Εφάγα στραγάλι στη μάπα!

9 4 2
                                    

Όπως κάθε χρόνο έτσι και σήμερα (25η Μαρτίου, τώρα πότε το ανεβάζω...αυτό είναι μια άλλη ιστορία) κάποιοι ιδιοφυέστατοι άνθρωποι πάνε και αγοράζουν στραγάλια πριν την παρέλαση.

Και τα πετάνε

Πάνω σ' αυτους που παρελάσουν!!!

Τι εξυπνάδα...τι επίπεδο!!

Εντάξει πλέον έχει κατοχηρωθεί σαν έθιμο.

Παρέλαση εμείς;
Στραγάλια αυτοί!

Τέλος πάντων μου έσκασε και έμένα ένα στραγάλι στη μαπα.

Και μιας και πιάσαμε τα της παρελάσεως να σας πω και για τη γιορτή της 25ης στο σχολείο.

Συμμετείχα κι εγώ στη γιορτή διαβάζοντας ένα απόσπασμα από τη Ρωμιοσύνη του Γιάννη Ρίτσου. Νομίζω πως ήταν πιο διασκεδαστικό από τη δική μου μεριά παρά από τη μεριά του κοινού.

Στη γιορτή λοιπόν που λέτε όπως ήταν φυσικό είχαμε και λίγο τρακ και βρήκα το δικό μου "κουμπί" για να σταματήσω κατά κάποιον τρόπο το άγχος που αισθανόμουν. Απλά είπα στον εαυτό μου να μην μεταφράσει το ότι συνέβαινε εκείνη την ώρα σε μια στιγμή (παροντική) αλλά σε μια ανάμνηση (που θα θυμόμαστε και θα γελάμε).

Το χρησιμοποίησα κι αλλού και πραγματικά πιάνει σε μένα. Μου φεύγει το άγχος στο 50% και το απαλαμβάνω περισσότερο.

Στο άλλο βιβλίο μου, το "The Lucky One - Ο Τυχερός" σας έγραψα στο 8ο κεφάλαιο να μου γράψετε τι πιστεύεται πως γίνεται γενικά ή τι πιστεύεται ότι θα γίνει στη συνέχεια γιατί είμαστε περίπου στη μέση του βιβλίου. Τα πιο τραγικα έρχονται και ελπίζω οι αμαρτίες μου να συγχωρεθούν!

****ΠΡΟΣΟΧΗΗ!!! ΕΡΧΕΤΑΙ SPOIL!!! ΔΙΑΒΑΖΕΤΑΙ ΜΕ ΔΙΚΗ ΣΑΣ ΕΥΘΥΝΗ!!!****

Εμμ...θα πεθάνει κάποιος ή στο 9ο ή στο 10ο! Περίμένω μαντεψιές!!

****ΤΕΛΟΣ SPOIL!!! ΣΥΓΓΝΩΜΗ ΣΕ ΟΠΟΙΕΣ ΤΟ ΔΙΑΒΑΣΑΝ ΚΑΤΑΛΑΘΟΣ!!!****

Αυταα...φιλιααα

Το Βιβλίο Της ΚίκαWhere stories live. Discover now