13

3.5K 108 0
                                    

W pierwszej trumnie były jakieś kości chyba szkielet kilku osób....-na samą myśl przeszły mnie ciarki. Może to były moje siostry?
W drugiej znalazłam jakieś albumy i listy.
Miałam zajrzeć do środka ale usłyszałam jakieś kroki ... Szybko zgasiłam światło i położyłam się tyłem do drzwi i przykrylam się udając że śpie..
Ktoś wszedł i widocznie nie chcąc mnie budzić położył cos na ziemi i wyszedł.... Oczywiście zamykając mnie na klucz... Usłyszałam jakby go chował w jakiejś skrzyni ...
Wstałam zaświeciłam światło
I zobaczyłam na ziemi lezące jakieś adresy i czarną koszulkę.
Ubrałam się i w końcu otworzyłam drugą trumnę z albumami wzięłam pierwszy album ... Na okładce pisało ‚‚ANABEL’’  - były tam zdjęcia jakiejś  dziewczyny

Na drugiej pisało ,, Natasza ” 
Nie wieże  były tam moje zdjęcia jak śpie ? Jem ? Jak jestem w łazience ?  Chodze ? A nawet jeszcze przed porwaniem ? - jezu co za zbok.... Chciałam pod rzec ten album ale uznałam ze jeszcze mi cos zrobi..
Ktoś otworzył drzwi - niestety to był olivier - a ja stałam jak głupia z tym albumem w ręce....
-o widzę ze juz widziałaś swoje piękne zdjęcia - zaśmiał się -  to ty nie wiesz ze w cudzych rzeczach się niegrzebie ?! - skierowałam wzrok na ppdłoge - zastaniwimy  się potem nad karą
Miał już wychodzić ale odwrócił się i powiedział - a i jeszcze jedno randze ci łaskawie zamknąć ten piękny ryj bo będę miał gości i jak cos usłysze to będzie z toba naprawdę źle i wyszedł ...

Wolałam z nim nie zadzierać wiec połozyłam się spać. ..- leżałam tak już 20 minut - niemoglam zasnąć ...
Usłyszałam jakąś dziewczynę i Olivera :.
- to którędy  po te soki ? - zaraz zaraz znam ten głos

- prosto i w lewo -odppwiedział - jak znajdziesz to przyjdź na górę ok?

- no ok ? - skąd ja znam ten głos ?

Słyszalam jak Oliver poszedł a ona poszła po soki a 5 min później wracała

-Jest tu ktoś ? -zapytalam Głośniej  
-ktoś cos mówił ? - nie wieżę usłyszała mnie

- tak tutaj  - zastukałam lekko w drzwi

-co się stało- podeszła do drzwi - kim jesteś ?

-nikt nie może nas zobaczyć został am porwana... Jestem Nata..-niedała mi dokończyć

- Nat ? To naprawdę ty ...jestem .....

Zostałam PorwanaOpowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz