Dispariția

12 2 0
                                    

-Ești sigura?o întreb eu uitându ma mirata la ea.
-Crezi ca as minți in legătură cu asa ceva?
-Nu, dar..
Si fara sa mai apuc sa i spun ceva, Eric cu Bella intra pe usa si ma leagă la ochii.
-Ce se întâmplă?
-Ai încredere.imi zice Eric ținându ma stras.
-Ai grija pe unde calci.spune Bella râzând in șoaptă.
Dupa câteva secunde in care am coborât scării si am umblat coridoare întregi, Eric m a dezlegat.
Intr o fracțiune de secunda toți au început sa cânte si erau poziționați in jurul unui tort.
-Nu trebuia sa aduceți si un tort.le spun eu uitându ma la fiecare cu un zâmbet pe buze.
-Normal ca trebuia.imi spune, Bella.
-Pana la urma de câte ori poți face 17 ani.spune Aaron uitându se la mine.
Peste câteva minute bune in care am petrecut cu colegii am observat nici urma de Ivy asa ca am decis sa vorbesc cu Aaron despre ce i se întâmplase.
-Aaron, vino puțin.
-Mișto petrecere nu?Cu plăcere.imi spune el încrezător.
-Nu i asta.Uite, Ivy mi a spus niște lucruri destul de ciudate si..tu le ai cu astea.
-Hm..ce ti a zis?
-Seara, pe la miezul nopții după ce a venit de la o petrecere si s a culcat, dimineața când s a trezit a vazut ca are sânge pe mâini si nu si mai amintea nimic.
-Sânge?I ai ascultată pulsul sa vezi daca zice adevărul?
-Da, dar pe lângă asta simțeam ca mai ascunde ceva si ii era foarte teama.
-In ce zi s a întâmplat?
-Hmm..
-Nu mi spune ca s a întâmplat când era luna plina.
-Ba da, de ce?
-Clara, cred ca prietena ta e..
-Nu are acum..
-Nu o sa ți placa ce ti spun acum.
-Ce?
-Daca este vârcolac trebuie omorâtă.
-Nu..nu o sa se întâmple asa ceva.
Auzind asta m am dus sa o căutat pe Ivy, dar nu era niciunde.

Secretele Unui VampirUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum