Αλόχααα!!!
Λοιπόν σήμερα είπα να αναλύσω το θέμα της διαφορετικότητας μεταξύ των ανθρώπων. Ελπίζω να το βρίσκετε τόσο ενδιαφέρον όσο και εγώ!
Θα ξεκινήσω λέγοντας σας μια μικρή ιστορία.
Μια φορά κι έναν καιρό, ήταν ένα κορίτσι που το έλεγαν Κυριακή. Αυτό το κορίτσι ένιωθε πως ήταν διαφορετική και αυτό την έκανε να πιστεύει πως είναι αντιπαθητική!! Έτσι αυτός της ο φόφος την έκανε ένα ανασφαλή και χωρίς αυτοπεποίθηση κορίτσι! Οι φόβοι της επιπεβεβαιώνονταν μέρα με τη μέρα καθώς έβλεπε τους γύρω της να συμπεριφέρονται σα να μην υπάρχει. Έβλεπε πως όλοι έδειχναν να μην τη συμπαθούν, να μην την μετράνε, να μην την χρειάζουνται!!! Η Κυριακή σκεφτόταν πολλές φορές πως ίσως κάνει λάθος αλλά όσο πιο πολύ περνούσε ο χρόνος, τόσο μεγάλωνε και η απελπισία της! Ένιωθε πως δεν ανήκει πουθενά!!
(Η ΑΝΑΤΡΟΠΗ!!!)
Δεν μπορούσε να καταλάβει τι φτέει! Κι όμως μια νύχτα αρκούσε για να καταλάβει πολλά...! Δεν ήταν το πόσο διαφορετική φαινόταν...ήταν οι άλλοι που δεν την άφηναν να τους δείξει πόσο ξεχωριστή ήταν! Πόσο σημαντική θα μπορούσε να φανεί στις ζωές τους! Ήταν ο χρόνος...γιατί αυτή δεν βιαζόταν ποτέ ενώ οι άλλοι μπορούσαν να κάνουν τις ώρες να μοιάζουν με λεπτά και τα λεπτά με δευτερόλεπτα! Βιάζονταν...βιάζονταν όλοι τους! Θέλανε να προλάβουνε κάτι άγνωστο σε εκείνη! Αυτό ήταν που την τρόμαζε!! Εκείνη τη νύχτα...! Ωω εκείνη τη νύχτα! Κατάλαβε ότι είχε αρχίσει να γίνεται ένα μ' αυτούς! Να βγάζει βιαστικά συμπεράσματα! Να βάζει ταμπέλες!! Να, να, να...! Έκανε το τεράστιο λάθος να κρίνει...να κρίνει βιαστικά! Όχι μόνο τους άλλους αλλά και την εαυτό της! Νόμιζε πως δεν την νοιαζοταν κανένας κι όμως υπήρχαν άτομα δίπλα της που όχι μόνο τη νοιάζονταν αλλά την αγαπούσαν κι όλας!!! Και την αγαπούσαν πολύ! Και στεναχοριώντουσαν όταν την έβλεπαν θλιμένη. Και πετούσαν όταν την έβλεπαν να χαμογελάει!! Κι όταν το πρόσεξε...πετούσε κι αυτή μαζί τους!!
Αυτή ήταν η μικρή μου ιστορία! Αυτό που θέλω τώρα να σας πω είναι πως δεν είναι κακό να είσαι διαφορετικός. Κακό είναι να πιστεύεις ότι είναι άσχημο το να είσαι διαφορετικός!
Μπορεί να υπάρχουν άτομα γύρω σου που πιστεύουν σε σένα και σε αγαπάνε και εσύ να τους είχες τελευταίους στη λίστα! Να μην περίμενες ποτέ ότι θα είχαν να σου προσφέρουν τόσα! Και εσύ τι έκανες; Απλά έκλεινες τα μάτια σου και τα αυτιά και το μόνο που φώναζες ήταν ένα "ΟΧΙ"!! Ένα όχι στα άτομα που ήθελαν να βρίσκονται απλά μαζί σου! Δεν το έχεις καταλάβει...αλλά αυτοί είναι ακόμα εκεί! Άφησε τους να σου δείξουν ότι νοιάζονται! Κι αν ακόμα πιστεύεις ότι κανένας δεν υπάρχει εκεί για σένα...γίνε εσύ αυτός ο κάποιος που νοιάζεται, που είναι εκεί όποτε τον χρειαστείς, που αγαπάει και το δείχνει μ' όποιον τρόπο μπορεί, που συμπαραστέκεται, που κάνει τους άλλους να νιώθουν όμορφα!! Γίνε ΕΣΥ, αυτό που θες να έχεις ΔΙΠΛΑ ΣΟΥ!!
Όπως καταλάβατε η πρωταγωνίστρια της ιστορίς είμουν εγώ και ξέρω πολύ καλά πως νοιώθει κάποιο ανασφαλές κορίτσι εκεί έξω για τον εαυτό της!!! Βρισκόμουν σ' αυτήν την φάση για πολύ καιρό όμως όλα έγιναν πιο έντονα τον τελευταίο μήνα και ακόμα δεν το έχω ξεπεράσει εντελώς αλλά προσπαθώ! Και έχω τα καλύτερα άτομα δίπλα μου που βοηθάει αυτομάτως πολύ!
Οπότε θα ήθελα να πω ένα μεγάλο ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ μέσα από την καρδιά μου σε όλους όσους μου συμπαραστάθηκαν όσο τίποτα και με βοήθησαν με τον δικό τους μοναδικό τρόπο να βγω από αυτό το τρυπάκι της "απόγνωσης"!! Με κάνετε πολύ χαρούμενη με την παρουσία σας και σας (ξανά)ευχαριστώ για την υποστήριξη που παίρνω σε κάθε μου βήμα! Με βοηθάτε και μου δίνετε δύναμη και αυτοπεποίθηση για να στνεχίσω και αυτό είναι πραγματικά ΟΤΙ ΚΑΛΥΤΕΡΟ!!❤❤❤
Αυτά είχα να πω...ελπίζω πραγματικά να έχω βοηθήσω έστω και στο ελάχιστο ένα άτομο!! Θα ήταν υπέροχο αν μου αφήνατε σχόλια με τις δικές σας εμπειρίες και αν νιώθετε ή έχετε νιώσει και εσείς έτσι!!
Τσάγιααα❤❤❤❤❤
YOU ARE READING
Το Βιβλίο Της Κίκα
RastgeleΚαλώς ήρθατε στο πρώτο μου βιβλίο *κονφετί και σαρπαντίνες στον αέρα*!!! Έχω δει κι άλλα τέτοια βιβλία τριγύρω στο wattpad και μου άρεσε σαν ιδέα οπότε ταραμμμ. Νομίζω πως είναι ότι πρέπει για πρώτο βιβλίο για να με γνωρίσετε καλύτερα! Σ' αυτό το β...