Θάρρος ή Ψέματα;;!

14 2 12
                                    

Αλόχαα!

Οκ...έχω όρεξη τελευταία. Πολύ όρεξη!

Έχετε σκεφτεί ποτέ πως ο κόσμος στον οποίο ζούμε δεν είναι τόσο αληθινός όσο φαίνεται;

Εννοώ...κοίτα γύρω σου. Κοίτα σε απλά καθημερινά πράγματα, όπως είναι ένα σχόλιο που έκανες σε μια όχι και τόσο καλή σου φίλη απλά για να προστατέψεις το image σου. Για να δείξεις ότι είσαι καλή με όλους και για να συνεχίσει κι αυτή να σου γράφει όμορφα σχόλια. Τα χρειάζεσαι για να σου ανέβει το ηθικό. Όλοι μας γι' αυτό τα χρειαζόμαστε!

Ζούμε σε μια φούσκα, μια φούσκα από σαπούνι και νερό, όπως αυτές που έμείς οι ίδιοι φτιάχναμε όταν είμασταν παιδιά και παίζαμε μ' αυτές και τρέχαμε για να τις πιάσουμε. Φοβόμαστε μην σκάσει και όταν σκάσει η πραγματικότητα μας χαστουκίζει και μας επαναφέρει. Γιατί ξέραμε ότι κάποτε αυτό θα συνέβαινε αλλά φοβόμασταν να το αντιμετωπίσουμε.

Ονόμασα αυτό το κεφάλαιο "Θάρρος ή Ψέματα;;!" γιατί χρειαζεται θάρρος για να πεις αυτό που θέλεις και θέλει κότσια για να βγεις εκεί έξω ως ο εαυτός σου και να ρίξεις τη μάσκα της δυπροσωπίας χωρίς να σε νοιάζει τι θα σκεφτούν ή τι θα πουν οι άλλοι. Γι' αυτό τις περισσότερες φορές διαλέγουμε τη δεύτερη επιλογή.

Αυτό το κεφάλαιο θέλω να σας μάθει πως πρέπει να είστε ο εαυτός σας ακόμα κι αν δεν είστε ο καλύτερος άνθρωπος στον κόσμο. Το να είσαι ο εαυτός σου δε σημαίνει ότι πρέπει να είσαι ευγενικός και καλός με όλους και φυσικά δε σημαίνει και το αντίθετο!

π.χ. εγώ δεν είμαι ο καλύτερος άνθρωπος στον κόσμο και δεν είμαι καλή με όλους και είμαι κσπως εκνευριστική ώρες ώρες αλλά αυτό είμαι!!

Να είστε οι εαυτοί σας!! Σοβαρα...δε θέλετε να έχετε ανθρώπους δίπλα σας που είναι δίπλα σας για κάτι διαφορετικό από αυτό που είστε!

Προσπαθήστε τπυλάχιστον...εγώ τις προάλλες σημείωσα πρόοδο. Δε συνηθίζω να λέω όχι σε άτομα που δεν ξέρω πολύ καλά γιατί φοβάμαι πως δε θα με συμπαθήσουν! Και...επιτέλους είπα πως δε μου άρεσε κάτι όταν ζήτησαν τη γνώμη μου χωρίς να φοβάμαι...παιδιά αφού μου αρέσει να είμαι ειλικρινής θα είμαι ειλικρινής! Ένιωσα πολύ όμορφα και της εξήγησα και γιατί δε μου άρεσε αυτό το κάτι και δε φάνηκενα την πείραξε!

Αυτά, ευχαριστώ που διαβάσετε!!

Φιλιαα❤❤

Το Βιβλίο Της ΚίκαWhere stories live. Discover now