''GAY Mİ?''

64 3 0
                                    

HEllo my nigalar benn yazar üzgünüm gecikti.

Neyse bir karar verdim. Alev karakterini değiştirdim önceden BARABRA PALVİN di. 

Şimdi LUANNA PEREZ. Ayrıca okula giydiği kıyafetleri.Haberiniz ola. iyi okumlar..

ALEV

 İçeriye girdiğim anda şok geçirdim! Poyraz buradaydı. Koşarak üstüne atladım. Ve resmen çığırdım. ''POYRÖAZ!''. Herkes şok içinde bana bakıyordu. Ama Poyraz'la aramızda çok özel bir bağ vardı. Ben daha muhtemelen 8 yaşındayken falan sokakta geziyordum işte.

Sonra bir adam beni sıkıştırdı ve benden haraç kesmeye çalıştı. Sarhoş olduğu çok belliydi. Çünkü yürürken yalpalanıyor ve  acayip derecede Vodka kokuyordu. Ben ona paramı vermemekte ısrar edince birden bana çok sert bir tokat atmıştı. Bende acısından dengemi kaybetmiştim ve artık acımdan hiçbir şey yapamaz hale gelmiştim. Sonra adam üzerime çıktı ve arka cebimden paramı almaya çalıştı. Bende daha çok kımıldayınca bu sefer kalçamı sıkmaya başlamıştı. Sonra boynuma ufak ufak öpücükler koymuştu ben korkumdan kaskatı kesilmiş bir halde durup sadece ağlıyordum. Birden üstündekini çıkartmaya başlamıştı tekrar üstüme inecekken benim üstüme değil yere iniş yapmıştı ve kafası hayvan gibi kanıyordu.

 Bende noldu lan diye bakarken arkasında elinde cam şişeyle bana bakan Poyraz'ı görmüştüm. İşte o zamandan itibaren bana kendimi nasıl savunacağımı gösterip duruyordu.

 Bir süre sonra iyice gelişmeye başlamış sonradan da kafes dövüşlerine,maçlara çıkmaya başlamıştım. E tabi ki ben çıktığım maçlardan kazandığım paraları Poyraz'la paylaşıyordum. Çünkü onunda sorunları vardı. Ve beni eğittiği için ona borçluydum. 

O zamanlar anneme bir kafe de işe başladığımı falan söylemiştim. Her gün eve bize fazlasıyla yetecek kadar para getiriyordum. Annemin gözlerinin içi gülüyordu. Eğer para çok fazla gelirse de bağış yapıyorduk. 

Düşüncelerimi bölen ses Poyraz'ın sesiydi. ''Beni özledin mi güzelim?'' dedi. ''Buda sorumu lan, tabiki de seni çok özledim!'' diye bir kez daha sarıldım ona. Ayrıldığımızda içeri nöbetçi öğrenci girdi. Tabiki de herkes öğretmen geldi zanetti ve sustu.( BU BİR TÜRK KLASİĞİDİR.) 

Nöbetçi öğrenci hiç ara vermeden konuşmaya başladı.'' Bugün ki ilk 3 ders boştur. Öğretmenler müdürümüzle beraber toplantı yaptığından dolayı belki 4. dersiniz de boş geçebilir. Ayrıca müdürümüz Masal ve Alev'i odasına çağrıyor. Toplantı bitmeden oraya gitmeniz önemli dikkatli olun Alev abla.'' dedi. '' Neden çağırıyor ki şimdi bu keltoş'' dedim kendi kendime fısıldayarak. O sırada yanımda Ateş olduğundan dolayı duymuştu. Ona baktım. Dudağının ucu yukarıya doğru kıvrılmıştı.

Saçları onu çok çekici yapıyordu. Hepsi sanki birisi onları özenle karıştırmış gibi duruyordu. Gözleri ise en dayanamadığım noktasıydı. Kahvenin koyu rengi olan gözleri insanı büyülüyordu.Kemikli bir yüz hatlarına sahipti ve bu şekilde daha karizmatik görünüyordu. Sanırım ondan hoşl- Ne diyorum ben be.

Ben hala mal gibi onu keserken birden bana döndü. Zaten yan yana oturduğumuzdan dolayı bana dönünce dudaklarımız çok az bir şekilde birbirine değdi. Yumuşacıktı. O sırada bizi izleyen Savaş beni hemen yanına çekti. Ve Ateş'e bakarak konuşmaya başladı. 

'' Canım kankamın gitti öpücüğü vay anam ben nerelere gidem gelem voheyyy yalalölğe lililililil-'' derken birisi Savaş'ın kafasına geçirdi. Kim olduğuna baktım. Kahraman Poyraz gelmişti. Küçükken ben ona sürekli kahraman derdim açıkcası hala da dediğim söylenebilir. '' Hoşgeldin kahraman dedim.'' Yanağından öperken.

o da hoşbulduk çirkin prenses'' dedi. Savaş kankam araya girip '' AA sen kime çirkin diyorsun be yelloz?''dedi Poyraz umutsuz vaka bakışı attı ve sorduğu soru beni kendimden geçirdi.

''Gay mi?''



Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: Jul 21, 2017 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

Erkek FatmaHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin