Er zijn veel datums hier, het lijkt wel een echte agenda. Maar op welke datums is er nou wat? Wanneer is er iets speciaals? Wanneer zijn de vakanties? Wanneer zijn de SLIJMBAL/PUIST examens? En wanneer is de jaar wisseling? Dat zal hier allemaal staan. Ik hoop dat dit wat meer overzicht geeft over alle gebeurtenissen die er sowieso zijn.
Als er iets belangrijkst komt, wat met een datum te maken heeft, zal dat in de Toverkrant gemeld worden!! Dus houd die krant goed in de gaten!
Laten we beginnen met nummer 1:
1. SLIJMBAL/PUIST examens!
Tijdens de weken van de examens zal er geen ander HW van de leerlingen na gekeken worden. Al ben je geen eindexamen leerling. De inleverplek zal gesloten zijn. Verder zijn deze examens ALLEEN voor jaar 7! Dus alle andere jaren hebben een andere manier om over te gaan. Dat staat in hoofdstuk 10 van dit boek!
8 juni t/m 22 juni : SLIJMBAL/PUIST examens
De uitslag zal dan op 1 augustus ongeveer verschijnen.
4 februari t/m 25 februari : SLIJMBAL/PUIST examens
De uitslag zal dan op 3 maart ongeveer verschijnen.2. Schoolfeesten!
Hier op ZweinsteinRPG hebben we schoolfeesten. Daar is een speciaal boek voor, genaamd: Schoolfeesten. Dit zijn de datums van de feesten. Verder kan je alles in dat boek vinden erover.
1 April: Schoolfeest Thema Grappen
7 Mei: Schoolfeest Thema Bloemen
15 Okt: Schoolfeest Thema Herfst
24 Dec: Schoolfeest Thema IJs
12-02-2018 t/m 18-01-2018: Valentijnsweek!!(Deze datum veranderd elk jaar weer, dus houd dat in de gaten)3. Vakanties!
Er zijn hier natuurlijk ook vakanties. In de vakanties zijn de lessen gesloten, je kan er op reageren, maar er zal geen docent komen helpen. Huiswerk inleveren zal ook geen zin hebben, die zullen dan pas na de vakantie nagekeken worden. Je kan wel gewoon in de chatrooms blijven. Valleri haar kantoor zal beschikbaar blijven voor vragen, maar het kan soms wel even duren dat ze reageert.
22 dec t/m 6 jan: Kerstvakantie
8 juli t/m 3 sep: zomervakantie4. Jaarwisseling!
Natuurlijk is er een jaarwisseling eens in de tijd. Anders blijf je echt voor eeuwig in je jaar zitten van school. Maar wanneer is die? We hebben nog geen jaarwisseling gehad, omdat we nog niet super lang bestaan. Maar de eerst komende is al een beetje inzicht. Maar goed, laten we beginnen. Dit zijn de datums van de jaarwisselingen:
4 september: begint een nieuw schooljaar
5 maart: begint een nieuw schooljaar5. Afdelingsbeker!
Er is hier natuurlijk ook de Afdelingsbeker! Welke afdeling wint aan het einde van het jaar? Dat zal natuurlijk gemeten worden met de afdelingspunten die de leerlingen kunnen verdienen. Het winnende huis/afdeling zal een hele maand erna op de kaften van alle boeken te zien zijn en profiel foto/achtergrond. Het logo zal dan te zien zijn van die afdeling en het zal bijgehouden worden welke afdeling er telkens wint. Maar op welke datum is dat? Nou op de datum wanneer dit account begon.
23 Feb: Uitreiking afdelingsbeker winnaarAls er iets niet duidelijk is, vraag het absoluut :)
JE LEEST
SorteerHoed
RandomBen je nieuw in Zweinstein? Kom dan hier naartoe om je te laten sorteren. Hier zijn ook de afdelingspunten te zien. En er is een uitleg hoe RPG werkt en regels.