Minciuna

12 2 0
                                    

Îndreptându ma spre holul principal am dat de hainele lui Ivy, începeam sa accept faptul ca ea sar putea sa fie vârcolac.Ma simțeam din ce in ce mai vinovata deoarece nu o ascultasem.
-Clara, ce se întâmplă aici?
-Christian!!
-Ce ce întâmplă?imi spune el părând puțin încordat.
-Hmm..
Si intr o fracțiune de secunda imi aud numele din partea opusa a holului.
-Clara!
-Aaron, ce faci aici?!
-Da, Aaron,ce faci aici?il întreabă Christian destul de suspicios.
-Un prieten de al vostru s a îmbătat si..uite ce a făcut.
-Sunt haine de fata, Aaron.zice Christian luând o bluza in mana.
-Avea gusturi ciudate.
-Aha.Clara, prietenii tai pleaca, vi?
-Deja?
-E 2:20.
-Stiam asta.ii spun încercând sa nu i dau de bănuit.                                         Du te tu ca vin si eu imediat
-Ok.
Dupa ce pleacă si coboară scările il trag de mana pe Aaron.
-Nu mi place sa l mint.
-O sa i spui, dar întâi sa o găsim.
-Bine.
După câteva minute, dupa ce au plecat toti am hotărât sa merg sa o caut fara sa i dau suspiciuni lui Christian.
-Nu poți sa mergi singura sa o cauți.imi zice Aaron părând îngrijorat.
-Trebuie.Ivy este pe undeva pe acolo, speriata așteptând sa o salveze cineva.
-Ok, dar vin si eu cu tine.
Îndepărtându ma de casa, am observat o pica pădurice la câțiva metri.
-Aaron, doar nu crezi ca..
-S a dus acolo?!Ba da.
Despărțindu ne, mi am luat inima in dinți si am mers sa o caut, dar peste câteva minute am auzit un țipat.
-Clara,cred ca ti am găsit prietena.imi spune Aaron dându se in spate, puțin speriat.
-Ivy, asculta ma, concentrează te pe vocea mea ok?!Imi pare rau ca nu te am crezut si poate nu am fost cea mai buna prietena, dar uite..nu ești singura acum, o sa ma ai alături si nu vei fi nevoită sa treci singura prin asta.ii spun eu încercând sa o liniștesc.
-Frumos discurs, dar nu merge.
Claraaa!Si de odată Ivy sare la gatul lui Aaron, dar din partea opusa apare un vârcolac care reușește sa o ia la timp de pe Aaron înainte sa l muște.
Uitându ma mirata am observat ca, cu ajutorul unui urlet a reușit sa o liniștească si, si a revenit la forma umana.
-Omg, Clara.imi spune ea speriata.
-Ivy, imi pare rau pentru tot.
-Lasa asta acum, nu am haine pe mine.
-Hmm..
Întorcăndu se cu spatele, Aaron i a aruncat niște haine.
-Aveam eu o presimțire ca te vom gasi.
-Mersi, Aaron.
-Hei, cine ești?Sriga Ivy la celălalt lup, dar acesta a fugit fara sa i răspundă întorcăndu se cu privirea la ea.

HEI,nu uitați:
-Daca aveți sugestii puteți  sa mi le lăsați in comentări.
-Daca vreți sa continui aceasta carte scrieți mi in comentări.
-Daca vreți sa se întâmple ceva anume, lasa ti mi mesaj.
NU UITAȚI SA VOTAȚI.

Secretele Unui VampirUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum