4.Bölüm Devam

82 31 3
                                    


      Adam yere yığılır.O sırada Cenklerin masasından kahkaha sesi gelir. Tankurt sinirli bir bakış atar.Cenk ile Burak'ın sesi kesilir.Etrafa bakınmaya başlarlar.Adamı dışarı çıkartır korumalar. Tankurt İnci'ye döner.

"Teşekkür ederiz."der Derya.
"Ne demek.Görevimiz.Sizi taksiye bindireyim en iyisi.Arkadaşınızın durumu iyi değil gibi."

"Arkadaşım değil.Benim başımın belası kuzenim olur kendisi."

"Ben burada-yım Derya.Ben iyi-yim bir kere.Kendim bine-rim taksiye.Hem sen nesin biraaader?Bat-man mii? Süper-men mii? Ben halledebilirdim o adamı."der sarhoş sesiyle İnci. Tankurt'u iter.

"İnci ayıp ediyorsun. Beyefendi bize yardımcı olmaya çalışıyor."der Derya.

"Bırak Derya.Ben bilirim bu tipleri. Yardım ayağına bize yazacak. Yer miyim ben bu numaraları."der ve kadehi Tankurt'un gömleğine boşaltır.Derya çığlık atar."Ne yaptın kızım?"

" Çattık ya."diye patlar Tankurt. Yine o sırada  Cenk'in masasından kahkaha kopar. Burak ve Cenk karınlarını tutuyordur gülerken. Tankurt bu sefer ölüm bakışı atar onlara sinirli sinirli .Cenk sustuk işareti yapar. Tankurt İnci'ye döner.Derya Tankurt'tan özür diler. Tankurt İnci' yi kucaklar ve ikisini taksiye bindirir.Mekana döner.Masaya dönerken sinirli sinirli söylenir.

"Size de eğlence çıktı bakıyorum beyler."
"Ya kuzen yazık sana."der kıkırdayarak Cenk.
"Aynen, Tankurt. Sen bu hale düşecek adam mıydın?"der ve kahkaha atar Burak.

"Sizinle uğraşılmaz.Zaten üstüm battı.Ben kaçtım.Evde görüşürüz."der imalı imalı Cenk'e. Masadaki telefonu ve anahtarı alıp çıkar.

"Burak bugün sende kalsam iyi olacak sanırım."der Burak'a Cenk.

"Haklısın. Eve gidersen evden cenazen çıkacak gibi geldi bana da.O değil de Tankurt'u ilk kez böyle görüyorum.Kimseye karışmazdı normalde."

"Aynen öyle.Bugün dalgın dalgın geziyordu.Dalıp gidiyordu toplantıda."



Geçmişten Gelen Azap (düzenleniyor ve devam ediyor)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin