Herşey Karşılıklı

104 4 0
                                    

Öncelikle çok geç yeni bolum yaziyorum,biliyorum.Bunun icin özür dilerim.Ama siz daha aktif olursaniz iki gunde bir yeni bolum yazabilirim :) İyi Okumalar.

-Ulaş-

Sabah gözlerimi açtığımda Demet bana sarılmış uyuyordu.Dün gece olanlar aklıma gelmişti demet beni öpmüştü ve ilk kez beni terslememişti.Bu kız tam bir uyuşturucu gibiydi.Bi kere diğerleri gibi değil.Okulda popi filan ama diğerleri gibi orospu değil o benim masum meleğim.

Demet uyandı ve yüzünde kocaman bir tebessüm vardı.Gül sen hep gül :)

-Günaydın

-Günaydın

-Rahat uyudun mu ? kendini biraz daha bana yaklaştırdı nefesleri göğüsüme çarpıyordu.

-Evet hiç olmadığı kadar huzurlu.

-ESRA-

Evet ikimizde birbirimizi seviyoruz ama ikimiz de söylemiyoruz.Şu anki durumumuz ne ? Arkadaş? Sevgili ?

Arkadaşlar birbiriyle uyur mu ya da öpüşür ? Hangi konumda olduğumuzu bilmiyorum ama ben bu durumdan gayet memnunum.

-Bugün bütün gün evde duralım olur mu okula gitmeyelim?

-Zaten o Atakanı halletmeden seni hiçbiyere çıkarmam !

- Ulaş seni...

-Seni ?

Çok kısa bir bölüm oldu biliyorum.Umarım begenirsiniz.Lütfen vote ve yorumlarınızı eksik etmeyin.Yarın da yeni bölüm yazmaya çalışacağım ve bugünkü bölümü telafi edeceğimm ....

Benim OlHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin