BALUl MASCAT(sărutul)

19 4 0
                                    

Încercând sa ne dam seama ce s a întâmplat cu Aaron,aud telefonul sunând:
-Hey,Clara!ma suna Ivy părând emoționată.
-Buna,s a întâmplat ceva?
-Sa nu mi spui ca ai uitat?!
-Hm..nu!ii răspund eu gândindu ma ce ar putea fi.
-Pentru o fata care stie toate datele istorice ai o memorie cam mica.
-Scuze,dar..
-Iti dau un indiciu, iti trebuie o masca neapărat.
-Balul mascat,corect, am uitat.
-Exact,si de asta sunt eu, sa ti aduc aminte.Lasa asta acum, trebuie sa ne luam rochiile!
-Cred ca am ceva ce s ar potrivi.ii spun eu încercând sa mi aduc aminte de un vechi bal.
-Treaba ta.
Închizându i telefonul,arunc bilețelul din mana si alerg căutându mi rochia pe care o folosisem acum un secol.Christian văzundu ma nervoasa pleaca suspicios, dar fiind atât de agitata nu am observat.
Spre seara,ne găsindu mi rochia am hotărât sa nu mai merg, dar dintr o data, il văd pe Christian in fata uși cu o cutie:
-Nu se poate!ii spun eu uimita.
-Chiar nu mai stiai la cine ti ai lăsat rochia?
-Ești eroul meu!ii spun luându l in brațe.
Dupa ce mi a adus Christian rochia am decis sa mergem împreună la bal.
Pe drum am avut presimțirea ca cineva ne urmărește si de fiecare data ma gândeam la Aaron.Imi lipsea, a fost cel mai bun prieten al meu, dar nu știam sigur daca este in viața.
Ajungând la bal am observat sala care era fantastica.Spre surprinderea mea Mary si Alexa ajutate de Eric si inca trei colegi au făcut o treaba destul de buna.
Pe la mijlocul balului dansând cu Christian, Bella si Ivy ne au întrerupt:
-Clara,trebuie sa ti arat ceva.
-Bella,hmm.
-Clara,nu i nimic du te oricum trebuie sa ies pana afară.imi spune Christian părând puțin înfometat.
Bella si Ivy țintindu ma o ora pe ringul pe dans am decis sa ma duc sa beau ceva.
Îndreptându ma spre usa, unde se afla masa, cu sucurile, cineva ma tras de mana pe holul întunecat.
-Nu pot sa cred!spun eu încercând sa mi revin.
-Hey,Clara.
-Aaron..ii rostesc eu numele încercând sa mi revin.
Apropiindu se de mine il întreb curioasa.
-Unde ai fost atâta timp? Au trecut aproape doua secole.
-Nu știam ca esti in viata si cum as putea rata ziua de mine.
-Ziua mea...
Si fara sa mi răspundă,lundu ma de mana, ma sărută spunându mi la ureche "La mulți ani"

SPER CA VA PLĂCUT.
IN URMĂTORUL CAPITOL VEȚI AFLA TRECUTUL DINTRE CLARA SI AARON.
Ps:cu cat facem mai multe vizionari cu atat postez mai mult.:**

Secretele Unui VampirUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum