My Life

4.5K 109 4
                                    

PART 9

"Heh..  Kau jangan nak menipu laa..." nafi jungkook. Jimin melepaskan keluhan dengan reaksi wajah jungkook. "Jungkook...  Aku nak tanya kau..  Ape aku dapat kalau aku tipu kau pasal benda yang macam nie... Aku tak akan dapat ape2.. Kalau aku menipu yg tak kan aku nak cakap jugak kat kau yang noona ade duduk sini.. Aku cakap benda yang betul jungkook...  Noona mengandung...  Anak...  Anak...  Sape tah nama dia--" "taehyung?!? Atau v??" potong jungkook. "Yang tu laa.. Taehyung... Bapak dalam kandungan noona.. "

Jungkook terdiam seketika membuatkan jimin hairan lalu bertanya. "Oii..  Nape kau menung?" "dia..  Mengandung? Kenapa aku tak tahu langsung.. Aku dah buat dia hilang kepercayaan dia dekat aku dengan perangai bodoh aku yang kenal dia bertahun2.. Macam mana aku nak tebus kesalahan aku...  Dan..  Kenapa kau tak bagi tau aku awal2!!" luah jungkook kemudian marah terhadap jimin yang tidak memberitahunya semua perkara sedang mereka ada berjumpa sekali hingga hari ini.

"Bukan aku nak berahsia dari sape2.. Tapi itu kehendak noona..  Aku terpaksa patuh sebab aku faham perasaan noona yang tak kenal lama macam kau kenal noona bertahun2.." "abis tu macam mana sekarang nie... Aku menyesal kau tau tak..". Tiba2 jimin terfikirkan sesuatu yang sedikit curiga. "Jup jup.. Tadi kau tanya aku pasal noona kan.. Tapi..  Noona last duduk rumah aku semlm...  Petang semalam dia kuar nak balik.. Tak kan noona tak balik sana semalam?" tanya jimin membuatkan jungkook kaku.

"Tak..  Noona tak balik..  Sebab tu aku datang sini..  Ingat nak ambik noona balik.." "serius?!?noona balik semalam.. Aku nak antar dia kata nak jalan2 nak tenangkan fikiran..." terang jimin. Jungkook mengeluarkan telefon pintarnya untuk berhubung dengan tuan jeon. "Appa??  Noona ade kat sana tak??". Jimin hanya berdiam memandang jungkook. "Okeyy appa..." jungkook mematikan panggilan. "Uncle cakap ape?" "tak...  Noona tak balik...". Jimin terkejut perkataan tak yang keluar dari mulut jungkook.

"A.. Abis..  Noona pegi mana??  Betul..  Noona balik semalam.." kata jimin sedikit gelisah. "Tu yang aku fikir..  Haish..  Aku..  Rasa tak sedap hati laa jimin... Aku rasa.. " "bole tak jangan fikir buruk dulu.. Aku pun risau..  Tak sedap hati jugak nie.. Mana nak cari noona...?" jungkook yang dengar pertanyaan jimin memandang tepat ke mata jimin. "Aku rasa kau ikut aku sekarang.." kata jungkook serta bangun dari duduk. "Nak pegi mana?" "kite cari taehyung sekrang nie... Kau call appa aku bagi tau pasal semuanya pasal noona sampai sekarang.." arah jungkook. Jimin hanya menurut.

Disebuah kelab,

"Oppa~ oppa nampak stress.. Nak i hilangkan stress tu.. " kata seorang perempuan sambil membelai pipi v. V tersenyum sinis lalu berkata "kau bole blah laa pompuan.. Badan kau tu tak layak untuk aku layan sebab kau dah kotor sangat" kata v membuatkan perempuan itu malu dan meninggalkan v. "Oi.. Kau keluar jap..  Aku ade benda nak cakap.." "kau apa hal nak suruh2 aku.. Kau blah laa.." v menolak permintaan orang itu. "Heyy!  Aku ade benda penting nak kau tahu!" marah orang itu kepada v.

"Haha..  Nie mesti pasal perempuan sial tu kan..   Jungkook2 aku tak nak ambik tau pasal pompuan sial tu dah..  Jadi kau bole..  Blah.. ". Kata2 v itu membuatkan hati jungkook kepanasan lalu mencenkam kolar baju v kuat dan membawa keluar dari kelab itu secara paksa. V hanya mengikut dengan senyuman sinis dibibirnya. Setibanya dikeluar jungkook menolak v masuk ke perut kereta yang dipandu oleh jimin. Jungkook juga turut masuk. Mereka menuju kesebuah tasik yang pernah jungkook dan eunra bergaduh.

Ditasik,

Mereka bertiga keluar dari kereta. V menuju kearah jungkook geram dan mendekati jungkook. Kolar baju jungkook digengam v kuat. "Kau nak ape sebenarnya hah?!?" tanya v geram. "Kau tahu noona aku kat mana kan?? Mana dia??" tanya jungkook. "Mane aku tau..  Kau nak tanya aku buat ape.. Dah..  Hanta aku balik.." "tak kan kau tak tahu.. Cepat cakap.." "hey! Aku tak tahu laa setan!" bengang v menolak jungkook tersandar ke kereta milik jimin. "Kau yang setan v...  Kau..  Kau sebab jihyo noona aku meninggal... Kau rogol noona aku... Macam lagi kau buat..  Kau yang setan v.."

My Life (18+++)Where stories live. Discover now