Ulaş yere yığıldi yerde ise kan vardı.
Ulaşa ne olmuştu ?Neden birden yere yığıldı.Aklımda çeşitli sorular dönüp duruyordu.Herkes bir anda Ulaşın başına toplandı.Ben yere eğilip baktığımda ise Ulaşın gözü açıktı ve kahkahayı bastı.
-Ahahhaahha
-Se...senin ii iyimisiin ?
-Eevet diye anırdı ve birden ayağa kalktı.
-Ama az önce..?
-Bu geleneksel birşey.Biz bu partiyi her sene yaparız ve bu partinin en yakışıklısı kimse o kız arkadaşına bu şakayı yapar.
-Yerdeki kırmızı..
-Şarap.
Hala olayın şokundaydım.Bu öküz bana bunu yaparak ne yaptığını sanıyordu.Çok korkmuştum.Hoop bu az önce bana bu partinin en yakışıklısı kimse kız arkadaşına bu şakayı yapar mı dedi?
-Kız arkadaş derken ?
Yüzü bir anda düştü.Cevap vermedi.
-Ben gidiyorum.
- Neden ?
-Erkek arkadaşımla buluşucam dedim sırıtarak bu göt beyinli moralimin içine etmişti.Oysaki bu partiye gelirken ne hayaller kurmuştum.Ulaş bana birşeyler geveledi.Anlamamıştım yanına gittim ve kulağıma fısıldadı:
-Bende gelebilir miyim?
-Erkek arkadaşımla buluşucam dedim !
-Belki ikimizi yan yana görünce ikimizin arasındaki yedi farkı farkedersin ve beni seçersin ha ?
-Ahahhahahah :D Sen ne tatlısın böylee.
-Yaaa. diyerek sırıttı.
-Saçmalama ! Ben Atakanı herkesten daha çok seviyorum dedim.Bozulduğunu anlamıştım ağzında küfürler geveleyip duruyordu.
Hem bu Ulaş neden böyle yapıyordu ki ?Aleynadan duyduğuma göre bu Ulaş hiçkimseye aşık olmamış.Kızların da duygularını değil bedenlerini istiyormuş.İğrenç çocuk.Bu düşüncelerimi aklımdan çıkarıp hemen dışarı çıktım.Taksiye binip eve gitmesini söyledim.Aslında Atakanla buluşmuyacaktım yalan söyledim.Eve gelip hemen üstümdeki o elbiseyi çıkardım.Biraz daha bu elbisenin içinde dursaydım patlayabilirdim.Hemen pijamamı ve pofuduk terliklerimi giyip televizyonun karşısına geçtim.Ve bağırdım.
-Nerimaaaannn !!
Neriman bizim hizmetçinin adıydı.Ahh gerizekalı kafam ben bütün hizmetçileri izne göndermiştim.Evde benden başka hiçkimse yoktu.Aslında Nerimandan mısır ve kola istiyecektim.Bi film keyfi yapayım demiştim ama :(( Üsendiğimden kalkıp mutfağa gitmedim ve Televizyon ünitesinin altındaki çekmeceden film seçmek için yere oturdum.Karıştırmaya başladım.Hiç güzel birşey yoktu.Ahh ne olabilir ki babamın zevki.Hemen çekmeceyi sinirle kapattımve yerime oturdum.Elime telefonu aldım.10 cevapsız arama ve 1 mesaj.Hemen açıp baktım.Atakaaan :)))
''Sevgilim.Seni aradım ama cevap vermedin.Yarını iple çekiyorum.Seni çok özledim ve yarınki gece hakkında çok güzel hayallerim var.SENİ SEVİYORUM.''
Ahh sevgilim.Yüzümde bir gülümseme oluştu.Hemen cevap yazıcaktım ki arkadan bir ses''___''
EVET AKADAŞLAR BU BÖLÜM BİRAZ KISA OLDU.OKUMALARIN ARTMASINI İSTİYORUM.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Benim Ol
RomanceÇocukluğumuzdan kalma şeyler var hani,kendimizi bile kandırdığımız.Ben seni öyle sevdim.Hani öğretmen ödevin nerde diye sorduğunda çantamda olmadığını bile bile çantasını karıştırıp ödevi bulacakmış gibi yapardık ya.İşte ben seni uzağımda olduğunu b...