Bir kavga daha mı

59 3 0
                                    


Su'yu 10-14 tane erkek sıkıştımıştı

.................................

Uçarak onların yanına gittim ve yüzüme her zaman ki korkunç ve bir o kadar da soğuk, ifadesiz bakan bakışlarırmı takındım. Erkeklerden en önde duran sorar bakışlarla '' Bi sorun mu var?'' dedim. Çocuk bana küçümseyen bakışlarını gönderip '' Başı boş gezen bir güzellik gördükte bir tanışalım dedik. Peki o zaman aynı şeyleri sana da soralım. Bir sorun mu var?Bu güzel kızı sıkıştımak kötü bişey mi ki?'' dedi izbandut. Sanki yaptığı şey çok masummuş gibi konuşuyordu şerefsiz. Sinir bozucu bir sırıtış takındım ve ani atak yaparak çocuğun saçını elime aldım tutum çevirdim ve kafasını dizime vurdum. İki çocuk beni tutu. Masal da onlara kafayı gömdü. Tam kalkarken izbandutun Masal'a doğru gittiğini fark ettim. Masal'ın yanına koşmaya başladım birden Masal'ın önüne geçtim. İzbandutun Masal'a atacağı tokat bana çok  hızlı bir şekilde çarptı.Tokat çok hızlı gelmişti. Başım dönmeye başladı. Duyduğum son şey Masal'ın dehşet içinde  adımı söylemesiydi.

ATEŞ:

Şuan Savaş'ın evinin önünde çıkmasını bekliiyorum salak evde telefonu unutmuş. Hah sonunda geldi. Ara sokaktan geçerken, Alev ve Masal'ı gördük. Orada 10 tane falan erkek vardı. Erkeklerin arasında bir kız vardı. Kız tahminen bizden biraz küçüktü. Ne yapacaklarını merak ettiğim için Savaş'ı durdurdum ve izlemye başladık. Birden işler kızışmaya başladı.Alev ani bir atak yaptı ve çocuğun kafasını dizine geçirdi. Savaşla ben hala şoktan çıkamamıştık.Öylece izliyorduk.Sonra kavga büyümeye başladı.Savaşla kızların yanına doğru koştuk.

Lan bir insa nasıl bir kıza bunun yapabilir ki! Hiç mi canı yanmaz lan!

Masal'a doğru giden şerefsizi gördüm ve uçarak oraya doğru gittim.Sonra biz fark etmeden Alev Masalın önüne atladı ve yediği tokatla yere kapklandı. Ve benim sinirlerim attı. Acı lan acı! Bir kız o kız kız! Gözlerim sinirden dönmüş ellerim sinirden titremiş bir halde çocuğun önünde bulunmaktayım. Çocuk beni karşıısnda görünce yerine sindi ama beklesin o ben onu bir daha kalkmamak üzere sindireceğim.

MASAL:

Bu nasıl bir manzaraydı böyle! Can dostum yerde kaşı ve dudağı patlamış yüzü kandan görünmeyecek şekilde yatıyordu. Savaş ve Ateş durmadan çocukları yumrukluyorlardı. Bende haliyle Alev'i uyanması için bir kez daha tokatlıyordum.

UYANMIYORDUKİ PİÇ! Elinde olsa 'Şaka yaptım!Götün tutuştu hemen hahahahhah' diye anırırdı pezevenk. Uyanmıyor ki! Allah'ım kafayı yiycem sen yardım et. Savaş yanıma geldi Ateşle beraber. O sırada  Alev uyanmaya başladı. Kalktı,yerinden doğruldu'' Telfonumu ver'' dedi. Bende ikiletip sinirlendirmeden telefonunu ona verdim.

ALEV:

Şerefsizler. Su yanımda olduğu için onlara çok vurmak istemedim. Çünkü Su, benim mafya boksör gibi şeylerle uğraştığımı bilmiyor. Yoksa orada o takatı yermiydim zannediyorsunuz?

Poyrazı arıycam.Bu bok çuvalları benim, Alev Soykanın kardeşine bulaşmak, sarkmak neymiş görecekler.

Sonunda artık 3. aramamda açtığında ''ALEVİMM'' diye bağırmasını duydum. '' Hayatımm'' diye karşılık verdim. Yanlış anlamayın o benim sevgilim veya ruh eşim değil. O benim ruh öküzüm. Abi kardeş ilişkisi var yıllardır aramızda. Ayrıca adamlarımdan biri bile denebilir. Genellikle kafes dövüşlerimi ve depomu o ayarlar. Ona 'hayatım' diye karşılık vermemden sonra tüm bakışlar bana döndü. ''Alev Alev Alev-'' diye bağırışlar yükseldi telefonun diğer ucundan. '' He şey dalmışım.Bu akşam için depomu süsle eğlenceli bir parti yapacağım. Su da dahil olacak.'' Su demişken Suyu eve göndermişitm Masalla beraber. Yani şuanda bir tek Ateş Savaş ve ben vardım. '' Akşam eğlenceli olacak diyorsun yani'' dedi gülerek bende aynı şekilde '' Evet'' dedim. ''Had benim işim var ben kapatıyorum canısı öpüyorum kendine dikkat et.''bende aynı şekilde '' Sende öpüyorum'' dedim. Kapattım ve yürümeye başladık.

Birden Savaş sordu. '' Konuştuğun sevgilin miydi?'' Ben ilk önce kasıldım yüz ifadem değişti ve kahkamı patlattım. Sonunda gülmemi bastırabildiğimde '' Hayır tabikide aklından bilee geçirme.'' deidm. Ateşe baktığımda ise yüzünde bir tebessüm vardı. Gerçekten merak ediyordum. Hyataını. Geçmişini. Ateşi  merak ediyordum. '' Okuldan sonra bize gelsenize.'' diye sordu Savaş. Aslında gitmek isterdim ama ne biliyim belki daha yeni tanıştığımız çocukların evine gidersek yanlış bir imaj çizeriz diye tırsyıyorum. Aman be ne tırsıcam ben koskoca mafyayım lan ben. Alev Soykanım ben.

''Olur.'' dedim kısaca. Hala yürürken birden sırtıma bir öküz pardon Masala atladı. İlk önce düşüyordum son anda kendimi toparladım ve ikimizide yerle öpüşüp namusumu kirletmekten kurtardım. Ardından Masalı tek hamlede boynumdan kucağıma indirip Savaşın kollarına attım. Savaş aniden ona doğru uçan Masalı gördü ve Masal tam yere düşecekken zar zor kutardı. Şu anda Masal salağı Savaşın kucağında öylece bakıyorlar. Ateşe baktım tepksini öğrenmek için. Yüzünü buruşturmuştu. Tiksinidği her halinden belliydi. O fark etmeden fotoğrafını çektim. Ve telfonumu cebime attım. Sıkıldığımı fark ettim ve Masallara dönüp '' Hadisenize lan!'' diye kükredim. Savaş korkusundan sıçradı. Masalda korkunca yere yapıştı tabiki. Bende birşey olmamış gibi davranıp yürümeye başladım. Çünkü piçlik . hihiiihi. Sonnunda sınıfa girdiğimde gördüğüm manzara beni şok etti.

Hello nigalar. Uzun bir ara vermiştim. AMA geri döndüm bundan sonra hergün yb yazacağım bilgilerinze. ÖPTÜĞĞĞMM <3


Erkek FatmaHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin