PART 4
"Le.. lepaskan akuu laa" kata eunra lemah dan mula berasa takut. "Erm lembutnya suara.. selama nie tak macam nie pun" kata v yang menghidu leher milik eunra. "Taehyung tolong... jangan buat aku macam nie hiks... apaa salah aku sampai kau dengan oppa aku sanggup buat aku macam nie?" Tanya eunra panjang. V senyum sinis.
V membaringkan eunra ke katil semula kemudian menindih badan eunra yang lemah itu. "Aku tak tau nape oppa kau benci kau.. tapi aku.." pandangan mata v tepat ke mata eunra. "Aku nak try kau... tu jer.... hahah" sambung v dengan mengetawakan eunra yang jatuh ke tangannya juga akhirnya. V menahan kedua tangan eunra ke tilam.
V melekapkan bibirnya ke leher jinjang eunra dan menggigit leher eunra sehingga meninggal kesan lebam. Eunra yang lemah hanya mampu meronta untuk di lepaskan, tapi v tidak mempedulikan semua itu hanya nafsu menguasai dirinya. V berhenti di leher eunra, tangannya menarik kuat baju eunra terkoyak di bahagian bahu baju itu. V terus menyambut mendekatkan muka leher eunra dicium dan ke bahu.
Eunra masih meronta membuatkan v terasa perbuatannya tergangu lalu menampar pipi eunra kuat tanpa berperasaan. Eunra yang ditampar mula merasa kepalanya sedikit pening selepas ditampar v. V yang berasa puas melihat eunra menjadi lebih lemah menyambung aktivitinya dengan menanggal seluar slack yang dipakai eunra kasar serta seluar dalam eunra.
V menanggalkan tuala dipinggangna. "Taehyung hiks... tolong hiks.. jangan.. hiks hiks" rayu eunra lemah. Mata eunra tidak boleh menahan airmata lagi, laju sahaja airmata eumra mengalir. Tetapi nafsu v terlalu kuat menyebabkan rayuan eunra terlambat dan diabaikan. V memegang dicknya, matanya tepat ke wajah eunra yang ditindihnya.
V memasukkan dicknya ke dalam missv eunra dengan hentakkan yang kuat membuatkan eunra menjerit kesakitan kerana pertama kalinya merasa begitu di dalam seumur hidupnya. Eunra mengengam bahu v kuat dengan tangisan di dengari oleh v. V tersenyum gembira kerana dia laa dara eunra diambil, tetapi secara paksa dan bukan dengan kerelaan eunra.
V memulakan hanyunan dicknya ke depan dan belakang dengan sesikit laju. Eunra memegang kedua2 bahu v berkerut dahinya menahan kesakitan v memulakkan hayunan dick di dalam missvnya. V meneruskan hayunan tanpa menghiraukan kesakitan yang dirasa oleh eunra. Eunra yang rasa missvnya semakin sakit memukul dada bidang milik v.
Dia ingin v berhentikan hayunan tetapi kemahuan eunra tidak diterima v lalu v melajukan hayunan dick v menghentak missv eunra kuat. "Taehyung! Hiks sa sakit ergh!" Ngadu eunra sambil tangannya masih memukul dada v. V menahan kedua tangan eunra ke katil. "Kau diam jer laa!! Ahh ahh ketat gila kau".
"Kau kejam ergh! Ahh aku benci hiks.. aku benci kau!!" Marah eunra menahan sakit. "Suka hati kau laa nak benci aku... janji apa yang aku nak akhirnya dapat" balas v melajukan hentakkan. "Ahh ahh teahyung! Ahh sakit.. aahh ahh" desah eunra kesakitan. V merasa ingin cum dan melepaskan airnya yang tersarung condom masa di blik air.
"Ergh!.. haha tq eunra.. ahh ahh..." v ketawa perlahan dan membangunkan diri dibiar sahaja eunra dikatil. Beberapa minit berlalu v keluar dari bilik air dengan berpakaian lengkap di badan. V merenung eunra yang berselimut di badan dengan tangisan yang masih belum berhenti.
*Taehyung p.o.v*
Aku melangkah keluar dari bilik meninggalkan dia yang masih menangis. Kelihatan kucu2 aku seramai 4 orang yang membawa eunra kesini tadi dengan rokok terselit di jari mereka. "Korang... kalau nak rasa budak tu pegi laa.. tapi! Pakai condom... ade kat atas meja aku dah letak faham!" Sergah aku memberi amaran kepada diaorang.
Diaorang apa lagi senyum kegembiraaan laa.. salah seorang dari mereka masuk ke dalam bilik yang lain tunggu diluar, mungkin diaorang mengunggu giliran. Aku masuk ke dalam lift setelah pintunya terbuka menuju ke tingkat bawah di mana tempat parking tersedia. Pintu kereta aku di buka dan masuk ke perut kereta dan kunci dicucuk tempat utamanya.
YOU ARE READING
My Life (18+++)
RomansaKim eun ra..... nape hidup aku macam nie... hergh.. macam2 dugaan dtg tuk aku tempuhi... ape salah aku... salah ker kalau aku nak kehidupan yang sempurna kat dunia yang indah nie... aku pun nak ade keluarga bahagia macam org lain... tapi... tu semua...