'Kavga'

99 6 2
                                    

Onlar mütüştü..
Masal'dan
Allah'ım sen bizi bu taş erkeklerle aynı sınıfa koyduğun için sana şşükürler olsun. Biliyorum anlamadınız sınıfta 4 tane taş varlık vardı. Alev'e baktığımda herzaman ki gibi ifadesizdi. Soğuktu. Gözlerindeki duyguları bakışları zor durumda olduğuna inandırıyordu. Sınıfın üzerinde gözlerimi gezdirdim. Tek boş sıra vardı. Oda o iki taş varlığın önündeki sıra. Daha çok ayakta beklemeyeciğimizi düşündüğümde Alev'i kolundan sürükleyerek sıraya çektim. En sonunda sıraya geldiğimizde iki kız sıramıza biz oturamadan oturdu.
Alev'den
Masal kolumdan tutup beni sürüklemeye başladı. Tam sıraya oturucakken daha götlerini bile kapatamayan etekleriyle iki kız geldi ve biz oturamadan onlar oturdu. " Yerimizden kalkar mısın? Biz oturacaktıkta  hani izin verseydiniz(!)"
dedi Masal. " Sananeğğ yağğ seğğn otğursaysığğğıın biizdğğen önceğğ"
Sinirlerim gerilmeye başlamıştı. Ben sinir hapı kullanmayı bırakalı daha 2 gün olmuştu. Bunlar resmen bana 'yine kullan o sinir haplarını ya da gel beni döv' diye haykırıyorlardı. Bu sefer bu ben konuştum. " Kalk şurdan yoksa olacaklardan ben sorumlu olmam ilk günden kurbanım olarak gitmek istemessindir bence." Bunu gayet sakin bir şekilde söylemiştim. Kız bu sefer arkasını döndü ve arkasında oturan erkeklere ( Masal'ın diyişiyle 'taş varlıklara') dönüp " Yağğğ Ateğğğşş bu kığğğz beğni tehtiğğd ediyooooğğ" diye azını yayarak konuştu sürtük hanfendi.
Adının Ateş olduğunu öğrendiğim çocuk bana bakıp " Niye kalkıcakmış?" dedi. Ahh hadi ama neden ilk günden bir boksöre karışıyorlar ki bunlar?
"Önünüzde bu sürtüklerin oturmasına çok meraklısın galiba?" dedim dişlerimin arasından adeta tıslayarak. Kız bana döndü ve sanki korkacaköışım gibi bide ayağa kalkıp " Sensin sürtüüüğğk" diye bağırdı. Masal hızla bana döndü. Neden mi?! ÇÜNKÜ BANA 'SÜRTÜK' DİYEN BİR MAfYANIN KOLLARINI İKİYE AYIRMIŞTIM! Birden kendini bi bok zanneden kıza döndüm ve bağırmaya başladım. "SEN KİME SÜRTÜK DİYOSUN LAN YELLOZ!!" Aniden kıza yumruğu geçiridm ve dövmeye başladım. Kızın bitmek bilmeyen çığlıkları kullağımda yankılanıyordu. Sonra onu tek bir hamleyle altıma alıp kızın suratını yumruklamaya başladım. Sonra yine bağırmaya başladım." SÖZÜNÜ GERİ ALDIN MI ?" "HAYIR!!!" Bu sefer daha seet yumruklamaya başladım. Bugün spor salonuna gitmeme gerek kalmadı. Çünkü zaten tüm sinirimi burda attım ve yeteri kadar da çalıştım. Kız birden bağırmaya başladı. "Aldığğmm" Kızın üstünden kalktım ve üstümü silkeledim. Etrafıma bakındım herkes gözlerini açmış elime bakıyodu. Ayrıca sesi duyan diğer sınıflardan bir çok kişi kapıya kadar gelmiş bizi izliyodu. Kafamı yanıma çevirdiğimde Masal da diğer kızı dövüyordu. Sonra elime baktım kan içindeydi. Ve kıza vurmaktan yarılmıştı. Koşarak okuldan çıktım. Arkamda şaşkınlıktan kurtulamamış bir adet  okul bıraktım. Hala koşuyordum. Okula 10-15 dk uzaklıkta olan bir kumsal vardı. Oraya gelmiştim. Kayalıklara oturdum. Denizin kayalara çarpışını dinledim,izledim. Mırıldanmaya başladım."Bana ellerini ver hayat seni sevince güzel.." Ben şarkıma devam edicekken daha gür bir erkek sesi devam etti." yoluna adadım ömrümü ben gel kaçma güzel." Kafamı yanıma çevirdim. Adının Ateş olduğunu öğrendiğim çocuk yanıma gelmişti. "Sesin çok güzel" dedi. "Beni takip mi ettin?" dedim net bir şekilde. "Evet. Çok iyi vuruyorsun.. Yani tekniğin iyi. Bu arada sen bana bir yerlerden tandık geliyosun" dedi ben de " Boksrüm ayrıca ben Alev SOYKAN. Soykan holdingin sahibi, yeraltının en büyük mafyası." diye pat diye her boku söylemiştim bazen harbi mal oluyorum. 
Söylediklerimin karşısında uzaylı görmüş masum köylü gibi bana bakıyodu. Sonra konışmaya devam etti. " O zman aramızda kalsın ama bende bir mafyayım." E biraz şaşırmıştım. " T- ta- tamam ş-şey ben g-gi- gideyim artık." dedim. Neden kekelediğimi bilmiyorum ama bu çocukta bana karşı bişeyler vardı. Onunla birlikte oturduğımda ondan ne biliyim yani.... şeyy.... belki biraz.. etkilenmiş olabilirim...birazzcuk🙄 Sonra kalkıp koşarak eve gittim. Ben kalkarken kahkaha attığını duydum. Kahkahasını yediğum 😂  herneyse eve geldiğimde direk yatağa gittim. ve yattım.

Umarım bu bölümü beğenmişsinizdir. Yorum+ voteye hayır demem 😍 Yeni bölüm Çarşamba günü gelicek
  ÖPÜLDÜNÜZ 💋

Erkek FatmaHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin