Kepada pembaca-pembaca My Love Story, sorry lambat update chapter 8 sebab masalah yang berlaku. Sebelum menyambung chapter 9 , aku akan bawakan Interview dengan Akihiko Takuya sempena birthday dia pada 25 Mac ini.
So enjoy the interview.....Penulis : Hai Takuya. Apa khabar?
Akihiko Takuya : Khabar Baik.
Penulis : Takuya , hari jadi awak pada 25 March ini. Apakah harapan atau azam awak pada tahun ini
Akihiko Takuya : Azam aku pada tahun ini ialah bersekolah kat University Tokyo bersama-sama dengan Mitsu Dan aku akan berusaha dengam Mitsu untuk mengharumkan nama baik keluarga .
Penulis : Oh sungguh menyentuh perasaan azam awak tahun ini. Bercakap tentang Mitsu , apakah pendapat awak terhadap Mitsu?
Akihiko Takuya : Namika Mitsuzaka, seorang yang baik hati dan pendiam. Meskipun dia masih dibelungi dengan masalah lalu kat sekolah lamanya kat Tokyo , tapi dia tetap berusaha untuk berubah kepada yang baik. Jadi itu sebab aku nak pastikan bahawa Mitsu akan tidak akan sentiasa menderita dengan masalahnya.
Penulis : Oh camtu. Semasa pertama kali awak berjumpa dengan Mitsu, apakah rasa terhadap Mitsu?
Akihiko Takuya : Semasa Mitsu perkenalkan diri dalam kelas aku rasa Mitsu seorang yang sombong sebab seperti kita tahu orang Tokyo adalah sombong tapi apabila aku berkenalan dengan Mitsu dia sebenarnya seorang yang baik dan peramah. Plus, dia tu seorang yang cantik dan aku tak pernah melihat perempuan yang secantik Mitsu
Penulis : Wow sweetnya. Aku nak tanya awak satu soalan boleh?
Akihiko Takuya : Boleh, takde masalah.
Penulis : Okay. Adakah awak mempunyai perasaan Cinta dengan Mitsu.
Akihiko Takuya : (Muka Takuya Bertukar Merah)
Sebenarnya saya cinta dengan Mitsu..Penulis : Wow hebat! Kenapa awak cinta dengan Mitsu?
Akihiko Takuya : Sebab.. Sebab.. Dia baik, cantik, dan comel?
Penulis : Hahahaha awak malu kan, takpe saya faham perasaan awak sebab kita semua pun pernah alami perasaan cinta. Awak belum beritahu Mitsu yang kau cinta dengan dia?
Akihiko Takuya : Be.. belum. Sebab masa tak begitu sesuai.
Penulis : Okay saya faham. Sebelum Mitsu siapa yang awak suka atau cinta ?
Akihiko Takuya : Tak.. De se.. Sesiapa.
Penulis : Hebat! Saya harap awak akan menunjukkan perasaan cinta dengan Mitsu dan sayan harap hubungan awak dengan Mitsu akan berkekalan. Gembira saya interview awak dan saya harap saya akan interview awak lagi.
Akihiko Takuya : Terima Ka.. ..Kasih.
*Hai pembaca My Love Story. Sorry lambat published story ini masa hari jadi Takuya sebab pada masa yang sama aku telah terlalu enjoy makan kek sebab hari jadi Takuya sama dengan Takuya. So saya harap pembaca sekalian masih enjoy dengan cerita ini. Dan saya harap pembaca sekalian memberi idea untuk cerita ini. Stay Tuned okay.
#Takuya-Mitsu
#MyLoveStory
YOU ARE READING
My Love Story
Dla nastolatkówSinopsis : Akihiko Takuya Seorang Pelajar Tahun Ketiga Sekolah Tinggi Harusaki Di Osaka telah bercinta dengan Seorang Pelajar perempuan Baru Dari Tokyo, Namika Mitsuzaka . Kedua - dua mereka mempunyai Kisah Silam masing - masing .Adakah kisah cinta...