Αλόχαα!
Τι κάνετε; Όχι, σοβαρά θέλω να μου πείτε πως είστε!!! Ακριβώς εδώ! Πείτε όλοι πως είστε. ❤
Είμαι πολύ χαρούμενη!
Βρήκα γκόμενο!!!
Kiddinnnn' χαχ γατάκιαα:'(
Το πήραμε απόφαση που λέτε και είπαμε να ξεκινήσουμε τη χορτοφαγική ζωή εγώ και δύο φίλοι μου και αυτή είναι η 3η μέρα. Δηλαδή ξεκινήσαμε στις 17/04/2017.
Θα το κανω τατουαζ. Οχι νταξξ!
Βασικά εγώ είχα προσπαθήσει στο παρελθόν. Αποτυχημένη προσπάθεια! Ελπίζω να τα καταφέρω.
Έχουμε εδώ κανέναν χορτοφάγο;
Και εκτός αυτού...έφαγα και για πρώτη φορά σάντουιτς με μανιτάρι...που εντάξει παιδιά...το αγάπησα!! Εμμ...όσοι δεν έχουν φάει και τους αρέσουν τα μανιτάρια...απλά τρέξτε!!! Εγω το έφαγα με ντοματα και μια σος που φτιαχνουν αυτοι στο μαγαζι για τα μανιταρια και ταιριαζε απιστευτα! Δηλαδή τέλειο!!!
Εμμ...η αλήθεια ειναι πως δεν είναι ιδιαίτερα δύσκολο! Θα είναι ίσως για όσους τρώνε συχνά κρέας ή γενικά μισούν τις φακές, σπανάκια και τέτοια! Που btw οι φακες ειναι πολυυυυ νόστιμες!! Ή τουλαχιστον δεν έχετε ακόμα δοκιμάσει της μαμάς μου! :') ❤
Έχει πολλά οφέλη γενικά και εντάξει μπορεί π.χ. να σου λείψουν κάποια πράγματα αλλά μπορείς να κάνεις συνδιασμούς και θα είσαι οκ! :)
Έχω μια φίλη η οποία είναι vegan και πραγματικα πολλα respect στους vegan γιατι το αξιζουν!! Είναι τόσο μα τόσο δύσκολο!! Τέλος πάντων...!
Πήγα σε ένα μαγαζί όπου έχει και κάποια υγιεινά...π.χ. σαλάτες, χυμούς, smoothies και τέτοια και στον κατάλογο έγραφε στα smoothies 'vegan' και βλέπω τα υλικά και είχε γάλα και γιαούρτι. Βαρεσα λίγο το κεφάλι μου στον τοίχο....εντάξει τώρα είμαι καλά!
Και από κάτω είχε ένα άλλο και του βάλανε coconut milk. Δηλαδή αν εγώ είμαι vegan δε θα πάρω το vegan αλλά το coconutμπλαμπλα!! Ωραια λογικη, θα την εφαρμόζω κι εγώ!
Λοιπόν μάλλον...αυτά! Πείτε μου καμιά ιδέα. π.χ. για ποιο θέμα θα θέλατε να μιλήσω στο επόμενο κεφάλαιο
Κι αν έχετε απορίες μπορείτε φυσικά να με ρωτήσετε στα σχόλια.
Φιλιαα❤
YOU ARE READING
Το Βιβλίο Της Κίκα
RandomΚαλώς ήρθατε στο πρώτο μου βιβλίο *κονφετί και σαρπαντίνες στον αέρα*!!! Έχω δει κι άλλα τέτοια βιβλία τριγύρω στο wattpad και μου άρεσε σαν ιδέα οπότε ταραμμμ. Νομίζω πως είναι ότι πρέπει για πρώτο βιβλίο για να με γνωρίσετε καλύτερα! Σ' αυτό το β...