Το πρώτο φιλί.

14 3 15
                                    

Αλόχα!

Το πρώτο φιλί...

➡ Για όσες δεν έχετε δώσει ακόμη το πρώτο σας φιλί

Το πρώτο φιλί δε σημαίνει ότι θα είναι και το αξέχαστο! Είχα βρει μια εικόνα που έλεγε πως ο πρώτος έρωτας δεν είναι η πρώτη σου σχέση ή το πρώτο σου φιλί. Είναι ο άνθρωπος που θα τον συγκρίνεις με όλους τους υπόλοιπους και που ποτέ δε θα καταφέρεις να τον ξεπεράσεις πραγματικά.

3 λέξεις

ΜΗΝ. ΒΙΑΖΕΣΑΙ. ΚΑΘΟΛΟΥ.

ΚΑ - ΘΟ - ΛΟΥ

Ό,τι είναι να γίνει θα γίνει! Δε σημαίνει ότι επειδή η παρέα σου έχει κάνει κάτι με κάποιον πρέπει να κάνεις και εσύ. Και δε σημαίνει πως επειδή δεν έχεις δώσει ακόμα το πρώτο σου φιλί έχεις κάποιο πρόβλημα. Όλα είναι οκ! Μη βιάζεσαι! Όλα στην ώρα τους.

Το σημαντικό είναι να σέβεσαι τον εαυτό σου! Αν σέβεσαι τον εαυτό σου τότε θα προσέχεις και δε θα μετανιώσεις για τίποτα.

Παράδειγμα προς αποφυγή:

Το πρώτο μου φιλί το έδωσα ένα απόγευματοβραδο στις διακοπές των Χριστουγέννων πέρσι ή πρόπερσι. Και δεν είμαι καθόλου περήφανη γι'αυτό!

Όλα ξεκίνησαν όταν δέχτηκα επιτέλους να κατέβω με ένα παιδί (θα τον λέμε Κώστα). Συμφωνήσαμε να κατέβουμε 4αδα. Δηλαδή εγώ με μια φίλη μου κι αυτός με έναν φίλο του (τον φίλο του θα τον λέμε Νίκο).

Πήγα από το σπίτι της φίλης μου και ετοιμαστήκαμε εκεί. Θυμάμαι πως τα χέρια μου ίδρωναν από το άγχος και γενικά έπρηζα πολύ εκείνη τη μέρα γιατί είχα πολύ άγχος. Είναι απολύτως φυσιολογικό να είστε σε τέτοια φάση. Απλά πρέπει να το αντιμετωπίσετε όσο πιο ψύχραιμα μπορείτε!

Τέλος πάντων πήγαμε σε μια καφετέρια και εκεί ήταν η πιο αμήχανη στιγμή. Εγώ μιλούσα συνέχεια με τη φίλη και ο Κώστας με τον Νίκο. Δεν βγάζαμε κιχ! Λέγαμε που και που κάτι αλλά γενικά επικρατοΰσε ένα πολύ ψυχρό και αμήχανο κλίμα. Μπορούσα να καταλάβω ότι αυτοί ήταν πιο χαλαροί από εμάς αλλά ότι και να έκανα δεν το έσωζα. Φύγαμε από εκεί και μας πήγαν κάπου να κάτσουμε μετά από τη βόλτα που καναμε. Εντάξει δε λέω ωραίο το μέρος. Στα παγκάκια είμασταν στο ένα εγώ κι ο Νίκος και στο άλλο ο Κώστας κι η φίλη μου. Και συζητούσαμε. Σε μια φάση βλέπω τον Κώστα να κάνει νόημα στον Νίκο. Λογικά για να με φιλήσει. Εκεί μπερδεύτηκα! Αλλάξαμε ζευγάρια και μετά άρχισε τα γλυκόλογα και τις μαλακίες για να με ρίξει. Είδε ότι δεν ψάρωσα και κάτι έκανε μετά...νομίζω με το πρόσωπο μου. Πρέπει να με έκανε να τον κοιτάξω και εκεί ένιωσα πως έπαιζα σε ταινία. Ήρθαμε πιο κοντά και με φίλησε. Ήταν όπως στις ταινίες! Ξέρετε αυτό που πρώτα πάει αργά και μετά πιο γρήγορα. Ένιωσα πραγματικά σα να έπαιζα σε ταινία! Εε και μετά το δεύτερο φιλί έφερε το τρίτο και ξέρετε πως πάνε αυτά. Όταν φεύγαμε όμως...μετάνιωσα για τα πάντα!!!

Είμασταν πιο μπροστά με τον Νίκο και οι άλλοι δύο ήταν λίγο πιο πίσω. Ρίχνω μια ματιά πίσω και τους βλέπω να φιλιούντε. Βασικά αυτόν να τη φιλάει γιατί η άλλη είχε μείνει παγωτό. Δεν ξέρω τι έπαθα εκείνη τη στιγμή και δεν τον χτΰπησα ή δεν σηκώθηκα να φύγω. Καλύτερα που έμεινα γιατί μετά μου ζήτησε να φιλήσω τον Νίκο και με ρωτούσε αν θα έκανα κάτι μαζί του. Εντάξει τότε πραγμαικά είχα νευριάσει τόσο με τον εαυτό μου!! Εε και έμαθε ότι πέρα από ότι έγινε έιχε και κοπέλα. Εε και εντάξει μετά απλά ήθελα να κλάψω τόσο πολύ!!

Μετά από λίγρς μέρες μου έστελνε συνέχεια μηνύματα και μου έλεγε ότι θα χωρίσει με την κοπέλα του για να είμαστε μαζί και μαλακίες. Χωρίς να του πω ότι θέλω σχέση ή κατι. Εε και εντάξει κάπως παίζει να το κατάλαβε ότι τον αποφεύγω και σταμάτησε. Γενικά δεν είμαι το είδος του ανθρώπου που δε δυσκολεύεται καθόλου να ρίξει χυλόπιτα. Όμως πολλές φορές νομίζουμε ότι κάποια πράγματα έχουν τελειώσει οριστικά γιατί ανήκουν το παρελθόν...αλλά δεν είναι έτσι! Το παρελθόν είναι εκεί. Μπορεί να πέρασε αλλά το μελάνι στο βίβλίο της ζωής σου δε θα σβήσει ποτέ! Θα είναι εκεί και θα περιμένει την κατάλληλη στιγμή για να σου χτυπήσει την πόρτα. Και τότε είναι που πρέπει να το αντιμετωπίσεις πραγματικά!

Έτσι ο Κώστας ξαναμπήκε κάπως στη ζωή μου. Δηλαδή...προσπαθούσε. Στο τέλος δεν τον άφησε και επιτέλους ξεκαθαρίστηκαν τα πράγματα. Αλλά αυτό μου κόστισε λίγο αφού κάποια παιδιά έμαθαν για εμένα και τον Κώστα και μετά έπρεπε να τα μπαλβώσω κάπως! Αλλά τώρα τα πράγματα είναι μια χαρά και πιστεύω πολύ στο ότι ο χρόνος τα γιατρεύει όλα!

Ελπίζω να πήρατε κάτι από την δική μου εμπειρία και να μην κάνετε κάτι για το οποίο θα μετανιώσετε.

➡ Για όσες έχουν δώσει το πρώτο τους φιλί και το μετάνιωσαν

Όπως είδατε και εγώ το μετάνιωσα. Μη σας παίρνει από κάτω. Ό,τι έγινε, έγινε! Δεν μπορούμε (δυστηχώς) να αλλάξουμε το παρελθόν. Όπως είπα ο χρόνος τα γιατρεύει όλα. Όλα θα μπουν στη θέση τους!

Όποιος θέλει ας μοιραστεί κι αυτός τη δική του εμπειρία κάτω στα σχόλια ή ας κάνει ένα κεφάλαιο γι' αυτό (αν διαλέξεις το δεύτερο κάνε με tag για να το δω).

Φιλιάα❤

Το Βιβλίο Της ΚίκαWhere stories live. Discover now