Sabah tabikide iğrenç sesli olan alarmimle uyanmadım. Annem ve onun terliği varken alarma ne gerek var yaw? Neyse bugün okulun ilk günü. Heyecanlı mıyım? Hayır. Umrumda mı? Hayır. Ama benim aksime Masalcığım heyecanlıymış. Neymiş? Yeni okula gelmişiz, yeni arkadaşlar sevgililer edinecekmişiz, 2 dönem aynı okuldaymışız bla bla bla.
Ben böyle yatakta doğrulmuş halı desenini 10 dk boyunca izledikten sonra içeri bir öküz girdi. Bende 10 dk boyunca izlediğim halıyla öpüştüm.Evet evet şuan yerdeyim. Öküz Su götünü yara yara gülerken bende tuvalete gidip rutin işlerimi hallettim. Bu arada Su öküzü benim 15 yaşındaki salak ergen kardeşim. Iyk. Ergenler.
Sende o dönemlerden geçtin Alev.
Sen sus pakize! Evet doğru duydunuz iç sesimin adı pakize. Onunla bazen anlaşamyız ama bazen. Kahvaltı etmek için paldır küldür merdivenlerden indim ve resmen anırarak "Günayddınn aileem" dedim. Su yüzünü buruşturdu ve " Öö o ses ne be anırdın resmen hayvan" dedi. Ben tam bişey söyliyecekken araya kurtarıcı meleğim olan annem girdi. " Sen sus kız! Ablayla öylemi konuşulur?" dedi ben orda sırıtırken o bana 'sıçtım ağzına' bakışları atıyordu. Kapı hayvan gibi yumruklanınca bunun yüzde bin ihtimal olarak Masal olduğuna kanaat getirdim. Kalkıp kapıyı açıyordum ki birden kapı kendiliğnden açıldı. WTF!?
Masal elinde anahtarımı sallarken bana dönüp " Geçen gün bizde unutmuşsun" dedi. Bende ağzıma ekmek tıkıp yukarı kata giyinmeye çıktım. Odama geldiğimde dolabıma ilerliyip içinden siyah lakost ve siyah pantolon giydim. Ardından belli olmıycak gibi bi makyaj yapıp parlatıcıyı sürdükten sonra Fenerbahçeli bilekliğimi taktım. Saçlarım düz olduğu için bir model yapma gereği duymadım. Ve merdivenlerden koşarak inemedim. Neden inemedim çünkü 3-4 basamak kala kendi ayağıma dolandım ve uçtum. Aniden kolumun üstüne düşünce GÜM diye ses çıktı.Annem koşarak yanıma geldi ve bana fırça atmya başladı. "Ah be yavrum ben sana kaç kere dedim ' merdivenlerden koşarak inme' diye sen ana sözü dinlemezsen Allah seni böyle çarpar işte" dedi ve gitti. Az önce ne olmuştu öyle pakize içerde kahkalara boğulurken ben ve Masal bağcık bağlıyırduk. Su' nun okulu bir hafta geç açılacağı için gitmiyordu. Biz yürümeye başlarken camdan bize bakıp "iyi dersler " diye bağırdı. Pardon hönkürdü. Sonra içeri geri girdi.Okula geldiğimizde tüm gözler bizdeydi.E tabi bugün taş gibiydim yanii.
Yıfrım Alev nerenden salladığını öğrenebilir miyim?
Sen sus bi pakize!
Hep ben susiyim zaten !!
Evet evet hep sen sus.
O kadar aptalsın ki şuan müdürün odasında olduğunu müdürün yaklaşık olarak 10 dk önce sana adını sorduğunun farkında bile değilsin.
Kafamı kaldırdığımda bi de ne göreyim müdür bana sorarcasına bakıo. Hemen "Alev Soykan ve Masal Göçer" dedim. Müdür bana ve Masal'a bakıp "12/A " dedi. Bizde tabanları yağlayıp sınıfımıza gittik. Sınıfa girer girmez şok oldum... Onlar mütüştü.Hepinize merhabalarr! Bu bnm ilk bölümümdü umarım beğenmişsinizdir. Yorum+vote ye hayır demem tabikii 😊 Eleştirilere açığımdır.
Not: Hergün bölüm atmaya çalışacağğım ❤️
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Erkek Fatma
ChickLitSahile gittim. Kumsala yakın bir yere oturdum ve mırıldanmaya başladım. ''Bana ellerini ver hayat seni sevince güzel-'' sözümü kesen şey daha kalın bir erkek sesiydi. ''Yoluna adadım ömrümü ben gel kaçma güzel..'' Ateş beni takip etmişti.