4. Afdelingspunten ~ Hoe kan je punten halen?

1.2K 83 34
                                    

Hier zullen de punten op een rij komen te staan. Maar voordat je dat ziet moet je eerst weten hoe je ze kan verdienen.

Je kan op 4 manieren punten voor je afdeling verdienen.
1. Los het raadsel van de week op. Elke leerling mag het 1 keer proberen per week. Voor het goede antwoord krijg je 10 punten.
2. Een wedstrijd winnen. Er zullen hier wedstrijden verschijnen. Als je in de top 3 van de winnaars zitten verdien je punten. Bij de wedstrijd zie je dan hoeveel punten.
3. Een artikel schrijven voor de toverkrant. Dit moet wel over iets gaan wat met de toverwereld te maken heeft. Bijvoorbeeld in Wegisweg of op Zweinstein zelf. Hiervoor krijg je 30 punten
4. Kom met een idee voor Zweinstein of help mvr. Valleri ergens mee. Een idee kan ook zijn wat ik in een krant zou kunnen zetten, dus een artikel idee. Stuur haar een uil met wat en hoe je dit wilt doen. Hiervoor krijg je 20 punten.

De winnaar afdeling van het jaar krijgt natuurlijk de beker van het jaar. En de afdeling mag beslissen samen wat het schoolhoofd Valleri moet doen. De klassenoudste moet dat uiteindelijk doorgeven. En voor een hele maand zullen de boeken en banners en profielfoto in de style van de winnaars zijn!

 En voor een hele maand zullen de boeken en banners en profielfoto in de style van de winnaars zijn!

Deze afbeelding leeft onze inhoudsrichtlijnen niet na. Verwijder de afbeelding of upload een andere om verder te gaan met publiceren.


SorteerHoedWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu