10. Examens ~ Hoe ga je naar het volgende jaar?

570 53 4
                                    


Beste leerlingen!

De vraag is natuurlijk, hoe ga je eigenlijk naar het volgende jaar en hoe werken de examens voor de laatste jaars? En wanneer slaag je nou precies? En hoe maak je examens? Wat is het nu van het huiswerk wat er tijdens de lessen wordt gegeven? Geen zorgen, ik ga jullie er alles over vertellen.

Wat kun je wel en niet doen tijdens de examenweek?

Deze afbeelding leeft onze inhoudsrichtlijnen niet na. Verwijder de afbeelding of upload een andere om verder te gaan met publiceren.

Wat kun je wel en niet doen tijdens de examenweek?

Dit is de enige week dat er geen hw nagekeken zal worden. Je zou het in kunnen leveren, maar het telt niet meer mee voor je overgang naar het volgende jaar. Je moet minstens van 6 verschillende vakken 1 huiswerk opdracht inleveren. De examenleerlingen hier op Zweinstein krijgen te zien wat ze moeten doen voor het examen. Dat zijn verslagen, dat kan ik jullie alvast vertellen.

Maar wat als je niet al je huiswerk hebt gemaakt?

Als je niet van 6 verschillende vakken een huiswerk opdracht heb ingeleverd blijf je zitten in het jaar waar je zit. Je zal dan dus niet naar het volgende jaar gaan.

Zijn er verder nog dingen die je moet weten over de examens?

Deze afbeelding leeft onze inhoudsrichtlijnen niet na. Verwijder de afbeelding of upload een andere om verder te gaan met publiceren.

Zijn er verder nog dingen die je moet weten over de examens?

In het boek Lessen is er een hoofdstuk waar alles instaat over de examens en de tijden. Het zijn twee weken. Als je niet alle vakken hebt ingeleverd die je moet doen voor je examen zak je voor de vakken die je niet hebt ingeleverd. Je moet voor sowieso 3 slagen.
Ik zal bij het nakijken van de examen verslagen strenger zijn dan het huiswerk. Denk daaraan.

Vragen?

Heb je vragen, stel ze dan gerust. Dat mag in dit hoofdstuk in de reacties of via een uil (privé bericht).

Veel succes met de jaren hier op Zweinstein!!!

Veel succes met de jaren hier op Zweinstein!!!

Deze afbeelding leeft onze inhoudsrichtlijnen niet na. Verwijder de afbeelding of upload een andere om verder te gaan met publiceren.
SorteerHoedWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu