hemen sonra pijama getirmek için gelicektim ama kapıyı kilitlemişsin mecburen kapıyı açtırdım.

-Teşekkür ederim.

-Haa bu arada az daha demeyi unutuyodum çok seksisin :)

Cevap vermedim.Eğer şimdi karşılık verirsem olay çok uzayacak.Atakanin geldik demesiyle arabadan indim.Okulun önünde ulaş vardı.Endişeliydi.Yanına gittim.Ne olduğunu anlamadan hemen bana sarıldı.

-Nerdesin sen çok merak ettik seni mesajlarima neden cevap vermiyorsun?

İki kelimeyle yetindim.-SENİ İLGİLENDİRMEZ!vereceği cevabı beklemeden okula doğru yürüdüm bu çocuk neden böyle yapıyordu ? Ulası görünce heyecanlanıyodum.Bunun sebebini bilmiyorum içimde gişeler kopuyor.Ama hayır ya hayır ben onu sevmiyorum onun gibi bir pisliği sevemem.Hem atakan vardı.Her zaman yanımda olan beni canından çok seven bir sevgilim var.Ama Ulaşın bu hareketlerine anlam veremiyordum.Bi iyi bi kötü oluyordu.Bi benle çok ilgilenip bi de düşmanıymışım gibi davranıyordu. Bilmiyorum ya bilmiyorum!!Lanet olsun !!!Ben bu düşüncelere dalmış okulun kolidorunda yürürken birine çarptım.Çocuğun elinde kahve vardı ve ben o kahveyi üstüne dökmüştüm neden bunlar benim başıma gelirki?

-Özür dilerim özür dilerim gerçekten istemeden oldu.

-Gerek yok zaten kahveyi yer içti.Üstüme çok az bir kısmı geldi.

- :))

Sınıfa girdim ve aleynanın yanına oturdum.Aleyna olanların hepsini anlattım.

-Bende birşey olduğunu zannettim.

Cevap vermedim.Sınıfa hoca girdi.Hocayı dikkatlice dinlemeye başladım.Bir süreden sonra sıkılmıştım.Ulaşın olduğu yere baktım beni izliyordu ben bakınca önüne döndü.Sonra Aleynaya

-Sen mi verdim numaramı? Aleyna sırıttı.

Neden verdinn?

-Çok merak ettim dedi.

-Ederse etsin be bahane o kim ki ?Benim neyim oluyo ? Zil çaldı.Aleyna cevap vermeden sıradan kalktı ve gitti.Nereyeee ? diye bağırdım.Kantine .

Herkes çıkmıştı.Sınıfta bi ben bi ulaş kalmıştı.Yerimden kalkarak ulaşın yanına oturdum.

-Sen neden bu kadar çok benimle ilgileniyorsun ? Gözlerimin içine baktı.Ben ise onun gözlerinin içinde kaybolmuştum.

-Cevap verir misin neden ?

-Bilmiyorum.

-Nesini bilmiyosun ya !?

-Bilmiyorum demet bilmiyorum seni her gördüğümde içimde bişeyler oluyor.Kalbim sıkışıyor.Seni göremiyince endişeleniyorum.Senle yakın olmak istiyorum.Ama hiçbir kıza karşı hissetmediklerimi hissediyorum.Galiba sana aşık oluyorum.O mavi gözlerinin içinde kayboluyorum.Sana saatlerce bakmak istiyorum.Seninle vakit geçirmek eğlenmek gezip tozmak istiyorum.Anladın mı SENİ SEVİYORUM !!

Evet bölüm sonu.Çok uzun süredir yeni bölüm yazmadım biliyorum.Çok özür dilerim sınavların yüzünden :( Bu bölümde biraz kısa oldu :(( Okuma sayısı biraz artsın istiyorum.Hikâyeyle ilgili öneriniz ya da beğenmediğiniz bir şey varsa lütfen söyleyin. Yeni bölüm yarın :D

Benim OlHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin