13. ZweinsteinRPG-discord

162 8 0
                                    


Sinds kort is er een uitbreiding gekomen! De discord channelDit is een plek naast de RPG om

Deze afbeelding leeft onze inhoudsrichtlijnen niet na. Verwijder de afbeelding of upload een andere om verder te gaan met publiceren.

Sinds kort is er een uitbreiding gekomen! De discord channel
Dit is een plek naast de RPG om. Natuurlijk zal de RPG hier op Wattpad de prioriteit zijn en zal dit de plek zijn voor alles! Maar daarnaast is er een discord plek ontstaan. Hier kan gepraat worden, gezellig praten buiten de RPG om. Kan je andere vragen om RPG en meer. Ook kan via hier de baantjes besproken worden, je taken die je hebt bijvoorbeeld. Zo kan je met meerdere mensen tegelijk praten en overleggen zonder het in de reacties van een van de boeken doen!
We houden het er natuurlijk wel gezellig! Maar dat spreekt voor zich neem ik aan.

Aanmelden!
Je komt hier niet zomaar in! Je zal een PM (privé bericht) naar mij (ZweinsteinRPG) moeten sturen zodat ik je een invite kan sturen. Zo zal je in de server terecht komen en spreekt alles wel voor zich! Betekent wel, je moet wel ingeschreven staan in deze RPG om deel te nemen hieraan.
PS. Je kan via Discord anoniem blijven en het is een goeie app, ik heb er zelf nog geen slechte ervaringen mee gehad!

 Je kan via Discord anoniem blijven en het is een goeie app, ik heb er zelf nog geen slechte ervaringen mee gehad!

Deze afbeelding leeft onze inhoudsrichtlijnen niet na. Verwijder de afbeelding of upload een andere om verder te gaan met publiceren.

Discord aanwijzingen
Hier wat enkele aanwijzingen die helpen met het begrijpen van deze Discord channel

Rollen!
In de Discord plek zal je een rol krijgen, of misschien zelfs meer. Er zijn er meerdere namelijk. Degene die iedereen krijgt is de rol van zijn of haar eigen afdeling. Zo kan iedereen zien in welke afdeling je zit en kan je in de afdelingen-chat praten! Verder zullen er rollen zijn voor de baantjes die enkele mensen hebben hier. Door deze kleuren kan je makkelijk iemand aanspreken als je iets wilt vragen over ie baan of iets!

Uilenvleugel!
Dit is een plek in de channel. Hier kan een Voice callen met andere. Daarmee wordt bedoel dat je enkel kan praten met degene. Zo hoef je niet te typen. Begrijpend dat niet iedereen dit zou willen staat deze plek geheel onderaan bij alle chats. Bij je eigen profiel kan je speciaal je microfoon aan of uit zetten net zoals je koptelefoon.

General!
Deze chat staat geheel boven aan. Deze plek is vooral bedoeld voor de mensen die net binnen treden. Die zullen een bericht van Stoffer ontvangen met instructies. Gelieve daar niet chatten! Dat kan je beter in de andere chats doen, zodat er niet plotseling een Stoffer of een nieuwkomer tussen je gesprek komt!

Dit was het! Als er nog vragen zijn of goeie toevoegingen die misschien ook handig zijn om hier in te bespreken, hoor ik het! Hopelijk tot daar en hopelijk tot in de rpg iedereen!

Deze afbeelding leeft onze inhoudsrichtlijnen niet na. Verwijder de afbeelding of upload een andere om verder te gaan met publiceren.

Dit was het! Als er nog vragen zijn of goeie toevoegingen die misschien ook handig zijn om hier in te bespreken, hoor ik het! Hopelijk tot daar en hopelijk tot in de rpg iedereen!

SorteerHoedWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu