ΜΠΛΑ ΜΠΛΑ

29 4 7
                                    

Αλόχαα!!

Σήμερα είναι μια από αυτές τις μέρες που είσαι πολύ χαρούμενος αλλά δεν ξέρεις τον λόγο και απλά αποφασίζεις να συμβιβαστείς.

Ποια είναι η γνώμη σας για τα παιδιά; Αν με ρωτούσατε πριν περίπου 2 μήνες θα σας έλεγα πως δε θέλω παιδιά και ότι όλα τους είναι μικρά σατανικά τερατάκια! Όχι ότι έχω σταματήσω να το πιστεύω τώρα απλά πλέον είμαι λίγο υπέρ του να κάνεις παιδιά αρκεί να τηρούνται οι εξής όροι χωρίς εξαιρέσεις!

•Να είσαι σίγουρος πως είσαι έτοιμος για μια τέτοια αλλαγή.

•Να βρίσκεσαι σε καλή οικονομική κατάσταση για να μπορείς να ανταπεξέλθεις στις ανάγκες του παιδιού (ιιι ακόμα χειρότερα αν είναι δίδυμα...ούτε να το σκέφτομαι δε θέλω).

•Να είσαι σίγουρος πως έχεις να του μεταφέρεις τις απαραίτητες αξίες και πως μπορείς να το μεγαλώσεις όσο το δυνατόν καλύτερα γίνετε (άλλωστε δεν είναι όλοι φτιαγμένοι για να κάνουν οικογένεια κι ούτε αυτός είναι ο σκοπός του ανθρώπου).

Αυτά πιστεύω ότι είναι τα βασικά!! Τώρα σα να ακούω τη μαμά μου να μου λέει: "Και ποιος είναι ο σκοπός του ανθρώπου αν δεν είναι το να κάνει οικογένεια; Αν είχαν όλοι τα ίδια μυαλά με σένα θα υπήρχε ο μισός πληθυσμός από ότι σήμερα! Αλλά εσύ μην κάνεις οικογένεια! Έτσι να μείνεις, γεροντοκόρη!"

Γκρρρρρ...!!! Απλά δεν τους καταλαβαίνω!! Είσαι παντρεμένος/η! Και οι δυο είστε ανεργοι και μενετε σε στρουμφοχωριο μεσα σε ενα μανιταρι. Έχετε να πληρώσετε νοικι 7 μήνες και ρευμα, νερο κ.τ.λ είναι ολα απλήρωτα!! Κι θελεις ακομα παιδί; ΠΑΙΔΙΙΙ;;; Που σε λίγο το κρεβατι σου θα ειναι ενα παγκακι, η λαμπα πανω απο το κεφαλι σου θα ειναι τα αστερια και αν θες νερο θα κατουρας για να πιεις!! Πως θα μεγαλωσεις μωρη το παιδι σου;;; Δεν είναι ο Αδάμ να τα βρισκει απο το Θεο!! Τη μανα του περιμένει...αλλά όταν η μάνα του είναι μια κωλοεγωίστρια που παιδι θελει τωρα το θελει ετσι γινεται!! Για να μη μιλισω για τα τοσα παιδακια στα ορφανοτροφια!! Η αλλη ηταν τοσο ασπλαχνη και το εδωσε, εσυ που το θέλεις τοσο γιατι δεν υοθετεις; Αααα ναιιιι ξεχασα θελεις να παρει τα υπεροχα σκατογονιδια που εχεις, να ειναι αιμα σου!! Κι εγω σου λεω πως παιδι σου δεν αποκαλειται ο ανθρωπος που εχει το ιδιο αιμα με εσενα αλλα αυτος που ΕΣΥ τον μεγαλωσες ΕΣΥ τον προετοιμασες για το τι θα αντικρισει οταν βγει αύριο-μεθαύριο στην κοινωνια ΕΣΥ τον εμαθες να περπαταει, να αγαπαει, να θυμωνει, να αισθανεται!!

Ουφφ...ευχαριστω που το ανεχτήκατε όλο αυτό αλλά έπρεπε να τα βγάλω αλλιώς θα έσκαγα!!

Ναι...και προφανως ολη η χαρα που ειχα εκανε ενα *πουφφ* και πεταξε μακρυα. Θα επανελθει...δεν πειραζει!!

Λοιποοονν...γιατι σας πρηζω τοση ωρα με τα παιδια; Γιατί σήμερα εκτέλεσα χρέη νταντάς για πρώτη φορά! Και ειμαι τόσο proud of me:'( Πρεπει να είναι κάτι σαν έμφυτο ταλέντο...πως σκατά κάνω τα παιδιά να μ'αγαπάνε μέσα σε 10' (Υ) *για το Υ βλέπε καιφάλαιο 1*

Ααα btw εχω να καταγγείλω τη darkside_cookies

Νομίζω πως αρχίζει να μου καταστρεφει τη ζωη!! Είδα ανιμε και...φοβαμαι να το πω...!!

...
Το...
...
Πφφ..
Εγω..
1,2...
3!
ΤΟ ΛΑΤΡΕΨΑ ΕΙΝΑΙ ΠΟΛΥ ΩΡΑΙΑ ΤΑ ΑΝΙΜΕ ΟΧΙ ΑΠΛΑ ΩΡΑΙΑ ΤΕΛΕΙΑ ΕΙΝΑΙ ΔΗΛΑΔΗ!! ΕΧΩ ΦΑΕΙ ΚΟΛΛΗΜΑ ΜΟΥ ΕΧΕΙΣ ΚΑΤΑΣΤΡΕΨΕΙ ΤΗ ΖΩΗ!! ΚΑΙ ΜΟΥ ΚΟΛΛΑΣ ΤΑ ΣΙΠΙΝΓΚ ΣΕ ΜΙΣΩ!!!

Αυτά.

Πάμε σ' άλλο θέμα.

Λοιπον...αν εισαι κοριτσι ξερεις πολυ καλα τι εστί χαλασμενο-σουτιεν-με-αποτελεσμα-να-βγει-το-σιδερακι...!!!!!_ Ωωω ναιιι ξερεις πολυ καλα τι εννοω! Και προφανως και το τραβας γιατι δεν μπορεις να αντισταθεις στη μαγικη αυτη αισθηση και *καμπουμμμ* πες αντιο στι σουτιεν σου! Ωωω ναιι φιλη μου μολις το χαλασες μια για παντα!!

Μου συνεβη...τωρα...δηλαδή πριν λίγο! Και τώρα είναι περίεργο!! Εννοώ ΠΟΛΥ περίεργο!!! Γιατί ναι μεν εβγαλα το σιδερακι αλλα απ' τη μια πλευρα...καταλαβατε ετσι; Ναι; Ωραια χαιρομαι:)

Πηγα στα μαγαζια και βρηκα κατι κομμάτια...μμμ...*ξυνιζει φατσα* μουρλια! Δεν εχω και φωτογραφίες να σας δείξω. Τοση παγετα και τοσο στρας και τοση λαμψη και πφφ...ΖΑΛΙΣΤΗΚΑ!! Παιδιά ιου:( Δε μπορεις να μου ταιριαζεις το μπλε με shoking pink σε ενα υφασμα που ουτε καν υφασμα δεν ξερω αν ειναι...!! Πως ειναι εκεινο το εξω εξω εξω εξω σε εκεινα που δεινουν στο γαμο και δε θυμαμαι πως τα λενε...;; Αναγιασουαυτο:( Τουλι λεγεται το "υφασμα"; Τουλι...πφφ...σαν ψευδωνυμο or sth ακουγεται!!

Λεω να σταματησω να μιλαω!!

Ααα επιτελους δοκιμασα ήλιο!! Γι πρωτη φορα και ήταν τόσο αστεια η φωνη μου!! Ρεεε ήταν τέλεια!! Πω πω τη θελω ετσι για πανταα!!

Πρεπει να το σταματησω εδω! Γιατι; Έτσι!! Ωωωωωωω! Εμμμ οχι; Καλα...! Εμμμ απλά μου το λέει η φίλη μου η Αφροξυλάνθη (η φωνη μεσα στο κεφάλι μου) οπότε θα την ακούσω. Εμμ btw ξερω οτι εχει καταντησει γραφικο αυτο το ονομα αλλα εμενα μ' αρεσει!!!!

Από εμένα και την Άφρο (χάρη στντομίας) ΠΟΛΛΑ ΦΙΛΙΑΑΑΑ❤❤❤❤❤❤

Το Βιβλίο Της ΚίκαWhere stories live. Discover now