5

58 8 1
                                    

"Kringg!!!" lonceng sekolah berbunyi menandakan waktu persekolahan telah tamat. Aku bergegas keluar dari kelas untuk pergi melawat Mitsu. Tiba-tiba , Wakayama dan Yamada menahan aku di depan pintu. "Hei Takuya , Kau nak ke mana tergesa-gesa nii. Kau lupa ke hari ni kita sama-sama pergi latihan Baseball petang nii."Kata Wakayama. "Sorry Guys , Aku tak boleh datang petang nii sebab aku ada Hal sikit." Kata Aku. "Oh lupa pula Kau nak melawat Mitsu eh.... Kau suka Mitsu ehh..." Kata Yamada . "Ti-tidaklah , aku cuma prihatin Kat Mitsu je." kata Aku. "Oh yeke , sorry. Tapi kalau kau sempat kau pergi latihan ye."kata Wakayama."Jangan Lupa pula ye , nanti kena marah dengan Coach."
Kata Yamada. Lalu , Aku meninggalkan mereka untuk bergegas pergi ke rumah Mitsu. Sebelum aku pergi ke rumah Mitsu , aku pergi ke Pasar Raya untuk membeli bahan untuk memasak makanan buat Mitsu.

Selepas 10 Minit berjalan , Aku sudah sampai ke rumah Mitsu. "Wow , Ini rumah Mitsu ke. Besarnya Rumah dia." Kata Aku dalam hati. Lalu aku mengetuk pintu rumah Mitsu. "Selamat Petang". Kata Aku sambil mengetuk pintu rumah. Tiba-tiba Mitsu membuka pintu rumah tersebut dan terkejut melihat aku. "Ta-ta-takuya!!!!! Buat ap-pa kat ru-rumah aku." Kata Mitsu dengan rasa malu dan terkejut. " Aku cuma nak melawat awak , salah ke." Jawab aku. "Ta-tapi tapi Hachuuu!!!" Mitsu bersin depan aku. "Dah mari masuk sejuk Kat luar ni."kata aku. Lalu , Aku membawa Mitsu masuk ke dalam rumah sebelum sakit Mitsu bertambah teruk. Aku terus membawa Mitsu ke dalam biliknya untuk berehat. Aku pimpin Mitsu sampai ke katil. Aku berasa terkejut bahawa bilik dia dipenuhi oleh poster anime , baju cosplay Dan barang-barang yang berkaitan anime. Lalu , aku duduk di atas katil bersama Mitsu. "Kenapa kau melawat saya ?" Kata Mitsu. " Aku nak melawat kau sebab Yamada kata kat aku yang kau ni sakit." Jawab aku. " Tak payah nak lawat saya sebab saya ni tak sesuai berkawan dengan orang termasuk awak." Kata Mitsu dengan sedih. Lalu, aku terus pegang kepala Mitsu. "Mitsu , aku boleh berkawan dengan kau. Aku tahu semua masalah kau. Jadi , biar aku jadi kawan pertama awak." Kata aku. Mitsu hanya mengangguk kepala je. Lalu aku membaringkan Mitsu di atas katil dan biarkan dia berehat. Lalu , Aku turun ke dapur untuk memasak bubur ayam untuk Mitsu.

Selepas memasak , Aku membawa bubur tersebut ke bilik Mitsu. Lalu, Aku aku menyuruh Mitsu untuk Makan. " Mitsu , nah ini bubur ayam yang aku buat. Kau makan ye." kata aku. Lalu , Mitsu makan bubur tersebut sampai habis. Selepas makan bubur tersebut Mitsu makan ubat dan terus Tidur. Aku terus keluar dari bilik Mitsu. Tiba-tiba Mitsu memanggil aku. "Takuya , boleh temankan saya tidur. Saya takut" kata Mitsu. Aku berasa malu kerana ini kali pertama aku temankan perempuan tidur di atas katil. Disebabkan Mitsu sakit , Aku terpaksa temankan Mitsu tidur di atas katil. Aku pun baring di atas katil dengan Mitsu. Lalu , Mitsu memeluk tangan aku. "Tangan awak hangat lah."kata Mitsu. Aku bertambah malu semasa Mitsu memeluk tangan aku. Beberapa minit kemudian , Aku pun tertidur sambil memeluk Mitsu.

Beberapa jam kemudian , Mitsu terjaga dari tidur dan terkejut yang aku sedang memeluk dia

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.


Beberapa jam kemudian , Mitsu terjaga dari tidur dan terkejut yang aku sedang memeluk dia. AH!!!!!!!! Mitsu menjerit sampai aku terkejut. Aku terus menolak Mitsu. "Ke-kenapa ka- kau peluk Saya!!!!" Kata Mitsu dengan malu. Aku hanya diam sahaja melihat perangai Mitsu yang pemalu.
Selepas itu , Aku terus balik ke rumah. Tiba-tiba , Mitsu memegang tangan aku. " Boleh ke Minta No hp awak " kata Mitsu. " Boleh , tiada masalah kita kan kawan." kata aku. Selepas memberi Mitsu no hp aku aku pun balik ke rumah. Sebelum aku keluar , Mitsu berterima kasih dengan aku kerana melawat dia . Lalu , Aku memberi pelukan kat Mitsu. " Tak pe , Aku prihatin dengan kau je." Kata Aku. Lalu aku bergegas pulang ke rumah kerana takut Miyako marah kat aku.

My Love StoryWhere stories live. Discover now