Surprinderea

6 2 0
                                    

După câteva secunde in care rămăsesem blocată si toți așteptau  sa le zic ceva am conștientizat ce se întâmplase de fapt.
  -Asta este pentru mine?!le spun eu mirata uitându ma in jur.
  -Hm...da.imi zice Eric uitându se ciudat la mine.
Îndreptându ma spre Ivy si ceilalți colegi l am observat pe Christian certându se cu cineva într un colț, dar cand sa încerc sa mi dau seama cu cine vorbește, Ivy m a luat de mana ducându ma într o camera.
  -Clara, hmm.imi spune închizând usa puțin speriata.
-Ivy, ce s a întâmplat?
-Nu știu de unde sa încep.imi spune mișcându se prin camera, îngrijorată.
-Cu începutul.Ai încredere.
-Ok, Acum câteva zile știi ca a fost luna plina nu?
-Da, ce i cu asta?
-Pe la 21:40 am ajuns acasa de la Eric.
-Eric?Ce făceai la Eric?o întreb eu părând uimita.
-Hm..nu contează asta.Oricum, pana la 24:10, cam asa am stat pe calculator si pe la si jumătate m am pus sa ma culc.
-Ok, dar ce s a întâmplat?
-Asta este faza, nu știu.
-Cum nu știi?
-Dimineata, când a sunat alarma si m am trezit, la baie am observat ca aveam....
-Ce aveai?!ii spun eu îngrijorată.
-Sânge.
-Ce?!
-Exact.

Vreau sa spun ca mi pare foarte rau ca am postat asa de târziu.Si ca acest capitol este destul de mic, dar sper sa va placa.
  Nu uitați sa votați👇si sa lăsați comentarii daca aveți sugestii sau păreri.
PA💋

Secretele Unui VampirUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum