Selepas beberapa minit, aku sampai ke Bilik sakit. Aku meletakkan Mitsu di katil tersebut. Aku memandang wajah Mitsu Yang comel itu. Mitsu pun memandang aku. Tiba-tiba, Mitsu menoleh ke tempat lain kerana dia malu. "Takuya.... Terima kasih kerana bawa saya ke bilik sakit. Saya tak tahu macam mana saya nak balas kebaikan awak. "Kata Mitsu. "Takpe , Aku ni kawan kau. Aku tak sanggup melihat kawan aku kena buli camni. Oklah aku nak pergi kelas. Waktu rehat dah mula. Bye."kata aku dan aku mencium dahi Mitsu. Muka Mitsu jadi merah padam. Aku pun keluar dari bilik itu.
(MITSU)
Takuya.....
Kenapa....
Apa sebab dia nak lindungi aku...
Apa tujuan dia sebenarnya ?
Ya tuhan tolonglah aku.Selepas aku menghantar Mitsu , aku berjumpa dengan Yamada. Aku lihat dia panik. " Takuya, cepat ikut aku. Kita ada masalah besar!!! " kata Yamada. Aku pun mengikuti Yamada dan aku masuk ke dalam satu bilik yang kosong. Tiba-tiba, lampu bilik dibuka dan.......
SELAMAT HARI JADI TAKUYA!!!!!
Alamak rupanya hari nii hari jadi aku. Aku berasa gembira sebab kawan-kawan aku menyambut hari jadi aku. Kami pun makan sama dan mengambil gambar sama-sama. Tiba-tiba aku terdiam kejap. Wakayama memandang aku dengan hairan. "Takuya kenapa dengan awak nii?" tanya Wakayama "Ada seorang yang tak berada di sini." jawab aku. "Sapa dia?? "Tanya Wakayama lagi. Aku teringat Mitsu berada di bilik sakit.
"Mitsu!!!" Aku bergegas pergi ke bilik sakit dan membawa kek untuk Mitsu.Tiba-tiba aku melihat Mitsu menangis seorang sambil menjerit-jerit. Aku terus berlari ke arah Mitsu. Aku duduk di sebelah dia.
"Kenapa nii , awak okey Ke? Tanya Aku. Mitsu hanya nangis Dan menghiraukan aku.
Aku terus peluk dia dan tepuk belakang dia. Mungkin Mitsu masih trauma atau dia mungkin teringatkan sesuatu.
Tiba-tiba.......
Dia kiss aku dengan mengejut...
Aku terkejut...
Aku rasa selama nii dia pendam perasaan cinta kat aku
Lalu dia berhenti cium aku.Terima Kasih sebab selalu menjaga aku..
Aku sebenarnya cinta dekat awak takuya...
Aku cinta dengan awak....Aku terkejut..
Pada birthday aku...
Mitsu telah meluahkan rasa cinta dengan aku...Dan detik inilah menjadi permulaan kisah cinta kami berdua...
YOU ARE READING
My Love Story
Teen FictionSinopsis : Akihiko Takuya Seorang Pelajar Tahun Ketiga Sekolah Tinggi Harusaki Di Osaka telah bercinta dengan Seorang Pelajar perempuan Baru Dari Tokyo, Namika Mitsuzaka . Kedua - dua mereka mempunyai Kisah Silam masing - masing .Adakah kisah cinta...