PART 3
Jin yang sedang berada di office club berfikir untuk mengenakan adik perempuan yang dibencinya itu. Ada juga dia merancang untuk menculik atau membunuh adiknya itu tetapi gagal. Dia juga tidak tahu mengapa dia amat benci kepada eunra. Eunra walaupun mengetahui bahawa jin selalu ingin membunuhnya eunra tetap mengingati hari lahir jin dan diberi hadiah.
Tetapi kesemua hadiah yang diberi oleh eunra dibuangnya. Jin ingin merancang lagi untuk mengiksa eunra, lalu memanggil v untuk meminta pendapat. Tidak beberapa minit pintu bilik jin diketuk oleh v. Jin hanya mengarah v untuk masuk dan menyuruh v duduk. V hanya mengikut arahan jin lalu melabuhkan punggungnya di kerusi hadapan jin.
"Ade ape hyung panggil?" Tanya v sambil menyilangkan kedua kaki panjangnya itu. "Kau ade ape2 perancang tuk pompuan tu tak?" Tanya jin pula yang tidak menjawab soalan v. "Huh hyung... hyung sendiri tau kan... pompuan tu susah laa.. pompuan tu ade pakai tangkal ker.. atau pedamping ker... hah?" Kata v dengan mengeluh malas.
"Mana laa hyung tau.. bab tu hyung nak tanya kau.." balas jin sedikit marah. "Relax laa hyung.. mungkin ade jalan lain lagi... kite kena sabar" kata v tenang. "Kau cakap senang laa.. kawasan2 yang dia jaga tu semuanya masyuk kau tau tak" marah jin lalu bangun dari duduk. V hanya berdiam diri melihat jin begitu.
"Aku nak sorang.. bawak ke sini.. vigrin ker tak aku tak kesah.." arah jin. V hanya mengangguk faham dan berjalan keluar. "Hoi bos nak sorang.. bagi yang pandai layan bab dia tengah marah tu" kata v sambil beri amaran. Seorang bawahannya mengangguk tanda faham dengan percakapan v. V mula meninggalkan kawasan itu dan menuju keluar.
*Jin p.o.v*
Aku yang sedang menunggu mangsa aku, aku berfikir mengenai saeng perempuan aku yang aku benci. Aku tak faham dengan dia. Budak tu tau yang aku tak suka dia, nak bunuh dia tapi dia tetap nak baik dengan aku siap bagi hadiah masa hari jadi aku. Baru2 nie hadiah dia bagi jam tangan auto yang mahal dia bagi tapi aku buang. Budak tu nak apa sebenarnya.
Sedang aku melayangkan fikiran pintu bilik aku diketuk. Aku sudah tau siapa lalu aku menyuruhnya masuk. Pintu bilik dibuka oleh seseorang perempuan berpakaian dress sendat paras peha masuk kemudian menutup semula pintu dan terus mengunci pintu. Aku memberi senyuman sinis lalu duduk disofa panjang di office aku dan dia mendekati aku.
Aku tak suruh dia buat ape sedangkan dia tau apa yang perlu dia buat untuk aku. Dia yang mendekati aku terus duduk atas peha aku, tangannya pula memeluk leher aku lembut. Dia mendekatkan mukanya dengan muka aku dan bibir aku di ciumnya. Cara ciumannya memang seorang yang berpengalaman membuat aku turut membalas ciuman dia.
Ciuman kami menghasilkan bunyi dan aku menggigit bibirnya. Dia terus membuka mulut mendesag kecil, aku dengan pantas memasukkan lidah aku meneroka mulutnya. Setelah puas dimulut dia turun ke leher aku. Aku terdongak meletakkan kepala dipenyandar sofa menahan nikmat sambil membelai rambut dia yang semakin kebawah.
Dia sekarang sedang berlutut didepan aku dan tangannya membuka tali pinggang yang aku pakai. Selesai dia buka semua butang dan juga zip seluar aku dia menarik turun serta seluar dalam aku. Tanpa amaran dia mengulum dick aku dengan rakus untuk memuaskan aku yang sedang stress fikir pasal budak perempuan tu. "Ahh aah" terdesah aku dan lamunan aku tadi hilang.
Aku pandang bawak dia sedang mengulum dick aku ke atas dan bawah laju hingga membuat aku ingin cum. Aku dengan pantas menghentikan perbuatan dia dan menarik dia bangun aku menolaknya ke meja kaca rendah di hadapan aku. Aku menarik seluar dalamnya dan menyelak dress ke atas, aku memasukkan dick aku ke miss v dia. Dia terus menjerit kecil.
YOU ARE READING
My Life (18+++)
RomanceKim eun ra..... nape hidup aku macam nie... hergh.. macam2 dugaan dtg tuk aku tempuhi... ape salah aku... salah ker kalau aku nak kehidupan yang sempurna kat dunia yang indah nie... aku pun nak ade keluarga bahagia macam org lain... tapi... tu semua...