Most hogy itt állok a színpadon, végre úgy érzem kifizetődött az a sok évi munka, amit az éneklésbe fektettem. Egy jól befutott lánybandában vagyok énekes. A tömeg tombol, és izgatottan várják, hogy elkezdjük a koncertet.
- Helló srácok! - köszönt Ebony a tömegnek. Ebony egy alacsony, sötétbőrű és göndörhajú lány. Gyönyörű mély hangja van. Az emberek a nevünket ordították; After Future. Karen összeütötte a dobverőket, és elkezdte a talán leghíresebb számunkat játszani. Ebony megszólaltatta piros basszusgitárját, és én elénekeltem a Clouds első sorát.
"Time tried to stop one
Cold cold night in June
Somehow I knew you
Kept on dancing through"Az emberek velünk énekeltek, néhányan telefonjukkal világítottak. Olyanok voltak mint a csillagok. Már sötétedett, az ég a lila és rózsaszín árnyalataiban pompázott.
" Please just tell me you're alright
Are you way up in the sky
Laughing, smiling, looking down
I know one day we'll meet in the clouds
Up in the clouds"Befejeztük a dalt. Elénekeltük a többit, ami a setlisten volt.
- Köszönjük! - mondtuk négyen, egymás kezét fogva a színpadon. A rajongók sikítottak. Kisétáltunk a színpadról, ahol Luke, a menedzserünk és még néhány, a turnénkon dogozó ember, várt minket. Luke átkarolta a derekamat.
- Csodálatos voltál, mint mindig.- súgta a fülembe.
Elengedett, és odasétáltunk a többiekhez. A menedzserünk mosolyogva nézett ránk.
- A rajongók kint várnak, ne késsetek! - szólt figyelmeztetően és elsétált. Most következett a Meet & Greet. A kedvencem volt, mert ilyenkor egy picit közelebb kerülhettünk a rajongóinkhoz. Kimentünk négyen a hatalmas sorhoz. Beszélgettünk velük, képeket csináltunk, majd egy óra múlva a sor eltűnt. Már pakolták össze a hangfalakat. Átsétáltunk az úthoz, ahol a buszunk várt. Az oldalán az albumunk képe volt. Beszálltunk, és leültünk a társalgóban. Nagy busz volt, a hátuljában voltak a "hálószobák", középen egy beépített kanapé egy asztallal. Elöl volt a vezetőfülke.
- Ez így olyan rossz. - szólaltam meg. - Vagyis, hogy néhány rajongókkal találkozunk aztán megyünk is tovább.
- Most gondolj bele milyen lenne ha mindegyikkel csak egy képet is csinálnánk. - nevetett Rose.- Egész éjjel csak szelfiznénk.
Lassan a többiek is beléptek a buszba; Luke, a menedzserünk, az előénekesünk Percy és a stylistjaink. Leültek ők is.
- Hatalmas bulit csaptatok, büszke vagyok rátok! - szólalt meg Lilith, a menedzserünk. - Holnap lesz egy szabadnapotok, elmehettek várost nézni. Este hatkor viszont indulunk Bécsbe. - mondta, majd kiszállt a buszból. Lilith a B buszban tartózkodott a turné ideje alatt. Én és a lányok voltunk csak itt, az A-ban. A C-ben Percy, a stylistok és a barátaink voltak. Koncert előtt és után átjárhattunk egymáshoz, de az utazás ideje alatt szigorúan a saját buszunkban kellett lennünk. A hotel fél órára volt innen. A stylistok összepakolták a cuccaikat, majd elköszöntek és átmentek a saját buszukba. Nem sokkal később Luke is távozott, és elindultunk a szállodához.
Mellesleg még be sem mutattam az After Future tagjait.
Én Janis Darnell vagyok, a dobosunk Karen Finch, Rose Piney a basszusgitárosunk és végül Ebony Jenner a másik énekesünk.
Infobox
Helló! Remélem tetszett ez a rész, és kedvet kaptál ahhoz, hogy folytasd is az olvasását. Igaz eddig nem volt semmi paranormális a történetben, de a következő részekben kiderül, miért is van ebben a kategóriában.
Egy héten maximum 2 részt tudok hozni a sok tanulnivaló miatt. Egy fejezetben kb 500 szó lesz. Minden építő jellegű kritikát szívesen fogadok, de kérlek ezt normális módon fogalmazd meg.
A zene ami ebben a fejezetben szerepel:
Before You Exit - Clouds
Wyninn
YOU ARE READING
Invisible
ParanormalEgy visszafordíthatatlan baleset következtében Janice elveszít mindent amit a sok évnyi kemény munka után elért. Vajon ez milyen következményekkel szembesíti a banda többi tagját? És talán a mindenbe beletartozik az élete is? Egy kis mértékben Lu...