PART 10
Seorang lelaki masuk kebilik tidurnya dengan perasaan sedikit keliru. Dia meletakkan pisau yang dibawanya di atas almari dan menuju kekatil dengan sayu. Dirabahkan badannya kekatil dan merenung kesiling putih dibilik itu. Dia masih berfikir mengenai apa yang didengari olehnya dari kedua2 adik kandungnya sendiri. Yea dia adalah KIM SEOK JIN. Dia ke hospital itu untuk membunuh eunra tapi niatnya terbatal dengan perbualan eunra dan rapmon tadi. Jin memejamkan matanya dan mengingati segala kekejaman terhadap eunra. Dia tersenyum puas.
Jin bangun dari pembaringan ke posisi duduk. "Haha aku rasa yang aku buat nie puaskan hati aku.. Yang dah lama aku inginkan.. Haha.. Tapi... Dia.. Tetap sayangkan aku walaupun aku bencikan dia selama nie?" jin termenung seketika. Hatinya bercelaru untuk membuat keputusan sama ada untuk membenci atau menyayangi eunra. "Kenapa aku benci sangat dengan dia sebenarnya? Kalau appa dan omma mati bukan dia yang bunuh.. Tapi takdir.. Yea takdir.." kata jin yang cuba berfikir positif. Jin menggengam kedua tangannya kuat seperti menahan kemarahan.
"Ke.. Kenapa aku bodoh sangat.. Dia sayangkan aku.. Dia... Darah danging aku.. Dia... Perlukan aku..." kata jin yang mula berasa menyesal dan sedar dengan kekuatan kasih sayang eunra terhadapnya. "Hikss.. Aku... Bodoh.. Aku cuba bunuh orang yang sangat sayangkan aku.. Hikss.." jin mula mengalirkan airmatanya yang tanpa diduga keluar. Jin berasa menyesal dan mula teringin mengapa eunra menyerahkan dirinya kepada jin. "Dia.. Serah diri kat aku.. Semua sebab dia sayangkan aku... Jadi selama hadiah dia bagi.. Bukan upan tuk cuba balas dendam.. "
"Aku punca jihyo mati sebab aku suruh v... Hikss tapi... Sebab.. DIA SAYANGKAN AKU!! hikss... Eunra.. Maafkan aku.. Hikss..." jin merebahkan dirinya semula kekatil miliknya kasar dan terus menangis kerana menyesal atas perbuatan yang memecah-belahkan keluarganya sendiri.
Seminggu berlalu
Eunra yang berada dihalaman rumah jeon sambil memeluk tubuh termenung. Tiba2 kakinya dipeluk erat. "Omma!" jerit chaeul keriangan di wajahnya. Eunra menundukkan kepalanya untuk mendang chaeul. "Yea chaeul.. Nape?" tanya eunra dengan senyuman manis dibibir. "Omma nak ikut tak.. Appa nak gi tumpa mummy.. " dia tersenyum dan terpandang gary berdiri sedikit jauh. "ouh bole jugak tunggu omma naik atas siap" balas eunra dengan mencuit lembut pipi eunra. Chaeul mengangguk faham. Eunra mula melangkah naik tangga dan menuju ke biliknya.
Eunra yang keluar dari bilik dengan pakaian dia atas tersempak dengan jungkook. Kedua2nya terkaku. Sejak eunra sedar dan sehingga hari nie eunra berdiam dan tidak menegur jungkook mahupun v. Eunra ingin melangkah pergi tetapi dihalang jungkook. "Tepi.." kata eunra dengan nada dingin. "Noona nak ikut gary hyung yea?" tanya jungkook. "Herm.. Dah laa tepi.. " "noona masihkan kan jungkook? Noona.. Jungkook nak mintak maaf dan--" kata2 jungkook terhenti kerana eunra meletakkan jari telunjuknya dibibir jungkook. Tiba2 kedua tangan eunra ke pipi jungkook.
YOU ARE READING
My Life (18+++)
RomanceKim eun ra..... nape hidup aku macam nie... hergh.. macam2 dugaan dtg tuk aku tempuhi... ape salah aku... salah ker kalau aku nak kehidupan yang sempurna kat dunia yang indah nie... aku pun nak ade keluarga bahagia macam org lain... tapi... tu semua...