Baya uzun süredir yeni bölüm yayınlamıyorum.Bunun için özür dilerim.Bu arada 65 okuma olmuş çok sevindim.Eğer okuma sayısı artarsa sürprizler yapabilirim.Sizleri seviyorum.İyi Okumalar :)
Hatırlamak amaçlı :
''Sevgilim.Seni aradım ama cevap vermedin.Yarını iple çekiyorum.Seni çok özledim ve yarınki gece hakkında çok güzel hayallerim var.SENİ SEVİYORUM.''
Ahh sevgilim yüzümde bir gülümseme olmuşmuştu.Hemen cevap yazacaktım ki arkadan bir ses''__'
O gelen sesle bir an nutkum durmuştu.Çünkü bu kardeşimin sesiydi.İyide annemgil gitmemişmiydi diye birşeyler geveledim.Kardeşim bağıra bağıra şarkı söyleyerek salona girdi.
Sen beni boşuna hiç kalbinin oralara koyma
Kollarını bana sarma
Kalamam oralarda
Sende gül eğlen öyle acıklı konuşma
Hayat ne ki sonuçta anlik bi buluşmaaaaa !!
-Heey burada insan var.
-Abla?
-Nee ?
-Senin burada ne isin var ?
-Asıl sürenin bur... Tam lafımı bitirmeden gerizekalı kardeşim carlayarak
-Bu gece bu evde olmamalısın.
-Niye ?Benim yavşak kardeşim yine eve erkek mi atıcak? Acaba bu sefer kimin altında olacak çok merak ediyorum.Benim bildiğim erkekler eve kız atar ama mesele benim kardeşimse farklı oluyor.Lafımı bitirmeden bana bi tokat indirdi.Acaba çok mu ileri gitmiştim.Kardeşim Esra.Aslında üvey kardeşim desem daha doğru olucak.Esra üvey kardeşim olduğu için ona karşı hiç samimi olamadım,olamamda zaten.Esra uzun boylu ama saçları kısa hani rihannanın bi saç modeli varya bi tarafı kısa bi tarafı ondan biraz uzun.Kaç kere dedim şu saçını adam gibi kestir diye.Ama ben nasıl onu kardeşim gibi göremiyosam o da beni tınlamıyo.Bi kulağından giriyo öbür kulağından çıkmıyo bile havada kalıyo.Erkeklere baya düşkün.İşte bu beni sinir ediyor.
-Esra.
-Abla her seferinde böyle yapıyorsun.Tamam bana sıcaklık göstermek zorunda değilsin.Zaten sana benim için ablalık yap diyen de yok sen benim hayatıma karışma ya da geçinip gidelim.Zaten sen hiçbir zaman beni kabullenemedin.Sen bana böyle soğuk davranınca bende hep senden kaçtım.Aslında senle çok iyi bir abla kardeş olmak isterdim.Benim annem,babam öldü.Zaten bir kardeşim de yoktu.Ben size sığınmak istedim ben sadece mutlu olmak istedim.Seni kardeşim bilmek istedim.Dizilerde filan hep olur ya abla kardeşler hani çok iyi anlaşırlar.Birlikte vakit geçirirler.Birbirlerine dertlerini anlatırlar,sevgililerini anlatırlar.Ben senle öyle olmak istedim.Senle sabahlara kadar oturup konuşmak istedim,ben senin omzuna yaslanmak istedim,ben senin dizlerine yattığımda senin saçlarımı okşamanı istedim.Çok mu şey istedim?
Gözlerim dolmuştu.Esra bana bunları derken bu anları gözlerimin önünden geçirdim.Hayali çok güzeldi.Acaba bunları bende istiyormuydum?Gerçekten bunları bana Esra mı diyordu?Gerçekten bunları mı düşünüyodu.Ya da benim evden gitmem için bi şov muydu?Aklımda o kadar çok soru vardı ki.Esraya tamam dedim.Aslında dizilerde,filmlerde birisi böyle bişe dese hemen ona sarılır ağlarlardı.Ya da ne bileyim bunları gerçeklestirirlerdi.Onlar hep yalan.Bende öyle yapmak isterdim ama yapamadım.Belki de biraz zamana ihtiyacım vardı.Hemen olmazdı.Ben bunları düşünürken kardeşimin benim üzerimdeki gözlerini hissedebiliyordum.Hemen konuşmaya başladı:
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Benim Ol
RomanceÇocukluğumuzdan kalma şeyler var hani,kendimizi bile kandırdığımız.Ben seni öyle sevdim.Hani öğretmen ödevin nerde diye sorduğunda çantamda olmadığını bile bile çantasını karıştırıp ödevi bulacakmış gibi yapardık ya.İşte ben seni uzağımda olduğunu b...