BÖLÜM - 4

1.7K 69 30
                                    

Sabah olmuştu. Hayley hiç olmadığı kadar mutluydu bugün, içi umut doluydu. Freya büyüyü bozmak için bir şeyler yapıyordu Hayley'nin yanında. Klaus seslendi "Nasılsın bakalım küçük kurt ?" Hayley de "İyiyim, sağol." diye yanıt verdi. Bu sefer gözlerinin içi de gülüyordu Hayley'nin. İçinden geldiği için "iyiyim" diyordu, insanları kandırmak için değil ve bu onu daha da mutlu yapıyordu.

*******************************

Klaus balkondaydı, düşünceli gözüküyordu. Freya başarabilecek miydi ? En merak ettiği ve en korktuğu şey bu sorunun cevabıydı. Rebekah geldi. Yeni kalkmıştı, üstünde sabahlığı vardı, saçları dağınıktı, yüzünde makyaj yoktu yani doğaldı "Bu Rebekah değil" diye düşündü Klaus. Rebekah, Klaus'un incelediği gökyüzüne baktı. Kuşlar uçuyordu, hava güneşliydi, dışarda müzik vardı, insanlar eğleniyordu. Bugün tek huzurlu hisseden Hayley değildi. Rebekah da Klaus da tek kelime etmeden dışarıyı seyrediyordu. Sonra Klaus "Sence o gerçekten iyi mi ? Mutlu mu ? Korkuyor mu ? Başına gelenlerden dolayı benden nefret mi ediyor ?" diye  soruları art arda sordu. Rebekah "Kabul et, onu önemsiyorsun. Başına bir şey gelmesinden korkuyorsun. Senden nefret etmesinden korkuyorsun. Hatta bu tek onu önemsemenle ilgili değil, ona karşı hislerinin olduğuyla ilgili." dedi. Klaus şaşırtıcı bir şekilde sessiz kalmıştı. İtiraz etmemiş, Rebekah'ı azarlamamıştı. Çünkü o doğruyu söylüyordu. Bu sessizliği bozan Elijah "Rebekah dediğin şeyleri duyuyor musun sen ? Klaus Mikaelson aşık olmuş, insanlara değer veriyormuş."  Bunları söyledikten sonra Elijah kahkaha attı ve "Bazen çok şakacı oluyorsun kardeşim." diye devam ettirdi. Cevap gelmeyince arkasına döndü. Tam giderken Klaus "Ona aşık oldun değil mi ? Onunla karşılaştın, o çok güzeldi, büyüleyiciydi, doğaldı. İlk görüşte aşk, ne büyüleyici ama. Kesin o da sana tutulmuştur. Hatta dün gece  yatmışsınızdır bile. Senin daha tanımadığın, hiç karşılaşmadığın bir kadını gördüğün anda aşık olman gayet normal ama benim gezdiğim, sohbet ettiğim, öpüştüğüm, aynı zamanda da benim bebeğimin annesi olan kadına bir şeyler hissediyor olmam anormal. Tam bir şaka. Değil mi ? Klaus aşık olmaz, o hiç kimseye değer vermez, o sadece kendini umursar, dünya kendi etrafında dönüyor zanneder. Yüzyıllardır kendini ön plana çıkartmak için beni aşağıladın. Her zaman kahraman sen olmalıydın, ben eğlenilecek sense evlenilecek biriydin. Hep sen iyiydin. Büyürken seni örnek almam söylenilerek yetiştirildim. Hala aynı şeyler olmaya devam ediyor." diye bağırdı ve sesini kısarak " Evet abi, haklısın. Ben bir canavardım, kimseyi umursamayan, sadece kendisine hayran olan biriydim ben. Ama değiştim. Beni baba olma fikri değiştirdi, yani beni Hayley değiştirdi. Tamam, belki hala aşk kadar kuvvetli bir şey hissetmiyorum ona karşı ama yine de bu canavar yanımı durduracak kadar değer veriyorum ona ve bebeğime. Rebekah, haklısın o benim için tek gecelik ilişkiden çok daha fazlası. Ama önemli olan biricik abimin duyguları eğer o Hayley'e aşık olmuşsa kesinlikle Hayley ona aittir, hatta bebek de ona baba der. Çünkü onun bir kalbi, hisleri var ama Klaus'un yok. Klaus hiç kimseyi sevemez ve zaten onu da hiç kimse sevmez." Klaus bu konuşmayı yaparken akan gözyaşlarını silip içeri girdi. Rebekah ve Elijah'ın da gözleri dolmuştu. Rebekah, Klaus'un hemen arkasından içeri girdi.

******************************

Freya ve Hayley bağrışmaları duymuşlardı. Hayley gidecekti ama Freya " Her zamanki kavgaları, önemli değil." diyerek onu durdurdu. Freya büyüyü bozmak için uğraşıyordu. Elinden geleni yapıyordu. "Espendos diakre kasilos, espendos dialer kasilos, espendos dialer kasilos ..." Freya aynı şeyi tekrar edip duruyordu. Sonra birden bayıldı, burnundan kan geliyordu. Hayley hemen "Klausss !!" diye çığlık attı. Klaus vampir hızıyla 1 saniyeden kısa sürede yanlarına geldi. Klaus
"Ona ne oldu ?" diye sordu. "Bilmiyorum, büyü yapıyordu sonra birden burnundan kanlar gelmeye başladı ve sonra da bayıldı."  dedi Hayley telaştan titreyen sesiyle. Klaus onu hemen kucağına alıp koltuğa yatırdı. Uyanmasını beklediler.

******************************

Freya kalkmıştı. Başında duran kişilere baktı. Ne olmuştu ona böyle?  Hiçbir şey hatırlamıyordu. Gözlerini kırpıştırdıktan sonra "Hayley !" diye bağırdı Freya. "O, o iyi mi ? Bayıldı mı ?" diye sordu. Rebekah " Ablacım sakin ol, o iyi. Sadece seni beklerken uyudu, Nik de onu yatağına yatırdı, hepsi bu." Freya telaşla koltuktan kalktı. "Nerde o ?" diye bağırdı. Onun bu telaşı herkesi korkutmuştu. Hayley'e bir şey mi olacaktı ? Klaus "Odada ve uyuyor" diye yanıtladı. Freya, Hayley'nin yanına gitti ve "espendos dialer kasilos, espendos dialer kasilos, espendos dialer kasilos ..." diye tekrarladı. Freya bayılacak gibi oldu Klaus onu tuttu,  "Ne oldu? " diye sordu ve sonra Freya  " Geç kaldık, çok geç kaldık, her şey bitti." dedi ve Klaus'un kollarına bayıldı.

Okuduğunuz için teşekkür ederim. Umarım beğenmişsinizdir. Bölümün fotoğrafı medyada.

Klaus & Hayley ( The Originals )Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin